Capitolul 3.

1.2K 38 1
                                    

Eram atât de fericită.Omg să fac meditații cu cel mai frumos profesor din lume..Voiam să îl invit înauntru dar nu am apucat că a si apărut mama.
-Miley îl ții afara ?? Jake intra te rog..
Da m-a făcut de ras m-am înroșit toată...
-Buna seara doamna Vanesa mă bucur sa vă cunosc..a spus el serios
-Si eu dar păcat că trebuie să plec.Miley trebuie sa plec,ma grăbesc te rog să îi pregatesti  tu cina lui Edward! Spuse ea în timp ce se îndrepta spre ușă..
-Bine mami,pa.
Si mama a plecat eu am rămas cu Jake singuri,ne-am asezat la masa din living si el a scos un teanc de cărți..
-Miley pe o scara de la 1 la 10 cat de buna crezi ca esti la matematică ? A întrebat el serios si nu înțelegeam de ce este asa serios..
-Pai 1.Nu știu nimic si nici nu vreau sa învăț.. Am răspuns eu hotărâtă.. In acel moment a apărut si Edward.
-Mi-e foame Miley. A țipat Edward ca din gura de șarpe
-Du-te fa-ți un sandwich si lasă-mă in pace.. Am spus eu ne uitându-ma la el..
Jake s-a uitat la mine si a zâmbind subtil.
-Vreau sa imi faci tu !! Spuse Edward cu o voce extrem e enervantă..
M-am dus in bucătarie sa îi fac doar să tacă.În timp ce ii pregăteam sandwich-ul l-am strigat pe Jake.
-Domnule profesor!!
-Da Miley !mi-a răspuns el cu o voce care imi făcea pielea de găină..
-Vrei ceva de băut??
-Da,un pahar cu apa!!
M-am dus inapoi in living la Jack cu un pahar cu apa,i-am întins paharul si cand a pus mâna pe pahar,mâna mea s-a atins de a lui si imediat ochii lui iau întâlnit pe ai mei si timp de 5 secunde ne priveam fara să facem vreo mișcare,nu voiam sa se mai termine acel moment pana cand Edward a venit..
-Miley am terminat de mâncat ma duc in camera mea.Nu stiam de ce era nevoie sa imi zica mie asta.Logic  că ne-a stricat tot momentu.Jack a luat paharul si la pus imediat pe masă..m-am așezat dinou la masă si ma uitam la el..
-Hai sa începe.. Dar eu l-am întrerupt..
-Nu imi place matematica nu vreau sa știu nimic.. Am spus eu uitadu-ma la el cu ochii mei mari si albaștrii.
-Ok ! O să îi spun mamei tale ca nu vrei si ca nu te mai pot medita.Spuse el puțin suparat.
-Nuu!! Stai te rog să nu îi spui lu mama,nu vreau sa se supere.. Am spus eu foarte repede
-Pai si atunci cum facem te apuci sa înveți ??
-In niciun caz!! Am o idee,vii de cate ori te cheamă mama doar că nu o să învăț nimic
-Nu pot face asta imi pare rău.. A spus el nu prea convingător..
-Te rogggg !! Am facut fața mea de cățeluș plouat si mă rugam sa fie de acord cu mine
-Eu trebuie să plec.Tu nu vrei sa înveți deci eu nu am ca cauta aici. Spuse el in timp ce își strângea lucrurile si se întrepta spre ușă.Chiar in acel moment se întorsese mama..Aveam o groaza de emoții,nu stiam ce să mai fac..
           -Jake cum sa descurcat Miley ?? Întrebase mama..
  Am vrut sa îi spun adevarul dar mi-a luat-o Jake înainte...
          -Sa descurcat bine pentru prima zii.A spus Jake uitându-se la mine. 
   Eram în culmea fericirii...

Îndrăgostită de profesor Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum