Nicolle

1.2K 21 0
                                    

Am trantit portiera masinii si Jess si-a intors capul spre mine:
- Hei ! Ai grija cum te comporti cu iubitica mea ! a strigat iritata , in timp ce ma urma spre scarile liceului.
- Imi pare rau , am murmurat in barba si am mai aruncat o ultima privire la cei doi. Nick , capitanul echipei de fotbal ii dadea parul pe dupa ureche lui Candice , cea mai usuratica fata din liceu , de fapt de pe o raza de 50.000 de kilometri , poate din tot Bostonul. Mi-am dat ochii peste cap si mi-am continuat drumul. Jess m-a prins din urma si m-a oprit , respirand greu.
- Incerci sa ma omori aici ? Arat eu a fata care s-ar duce sa alerge ca disperata la vreun maraton ?
- Da , maratonul de cumparaturi de anul trecut. Ai stat acolo sapte ore , cumparand fara oprire , i-am spus cu o usoara inclinare a capului.
Si-a ridicat degetul spre mine de parca m-ar fi acuzat si si-a tuguiat buzele.
- Asta nu se pune ! Apoi si-a dat ochii peste cap si a continuat , putin geloasa pe Candice ? m-a intrebat.
- Ce ? Nu! De ce ma intrebi asta ?
- Un cuvant , patru litere : Nick ? a intrebat cu un zambet siret pe fata.
Era adevarat, il simpatizam inca dim gimnaziu si aveam o relatie de prietenie foarte apropiata , tinand cont ca statea doar la cinci case departare de a mea. Era faimos prin tot orasul deatorita familiei lui instarite , dar si a fotbalului. Tipicul baiatului perfect dupa care orice fata s-ar arunca la picioarele lui era capitanul echipei de fotbal , starul liceului si cam cel mai popular de pe aici. Parul lui blond era mereu aranjat perfect , ondulat si destul de lung , pastrand o infatisare eleganta. Ochii lui de culoarea albastrului marin te faceau sa crezi in ei in mai putin de doua secunde. Mereu imbracat la patru ace , acum purta un tricou polo cu guler si pantaloni special croiti. Fizicul arata minunat , cu umeri lati , abdomen care parea ireal de delicios si se potrivea perfect cu trasaturile minunate ale fetei si desigur nelipsita reputatie de ,,heartbreaker" . Se culcase cu jumatate din liceu si numarul crestea pana in zilele noastre. Totusi , cu toate acestea cand m-a intrebat daca as vrea sa formam un cuplu , am refuzat. De atunci mereu se tine de capul meu si inopinant ma mai intreaba acest lucru. Nu era enervant , insistenta lui mi se parea simpatica dar un manunchi de gelozie mi se forma in piept de fiecare data cand vorbea cu alta fata pentru ca stiam ce urma. Dupa ce se duceau la un film , se ajungea in patul lui , dupa ce faceau un proiect , se ajungea in patul lui , dupa ce se vedeau in parc , se ajungea in patul lui. Toata lumea voia in patul lui , de parca ar avea ultima saltea cu apa din lume.
Mi-am dat ochii peste cap pentru a doua oara intr-o zi si mi-am croit drum pe langa Jess. La nici doi pasi , m-a tras de mana si m-a intors cu fata la ea.
- Stai linistita ! Vara asta ai timp sa recuperezi.
- Ce tot spui ? Am intrebat neavand nici cea mai vaga idee la ce se referea.
- Ok , sa nu spui la nimeni. O sa o fac eu astazi intr-un mod oficial , dar voiam sa fii prima care stii. Deci , in urma unor certuri , negocieri si batai de cap infernale cu ai mei , i-am convins sa ma lase ca toata vara sa am casa de vacanta numai pentru mine si pot invita si cativa prieteni !
Entuziasmul din ochii ei a pierit la fel de repede precum a aparut dupa ce am vorbit :
- Nu faci asta fiecare vara ?
Si-a dat ochii peste cap si a asteptat putin in speranta ca o sa-mi dau seama ce voia sa spuna , de parca era evident si scria mare pe fruntea ei.
- Da , prostuto. Dar vara asta e diferit. O sa am casa pentru 3 luni.
- Nu vad care-i diferenta.
- Normal ca nu o vezi daca nu vii si tu niciodata. Parca traiesti intr-o mica bula de aer. Verile trecute stateam doar 2 luni.
- Aham...am spus intelegatoare.
Salvata de clopotel am inventat scuza clasica ca intarzii la ora si am fugit ca din gura de sarpe. Evitam sa am subiectul: Vara , in discutie. Era ca subiectul X , al unui laborator strict secret , inca in perioada de testare. Bineinteles , toata lumea si-ar fi dorit sa mearga intr-o astfel de vacanta. 3 luni fara parinti , fara griji , intr-o vila pe malul marii , in Miami. Petreceri cat cuprinzi , valuri si baieti draguti si mai draguti. Dar din pacate nu eram facuta pentru asta si nu imi permit sa-mi stric reputatia de fata cuminte si devreme acasa , singura care l-a refuzat pe Nick. Minunatul , idealul , frumosul de Nick.
Pe de alta parte , urma sa implinesc 18 ani si aveam sa trec la un alt nivel al vietii. M-am rezervat atata timp si am fugit cat mai departe de petreceri si nebunii incat acum nu stiam cum sa ma decurc cu ele. Unde mai puneai si faptul ca venea banchetul de final ? Sau pe limba mea noaptea in care o sa stau cu sora mea si o sa-i citesc pana dupa ora de culcare a amandurora : 22:00 fix. Ce mai distractie!
Daca m-ar invita si pe mine cineva. Dar cine sa invite fata mult prea tocilara si mult prea cuminte , fara pic de experienta ?Nimeni. Dar pot pune pariu ca se va face coada in fata usii lui Candice. Blonda cu ochi verzi inselatori , rautacioasa din clasele 5-8 , regina majoretelor si scorpia liceului. Ce mai eticheta. Totusi , nimeni nu se punea cu ea cand venea vorba de baieti sau barbati. Era cea mai buna in acest domeniu. Cat despre note , se asigura taticul ca fata trece clasa. Deci ce griji sa aiba ea ?
M-am asezat in prima banca ca de obicei. Prima ora era engleza si eram in clasa cu aproape toata echipa de fotbal. Inclusiv Nick , care statea printre ultimile banci mereu. De cand am intrat in clasa m-a observat si mi-a zambit larg, lasandu-si gropitele la vedere. I-am zambit in raspuns si am luat loc. Candice nu avea decat sa se bucure de el. Eu nu aveam timp de asa ceva , urma sa intru la Stanford si sa-mi fac un viitor de invidiat.
Un baiat simpatic din echipa lui Nick s-a oprit in dreptul bancii mele si m-a salutat. L-am salutat inapoi , dar nu a plecat. Parul lui deabea tuns se lasa putin pe frunte cand se apleca pe banca ca sa fie mai aproape de mine. Inima mi-a saltat de uimire si emotie. Nu stiam ce avea sa faca.
- Deci, Nicolle.
L-am intrerupt intr-un mod grosolan , dar sigura pe mine.
- O propozitie nu se incepe cu deci. Deci , fara deci ce doresti ? I-am taiat-o cu siguranta mea proprie.
- Da , corect. Ma gandeam ti-ar placea sa..
A fost impins de Doua brate masive si a cazut intr-o parte. Mi-am dus mana la gura , puteam sa jur ca urma sa cada pe podea.
Vocea lui Nick , cat si mainile lui care stateau pe umerii mei m-au facut sa ma opresc din respirat.
- hei , cauta pe altcineva si lasa-mi fata in pace ! A strigat la baiatul de jos.
Suparat acesta a pufnit si i-a raspuns inainte sa plece pe usa :
- Mai vedem noi cum te descurci dupa ora asta.
Toti au amutit si cand Nick s-a uitat in clasa ceilalti si-au continuat discutiile.
M-am uitat in sus la el si i-am zambit :
- Fata ta ? Nu e putin cam primitiv ? l-am intrebat .
- Stiu si eu , imi place cum suna. Daca te mai deranjeaza sa ma anunti ,am eu grija de el.
- Dar nu facea nimic. Si apropo nu aveam nevoie sa ma ajuti sau ceva.
- Stiu , dar ca si cavaler ce sunt m-am gandit sa o fac.
- Vai , vai , viteazul de tine , ce m-as fi facut ?
- Hai mai bine sa nu raspundem la asta , s-a aplecat langa urechea mea si mi-a soptit : mi-e frica ca te-ai descurca mai bine si micutul meu ego ar fi ranit. Apoi cum te-as mai impresiona ?
Apoi profesoara a intrat si ora a inceput.
Cu drumurile facute la secretariat , orele au trecut atat de repede incat nu mi-am dat seama cand s-au terminat. Urma sa tin un discurs la sfarsitul saptamanii ca sefa de promotie in fata liceului si a parintilor.
M-am intalnit cu Jess in fata masinii ei , dar am lasat-o sa ma astepte cand mi-am dat seama ca aveam de aproape o saptamana hanoracul in dulap. Am sprintat pe hol cand am ajuns in dreptul lui si am introdus codul. Zeci de biletele in diferite forme si culori au cazut din el. M-am aplecat ca sa le adun si zgomotul unor pasi mi-a atras atentia. Nick venea in fuga inspre mine. Avea un prosop in jurul gatului si era transpirat , semn ca tocmai iesise de la antrenament. Cand a ajuns in dreptul meu s-a aplecat , acum fiind in aceeasi pozitie ca mine.
- Ce este cu toate biletele astea ? m-a intrebat si eu am ridicat unul ca sa-l citesc.
- O, mi-a iesit printre buze.
- Ce scrie ?
- Este o invitatie la banchet , am spus uimita si un sentiment placut m-a cuprins.
- Da-mi sa vad , mi l-a luat din mana , apoi a mai luat cateva. Toate sunt , a adaugat incruntat. Ce ai de gand sa faci ?
- Nimic.
- Nu ar trebui sa alegi vreunul dintre ei ?
- Pun pariu ca nici nu cunosc jumatate dintre cei care le-au pus aici. In plus , ar putea fi doar o gluma proasta. Cine ar vrea cu mine la banchet ?
- Eu.
Mi-am ridicat privirea si acum ne uitam unul la celalalt. A zambit emotionat si mie nu-mi venea sa cred.
- De ce ? l-am intrebat soptit.
- Nici nu stii cat de valoroasa esti . Esti frumoasa , foarte frumoasa si isteata si cuminte si tot ce mi-as putea dori. Nu te duce cu niciunul dintre ei. Vino cu mine. Ne-am putea distra.
Ochii mi-au cazut pe podea si in gura au intrat prea multe muste. Deabea dupa 5 minute mi-a trecut socul.
- Eu..
- Spune da.
Zambetul lui era emotionat , sfios si simpatic. Niciodata nu-l vazusem asa. Acum mingea era in partea mea.
- Banuiesc ca da, i-am raspuns si am ridicat o parte considerabila dintre bilete.
El a sarit in sus si m-a luat in brate. M-a strans puternic , iar obrajii mei erau acoperiti de lava.
Cand mi-a dat drumul , m-a ajutat sa arunc toate biletelele si a insistat sa iesim din scoala mana in mana. Era ciudat. Credeam ca o sa ma simt completa , fericita , chiar in extaz. Dar , nu se simtea potrivit , noi nu se simtea in regula. Pe de alta parte , el era atat de fericit si plin de el , incat nu am vrut sa-i stric starea de bine.
Cand ne-am despartit , mi-a deschis portiera masinii lui Jess si m-a pupat pe obraz.
Jess a asteptat sa plece si dupa ce a pornit motorul , m-a atacat cu intrebari :
- Ce a fost asta ?
- Nu sunt sigura, nu stiam daca sa-i spun de bilete sau nu.
- Ei , haide ! Poti mai bine de atat !
- Pai , m-a intrebat daca vreau sa mergem impreuna la banchet si eu cred ca i-am spus da.
Tipatul ascutit cat si oprirea brusca a masinii m-au facut sa tresar. Soferii nervosi au inceput sa o injure pe Jess , dar putin ii pasa. Era prea fericita si entuziasmata.
- Glumesti ?! A tipat. Asta e super ! Ti-am spus ca te place ! Asta e doar primul pas , o sa vezi tu ! Sa-mi spui Candice daca nu o sa fiti impreuna dupa vara asta.
- Ce se intampla vara asta ?
- Oare ce ?
- Terminam liceul ?
- Nu ! Vara , 3 luni , vacanta , nu-ti spune nimic ?
- Opa , opa , mai usor. Cine a spus ca vin ?
- Cum adica ?
- Adica , nu stiu daca vin.
Un om nervos a aruncat in portiera cu o sticla , apoi a tipat :
- Misca-ti , rabla !
Jess nervoasa i-a aratat degetul din mijloc si a strigat :
- Rabla e ce ti-a dat ma-ta , bai porcule ! Asta e ultimul model decapotabil BMW. , dar prostii ca tine nu au de unde sa stie !
- De ce esti tu la volanul ei , atunci ?!
- Ne pare rau , pornim masina acum , am tipat peste cearta lor. Alte suflete se infierbantau si urmau sa intre in duscutie.
Jess si-a pus ochelarii de soare , desi era aproape intuneric si a pornit masina. Bineinteles , nu inainte sa-i mai arate o data semnul obscen si sa-l injure.
Am ajuns in fata casei mele in mai putin de jumatate de ora. Jess a parcat masina in fata portii forjate si am batut in usa omului de paza ca sa le deschida. Nu era nimeni. Nervoasa , am sunat-o pe mama care bineinteles nu mi-a raspuns. Se putea sa raspunda vreodata cand am nevoie de ea ? Fir-ar sa fie !
Am stat sa ma gandesc in fel si chip cum as putea sa intru pe proprietate. Era cam imposibil sa trec de zidul de 4 m , asa ca am inceput sa ma catar pe poarta. Mi-am aruncat ghiozdanul pe partea cealalta si mi-am pus piciorul pe elementul decorativ din fier , din mijlocul unei bari. M-am apucat strans de celelalte, incercand sa ajung in varf. Pas cu pas eram aproape de a atinge marginea , dar piciorul mi-a alunecat si am ramas suspendata si intoarsa cu fata la strada. Hanoracul pe care il pusesem pe mine , imi acopera fata cu gluga in asa fel ca nu mai vedeam nimic. Acum eram suspendata de poarta , cu gluga pe ochi , iar singurul lucru care ma despartea de pavele era aerul. Am dat din picioare ca o pasare ce incerca sa se ridice , dar nu puteam sa-mi pun adidasul pe elementul decorativ. Am rasuflat greu si am incercat sa-mi dau macar gluga jos de pe ochi. Cand mi-am inclinat coloana ca sa cada de pe frunte , m-am dat cu capul de poarta.
- Au ! am strigat de durere.
Lumini albastre si rosii au inundat zona, iar zgomotul sirenelor cred ca au trezit tot cartierul. Mi-am miscat capul in dorinta de a vedea ce se intampla cu miscari de stanga-dreapta , sus-jos. Palmele incepeau sa-mi transpire si intrasem in panica.
Luminile si-au accentuat culoarea prin materialul subtire si vocea unui barbat m-a facut sa inghet.
- Sus mainile ! a strigat inspre mine.
Cu vocea disperata , am incercat sa-mi balansez corpul pentru a vedea ce se intampla.
- Sunt suspendata ! am tipat idiotului. Cum Dumnezeu sa-mi ridic mainile cand erau singurele care ma tineau departe de o cazatura zdravana?!
- Da , esti suspendata de politie ! a strigat iarasi.
Palmele imi transpirau din ce in ce mai tare , iar panica si supararea pusera stapanire pe mine.
- Nu , sunt suspendata pe poarta , in puii mei !
- Domnisoara , te rugam sa departezi mainile !
- Si sa cad pe asfalt ?!
Vocea neconfundabila si pitigaiata a lui Candice si-a facut loc :
- Si cum puteti vedea , in dreapta noastra este o maimuta. Se pare ca trebuie sa sunam gradina zoologica!
Chicoteli peste tot, rasete , hohote si alte glumite. Fir-ar !
Politistul batut in cap a strigat la fete , in timp ce palmele mele transpirau ingrozitor de tare , iar fata mi se inrosea considerabil:
- Inapoi , ne ocupam noi de delicvent !
- Asa sa faceti ! vocea blondei raspunse printre chicoteli.
Nu stiu cum am reusti dar gluga mi-a cazut pe spate si vederea mi-a fost redata.
- Ajutati-ma sa cobor ! am strigat.
Masina roz si proaspat cumparata a lui Candice era plina ochi de fete si camere foto. Masina politie era parcata pe peluza din fata casei , iar eu ofeream un spectacol de proportii.
- Nu inainte sa ridici mainile !
- Sunt suspenda de poarta ! Cum ai vrea sa ridic mainilie ?!
- Ai grija la tonul vocii , domnisoara ! Striga celalalt politist cu arma in dreptul meu.
Numai de nebuni aveam norocul sa dau.
- Cer sa o sunati pe mama !
- Da-mi numele si adresa !
- Adresa este aceasta , iar numele meu e Nicolle Paterson ! Am tipat disperata.
Rasetele fetelor , cat si telefoanele indreptate spre mine putin imi pasau. Urma sa am o cadere in mai putin de cateva secunde.
Dintr-o data poarta s-a miscat inspre afara , smucindu-ma. Gata , asta mi-a fost. Am zburat prin aer si am plonjat cu fata in tufisuri.
Mi-am ridicat capul ca arsa si dupa cadere aveam frunze in par si in gura. Pe acelea le-am indepartat repede.
Printre porti a iesit surioara mea cu ursuletul in brate si pijamalele puse pe ea. Salvata de o pustoaica de 7 ani ! Ce jenant! Mi-am lasat capul in jos rusinata , nervoasa si cu o durere in jurul rotulei. De ce Doamne ?!
Brit a tipat la ei , gesticuland dramatic :
- De ce m-ati trezit ?! Maine de dimineata trebuie sa prind autocarul pentru excursie !
Dupa cateva explicatii politiei , un telefon dat mamei si plecarea lui Candice , lucrurile s-au mai calmat. Tot ce voiam era sa intru pat si sa dorm. Schiopatand , m-am sprijinit pe surioara mea cand am urcat dealul inspre casa, inchizand portile rusinii cu telecomanda.
Pana la urma am ajuns in siguranta in patul meu , sub plapuma cea pufoasa si cu gheata in jurul rotulei. Gandul mi-a alunecat la o pereche de ochi albastrii si un dans magic.
---------------->

Gata cel de-al treilea capitol. L-am realizat mai repede decat ma asteptam . pfffff OAMENI BUNI , vin examenele !! *lacrima*
S-ar putea sa iau o pauza si sa mai editez din cand in cand, trebuie sa ma concetrez ca sa ajung la liceul dorit. Asa ca , pana atunci va las la alunecati cu gandul la o pereche de ochi albastrii !
Astept voturi/pareri si multi cititori !
XOXO moi

O vara de neuitatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum