Miley P.O.V
Mă uitam pe fereastră și ma gândeam ca poate am făcut o greșeală, având o relație cu profesorul de mate..Nu știu ce o sa se întâmple când afla mama, și nici nu îmi doresc să știu..
Nu o să ii răspund la telefon un timp, poate e mai bine sa luam o pauză..
M-am dus la mama, era in bucatarie făcea o prăjitura.. Am intrat in bucatarie și m-am asezat la masa..
-Mama.. Am spus eu uitându-ma la ea,am vrut sa ii spun despre Jake, dar m-am gândit ca nu e bine sa ii spun..
-Da. A spus ea băgând prăjitura la cuptor..
-Nimic..am spus eu punând capul pe masa..
-Ce ai ? A spus ea așezându-se și ea la masa..
-Nimic, mă duc să mă pun in pat.. am spus eu în timp ce plecam
-Bine.. a spus ea uitându-se la mine..
-Să îmi aduci prăjitură și un pahar cu lapte, te rog ! Am spus eu ieșind pe ușă și m-am dus in camera mea..
Am stat in pat toată ziua și ziua următoare, trecuse foarte repede și venise ziua să merg la școala..
Era dimineața, ora 7:30 și eu ma gândeam dacă sa merg la liceu sau nu..Nu voiam sa îl văd pe Jake, dar nu așfi putut evita asta tot anul,așa că am plecat la liceu..
Când am ajuns acolo, pe hol era Emma lângă dulapul ei..
-Emma, ce faci ? Am întrebat-o eu..
-Bine.. a spus ea căutând pe cineva cu privirea..
-Pe cine cauți ? Am întrebat eu..
-Pe colegul nou.. a spus ea uitându-se la mine..
-Nu știam că avem coleg nou.. am spus eu..
-Nimeni nu știe, m-am întâlnit cu el la magazin, m-a băgat in seama și mi-a spus ca s-a mutat aici.. a spus ea căutând dinou cu privirea..
-Eu zic să intram la ora, poate o sa vina.. am spus eu intrând in clasa urmată de Emma..
Prima ora aveam matematica, și când am intrat in clasa, era o femeie care scria la tabla..
-Unde este domnul Jake ? Am spus eu așezându-ma in banca..
-Jake, a fost concediat, acum eu sunt profesoara de matematică.. a spus ea așezându-se la catedra..
Înainte sa aflu ca a fost concediat nu voiam să-l văd, dar când am aflat,nu mi-a mai pasat de nimic, voiam doar sa vorbesc cu el..
-Copiati tot ce este pe tabla și după ora asta sunteți liberi ! a spus profesoara..
De-abia așteptam să se termine ora, sa îl sun pe Jake, așteptam sa se sune cat mai repede..Când s-a sunat am ieșit repede din clasa și am încercat sa îl sun pe Jake dar avea telefonul închis..
-Miley, in seara asta trebuie sa vi la mine sa ne uitam la un film..a spus Emma..
-Bine, la ce ora ? Voiam sa merg doar sa mai ies din starea pe care o aveam..
-Hai, acum ! A spus ea..
-Bine.. am spus eu zâmbind..
-I-am dat mesaj lui Andrei, și a spus ca vine și el cu un băiat.. a spus Emma fericita..
-Stai, cine e Andrei ? Am întrebat eu curioasa..
-Colegul nou.. a spus ea luând-o înainte...
Nu am mai spus nimic și am urmat-o..
CITEȘTI
Îndrăgostită de profesor
RomanceMiley este o adolescentă obijnuintă ea locuiește cu mama ei Vanesa si fratele ei mai mic Edward în L.A.Are 16 ani si este in primul an de liceu.Ea si profesorul de matematica se îndrăgostesc reciproc si lucrurile încep sa se complice. Oare vor fi îm...