~Alex~
Eram legat cu o frânghie de un copac , era aproape dimineața. Știam eu ca nu trebuia sa am încredere in niște Țărani , ce naiva e fata asta. M-am uitat in jur si m-am mișcat puțin in asa fel sa-mi cada cutitul de rezerva dintr-un buzunar , mi-am sprijinit picioarele de copac acum fiind cu capul in jos si m-am dezlegat .
Acum , singura problema este unde se afla Nicolle.
- Nick ? Unde esti ? Hai răspunde!
Nimic , am înaintat pe o poteca undeva printre tufisuri , ieșind din pădure. Am zărit la câțiva pași o cabana , probabil ca acolo e.
Am bătut la ușa si nimeni nu a răspuns , asa ca am intrat . Mi-am scos arma încet de la spate si am început sa explorez zona .
Era o canapea mica , sticle de bere peste tot , mâncare stătută , praf si televizorul era dat la volum maxim , fiind o telenovela de prost gust .
Am continuat sa merg, pana cand am vazut o ușa mica in fata , am deschis-o încet si m-am inrosit de furie cand am auzit un tipat , acel tipat al unei voci dulci si firave , al fetei mele.
- nu ! Lăsa-ma! Cineva ! Va rog ! Plângea printre cuvinte
- degeaba te zbati fetițo ! Nu te aude nimeni ! Acum , sa vedem ce facem noi cu acesta Fata draguta?
- da , oare ce sa facem ? O alta voce se auzi.
Erau cei doi Țărani care ne-au adus pana aici . Am coborât încet treptele , astfel având acces sa vad ce se întâmpla.
Am fost rănit sa o vad pe Nicolle , cu mâinile prinse in sus cu o frânghie , ea fiind in genunchi , plansa , si atinsa pe fata de jagosii aia . Am luat foc , simteam cum adrenalina crescuse in mine , mai mult ca niciodată . O sa-i omor !
- nu ma mai atinge ! Nu ,lăsa-ma in pace !
- hai sa vedem ce ascunde sub haine , eu zic !
- hei , psihopat bolnav ! Am sărit bara de la scări aterizând perfect cu arma îndreptată spre cei doi. Acum chiar ca o sa regretați , ca v-ați atins de Fata mea !
I-am nimerit pe amândoi in picior , căzând la pământ , am tras doua scaune si i-am legat de ele. Atenția mi-a fost căpătată de Nicolle
- Alex ! A tipat printre suspine.
- esti bine ? Te rog uita-te la mine. O dezlegam , in timp ce o raza de soare pătrunse in încăpere si ii lumina fata , perfecta si ochii roșii de la plâns.
- Alex! Era tot ce putea spune. Am luat-o pe sus in stilul miresei , ea punând mâinile pe pieptul meu , urcând spre gât cu Mișcări mici . Am întins-o pe canapea si i-am dat parul din ochi , acum nu ma puteam satura sa o privesc . Fata ei ovala , cu un aspect tropical de la bronzul căpătat , era inundata in lacrimi. Am sters-o cu geaca mea si i-am soptit la ureche sa se odihneasca , pentru ca am eu grija de ea . In momentul următor ea a adormit , ia toată furia mea era concentrata de cei doi in pricina .
Am coborât treptele intr-un ritm alert .
Mi-am pus geaca de un alt scaun si am scos cutitul mic pentru tortura tradatorilor .
- acum chiar ca o sa va para rău .
Am conturat pe abdomenul fiecăruia cu cutitul , încet si adânc , semnul grupului meu , un dragon . Am vrut sa simtă durere si Suferința , la fiecare pas. Apoi am început , sa-i lovesc încontinuu, gândindu-ma la ce s-ar fi putut întâmpla daca nu ajungeam la timp . Nu m-as fi iertat niciodată .
Cand ultimul răsuflu a ieșit din ei , am continuat sa-i lovesc cu brutalitate .
Câteva lacrimi si-au facut loc , simțindu-se regretul in mine si anumite sentimente necunoscute.
- Ce se întâmpla ?! Am tipat si am izbucnit intr-o furie completa începând sa lovesc cadavrele cu cutitul , sânge tasnind peste tot si patându-ma.
- Alex ? Vocea timida a lui Nicolle se auzi. O atingere firava de umărul meu , imi electrocuta toate Simturile. Cum poate sa trezească toate astea in mine ? Cum ma poate calma atât de ușor ? Este Ok. A soptit .
- sa nu mai pleci de langa mine ! Niciodată ! Am împins-o in perete cu toată forța , ea impietrind mi-am pus mâinile in jurul capului ei , fiind o distanță foarte mica între noi. Mi-am pus capul in parul ei , simțindu-i aroma . M-am apropiat de urechea ei , ne-am înțeles? Am întrebat apăsat , lăsându-mi toată forța in peretele ăla , cu un pumn.
- D..da...a suspinat încet , punându-si mâinile in jurul gâtului meu.
- hai sa plecam de aici.
- D..dar?
- ce ?
- c..cada..cadavrele...a spus speriata. Atunci am realizat ce am facut. Eram tot plin de sânge , in jur erau bucatele de om peste tot si sânge , nu ca nu as fi obișnuit cu o astfel de imagine , dar nu voiam sa o las pe Nicolle sa fie afectată de toate astea.
Mi-am întors privirea din nou spre ea , iar ea nu își lua ochii de la cadavre , era rănită, fata ei schița teama , apoi s-a uitat la mine si s-a schimbat .
Sunt sigur ca ma vede ca un monstru. Dar , nu , avea acea fata ce transmitea siguranță. Ma simt bine , ea este îngerul meu .
- du-te sus si așteaptă-ma in masina !
- si ?
- du-te! Am spus rece , dându-i drumul.
CITEȘTI
O vara de neuitat
RomanceEa : o fata diferita , inocenta si firava , isteata , cu un viitor promitator , cu o familie perfecta , haine perfecte si prieteni mai putin perfecti. O fata care adora sa se joace cu focul , desi nu il poate controla tot timpul . El : un rebel , un...