Alex

910 21 0
                                    

Capitolul 6
~ Alex ~
Ma îndrept spre casa alături de Darla care încearcă sa ma țină de mana...ce-si imaginează fata asta, ca vom fii din nou împreuna daca suntem in aceeași banda ?!
Încerc sa ma despart de ea la un colț al străzii si sa găsesc o scuza...oo..nu..ma uit si după acel colț , sunt verii ei , Eduardo si Lucas care se uitau la noi :
- Deci...mi verișoara cu acest băiat umbli tu ?
- Taci ,Lucas !
- Mhh...Ok, pai eu plec acasă . Pa, Darla!
- Stai asa , gringo ! Sa te cunoastem si noi puțin!
- O sa va spun la mi'ama ! Spune Darla pe un ton deranjat
-Cum mi-ai spus ?
- Gringo ? De ce ....te deranjează ?
- Mm...atât de aproape sunt sa-i mut gura in alta parte, dar a fost o zi obositoare si am cauzat destule probleme, asa ca prefer sa plec....nu, pa Darla!
Plec, lăsându-i in urma pe idiotii astia . Ajung acasă si ma asez la masa , mama trebuie sa vina in curând si asigur ca frații mei si-au facut toate treburile :
- Timmy , Tom , drepți! Tip la ei pe un ton serios, care ma face sa apar nemilos si sever .
- Da , sa trăiti !
- Ce aveai de facut astăzi , Tom ?
- Sa spăl vasele , sa-mi fac temele , sa curat camera si sufrageria .
- Si ai facut toate astea ?
- Da!
- Bine...liber!
- Timmy , tu ce aveai de facut astăzi ?
- Sa curat baia , sa spăl rufele si sa-mi fac temele !
- si ai facut toate astea ?
- Da !
- Liber ! Amândoi aveți câte 5 dolari !
- Da , ne putem lua batoane de ciocolata!
- Faceți ce vreți , nu ma interesează !
Defapt ....toate astea erau pentru mine , dar pentru ce exista frații ? Prefer sa-i pun pe ei la munca si sa le dau pe zi 5 dolari fiecăruia ...le-ar face mama , dar dacă Muncește 12 ore din 24 , ca sa ne intretina si sa avem o viata cat se poate de normala, nu mai are timp . Ea voia sa se facă doctor , doar ca tata a intrat in viata ei si I-a dăruit 3 copii Frumoși , de care sa aibă grija neavând timp sa-si termine toate studiile , a ajuns asistenta ....ceea ce mie imi convine , m-a învățat multe . De exemplu , cum sa-mi scot un glont si este destul de important sa știi asta daca ești in domeniul acesta...nimeni nu si-a dorit viata asta , dar mama a fost conștiente ca se încurca cu un dealer de droguri...
Aud ușa cum se deschide si o voce obosita , dar calda striga :
- Am ajuns acasă ,Alex ! Sper ca ai facut tot ceea ce ti-am cerut !
- Da, mama ! Absolut tot !
- Bine, acum așezati-va cu toți la masa , in seara asta gătesc paste !
- Preferatele mele ! striga Tom.
- deci....Alex am auzit ca Pablo a venit la tine...de ce ?
Urăsc cand mama face pe protectoarea , ma pot descurca si singur. , sunt conștient de ceea ce fac ! Acum probabil , o sa ma întrebe daca vreau sa vorbească cu tata sau ceva...el nu sta cu noi, ba chiar as putea spune ca ne-a abandonat...cum spune el pentru binele nostru...nu vad cum vine asta , pentru ca acum este dedatoria mea sa am grija de familie...sau ma rog ce a mai rămas din ea..
- Nimic ,mama ! Era vorba doar de niște bani...spun eu ezitand , clar mama si-a dat seama ca mint si ca mai e ceva la mijloc , dar știe deasemea ca nici nu o sa-i spun...asa ca ne jucam rolul si ea se preface ca ma crede si ca nu are de ce sa se îngrijoreze :
- Aaa...bine ! Sa-i spui totuși sa nu mai vina la tine acasă....
- Da ,mama ! Asa voi face....
Masa trece si imi iau la revedere de la mama , ma urc pe motor si ma îndrept spre depozitul de marfa de la granița ,ca sa ma aprovizionez pentru aceasta vara.
Ajung acolo si ma asigur ca nu am fost urmărit , intru si ma salut cu toți băieții :
- Buna, Alex !
- Hei , șefu' !
- Buna , Alex !
- Mai , salutare !
Sunt destul de popular...cu toți au auzit de mine si cu toți ar vrea sa stea pe lângă mine , mi se spune copilul problema care este un ucigaș cu sânge rece...nu ma pot schimba, imi sta in ADN.
Intru in biroul lui Pablo si îi cer marfa pentru vara :
- Buna ,Pablo !
- Aaa..da , buna ! Spune, vorbind la telefon cu cineva care părea a fi destul de important pentru el , nu sunt genul care se baga asa ca astept sa închidă.
- Buna , Alex! Ai venit pentru marfa ?
- Nu , Pablo , am venit sa ne rujam si sa facem o petrecere in pijamale , spun eu ironic.
- Ok, vorbește cu Sarah ! Noua mea asistenta !
- Mm...bine!
Mi se înfățișeaza o fata blonda , cu ochii verzi , îmbrăcată cu o fusta mini , pantofi cu toc foarte înalt si un sutien cu Ținte...alta panarama a lui Pablo . Aa...sincer sa fiu imi plac fetele lui pentru ca este ușor sa câștigi cu ele o noapte ...
- Buna , Alex !
O ignor , știu ca asta le înnebunește si le face sa-si dorească mai mult o relație cu mine.
- Doar arată-mi marfa , păpușa !
- Oo...bine ! Daca sunt o păpușa pentru tine !
Acum este momentul sa aplic tactica mexicanul :
- Mi'ama ești fierbinte...cu cochos alea...care-ti ies in evidentă !
- Oo...mersi ! Haide in birou ....sa-ti arat marfa !
- Aaa...da ? Si e buna ? Sau ce ?
- Hai sa o încerci !
După ce ies din birou , ea se îmbracă si se machiaza destul de greu fata de celelalte...femeile sunt asa de credule si fraiere , cred ca au fost inventate sa-ti bati joc de ele...iese si ea într-un moment si imi arată o încăpere cu niște pliculete pline cu cea mai buna marfa : opioide (morfina, heroina), cocaina, barbituratele, amfetaminele, nicotina ,cannabis, "ciuperci magice", mescalina , DMT, si LSD. Pablo chiar a luat-o in serios , imi da si droguri grele , dar si ușoare... Iau toate pliculetele si le bag in "bagajul meu magic".
In drum spre ieșirea din depozit , ma cheamă băieții sa vorbim , nu refuz si ma bag la o vorba, doua , mai aflu câte ceva si poate ma pot interesa de aceasta fata....Nicolle...eu orice ocazie o vad ca pe o oportunitate :
- Salut , baieti !
- Opaa...a venit Bossu'
- Da....Max,a venit ! Spun eu pe un ton mândru .
- Ati auzit ce i s-a întâmplat lui Asthon ?
- Nu , ce ?
- Cică, au găsit la policia, un cadavru in apartamentul lui si era chiar el....cineva l-a omorât.
Îl vad pe Max cum Înghite in sec si încerc sa schimb subiectul :
- Ma rog....poate o merita, nataraul ! Deci....care știe sa-mi spună câte ceva de venirea domnișoarei Oliver ?
- Ce e de spus. ....ca de obicei , vine cu prietenele ei...cu care te bagi in pat ușor si cu ratatii aia...
- Aaa...da ? Cică vine una....Nicolle ...
- Da, vine ? Spun baieti entuziasmați de ca si cum le-am spus ca vine Regina Angliei .
- Da...
- ce tare!
- cine e , ma ? Întreb eu curios .
- Nu știi ?
- Nici eu nu o știu , adaugă Josh ...un tip cu care imi place sa fac treburile murdare...pare el mai închis dar, este foarte periculos , doar eu am reușit sa-l controlez , in rest este un monstru...cum ar spune unii.
- într-o noapte , când Jess s-a drogat numai cu ciuperci , mi-a spus de ea si cat de perfecta e , si notele ei , si de faptul ca ai ei sunt unii foarte bogați , si ca ea nu înțelege de ce nu vine aici ...
- da cum arată ?
- Ohoo....una buna , buna , am văzut eu o poza cu ea....e genul de fata cu care îți doresti sa ajungi in pat...
- Hahaha ....eu cred ca este o curva, ca toate celelalte...adaug eu.
- Nu , pai asta e faza ! Nu înțelegi ?
- Ce sa înțeleg.....ca arată bine si ca e probabil o fiță ...
- nu , frate ! E super tipa, asa spunea Jess ....si încă e virgina !
- Ce ? Întreabă Josh care părea destul de interesat de aceasta discuție.
- Imposibil ! Exclam eu .... Ce fata e virgina la 17 ani ? Imi aduc aminte de Jess , care a fost cu mine ....a fost pentru prima data si avea doar 16...
- Bă, daca îti zic ! Știți doar ca Jess cand se droghează , spune mereu adevarul !
- Asta asa e....spun eu mirat .
- Cel care va ajunge in pat cu ea....haha...va fi tare norocos!
- Mda...dacă Spuneti voi....spun eu neinteresat de fata cu băieții , nu vreau sa creadă ca Alex , acel Alex ar putea fi interesat de o fata...mi-as strica reputația. Mergeți astăzi in club ? Întreb eu încercând sa schimb subiectul.
- da , sigur !
- si eu , am nevoie de o pauza !
- pai...haideti !
Ma urc pe motor si ma îndrept alături de baieti spre clubul nostru preferat...dar ma frământă acest gând , despre fata asta...

O vara de neuitatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum