Miley P.O.V
După ce am vorbit cu Edward,se făcuse foarte repede seara..
M-am pus în pat pregătită de culcare și mă gândeam la Jake, îmi era foarte dor de el și nici nu știam de ce am acceptat sa ies cu Edward.
Edward nu era genul meu, era foarte nesimțit și urăsc persoanele astea..
Îmi trecea în gând doar clipele cu Jake, simțeam ca e totul pentru mine, îl simteam peste tot, de parca era atât de aproape de mine..
Am încetat sa mă mai gândesc, îmi făcea atâta rău..
M-am ridicat din pat și m-am dus la laptop-ul meu de pe birou și am început sa scriu pe blog, parca tot ce scriam era despre el, parca îl simteam mult mai aproape de mine..
După ce am scris, m-am pus din nou in pat și am adormit..Alarma suna fără sa se opresca, la un moment dat m-am ridicat din pat și am oprit-o..Îmi era atât de somn..
M-am uitat la ceas și am văzut ca era 7:10 dimineața, nu îmi venea sa cred ca a trecut seara atât de repede..
M-am pus înapoi in pat și mi-am tras pătura pe fața..
După mult timp de dormit, o aud pe mama :
-Miley, ce ai pățit ?
-Mi-e somn. Am spus eu cu o voce care de-abia se auzea..
-E 9:30, de ce nu te-ai dus la școala ! M-a întrebat mama cu un ton mai ridicat..
-Îmi este somn, merit și eu o zi liberă ! Am spus eu aproape adormita !
Mama nu a mai spus nimic și a plecat din camera mea..Eram atât de fericita ca am rămas acasă..
Dintr-o data se auzise telefonul, m-am trezit repede și am răspuns.
-Ce faci ? Spuse o voce de bărbat, dar nu îmi dădeam seama cine e.
-Cine ești ? L-am întrebat eu..
-Sunt Edward, vezi ca vin la tine ! Spuse el și mi-a închis telefonul imediat..
M-am uitat la ceas, era 9:20, dormisem atât de mult..
M-am îmbrăcat cu niște blugi albaștri și o bluza albă și dintr-o data s-a auzit usa..
Am coborât din camera mea și m-am dus la ușă..
Am deschis-o și l-am văzut pe Edward, era îmbrăcat doar in negru și cu o geaca de piele..
-Hai ! A spus el plecând spre mașina..
L-am urmat curioasa ce se va întâmpla..
Am urcat in mașina și am plecat..
-Unde mergem ? L-am intrabat eu uitându-ma pe geam..
-O sa vezi ! A spus eu zâmbind..
Când am ajuns, a oprit mașina lângă un restaurant... Nu mai fusesem niciodată acolo..
Am intrat in restaurant și ne-am asezat la masa, după ce am comandant de mâncare, Edward începuse sa îmi facă complimente..
-Ești foarte frumoasa Miley !
-Mulțumesc ! Am spus eu încercând sa ii evit privirea..
- De când te-am văzut știam ca o sa fi a mea.
-Nu sunt a ta . Am spus eu zâmbind..
-Dar o sa fi, tu vrei asta ? M-a întrebat el in timp ce îmi atingea mâinile..
Chiar atunci a intrat Jake pe usa.
Când l-am văzut, inima începuse sa bată din ce in ce mai tare și nu știam ce sa mai fac..
Am încercat sa nu ma mai uit la el, nu voiam sa mă vadă dar tot m-a văzut..
Edward tot vorbea dar nu îl auzeam ce spune, ma uitam la Jake dar fără sa ma vadă Edward..
S-a asezat la o masa și vorbea cu chelnerul..
-Edward, mă duc la baie ! I-am spus eu grăbindu-ma..
M-am dus la baie și ma uitam in oglinda, și nu știam ce sa mai fac.. Eram foarte bucuroasa ca l-am văzut pe Jake dar nu știam dacă o sa mai vorbească cu mine..
Uitându-ma în oglinda, îl văzusem pe Jake cum a intrat pe ușa și se uita la mine..
M-am întors cu fata spre el, s-a apropiat de mine ușor și a început sa mă sărute..Scuze ca nu am mai postat de mult timp !
O sa încerc sa postez mai des.. ❤️
Dacă va plăcut acest capitol, m-as bucura dacă ați da un vot, ma motivează să postez mai repede chiar dacă nu am timp..
Va iubesc 😍❤️Instagram -> stefii.hs
CITEȘTI
Îndrăgostită de profesor
RomanceMiley este o adolescentă obijnuintă ea locuiește cu mama ei Vanesa si fratele ei mai mic Edward în L.A.Are 16 ani si este in primul an de liceu.Ea si profesorul de matematica se îndrăgostesc reciproc si lucrurile încep sa se complice. Oare vor fi îm...