~ Nicolle ~
Nu știu cum se făcea , dar ma aflam intr-o pădure , intr-un loc întunecat . Am înaintat , frica punând stăpânire pe Simturile mele . Am luat-o pe o cărare îngustă , din piatra .
O umbra își făcuse apariția , emanand o atmosfera sinistra .
- fetițo, nu îti este frica sa te plimbi singura prin pădure ?
- poftim ? Cine e acolo ? Arată-te !
- of of of...stii ce înseamnă un cosmar ?
- ce ?
- o veste rea ! Hahahaha
M-am trezit țipând , fiind marcată de acel vis. Eram atât de convinsă ca a fost real , încât nu am observat ca eram înconjurată de doua mâini puternice. Ceafa imi era gadilata de niște carlionti negrii . M-am întors încet, ca sa nu-l trezesc pe Alex , dar masina in care ne aflam se lovite de ceva si am căzut peste el.
I-am putut simți abdomenul perfect conturat , pe care ma aflam . Eram fata in fata cu el , probabil roșie ca un Rac ,din cauza ochilor lui somnorosi si albaștrii ca marea , care se deschideau încet .
- S..scuze. Amm...eu..nu..
Dintr-o data m-a cuprins de talie si am simțit cum fluturi își făceau loc in stomacul meu .
- stii...daca voiai sa te iau in brate , puteai doar sa intrebi . A spus-o cu o voce ragusita , dar atât de sexi încât mi s-a facut pielea de găina. Acum nu imi mai pasa de nimic, voiam sa stau acolo , in fata lui , tinanandu-ma de talie .
Felul in care își musca buzele , era atât de atrăgător , încât imi venea sa i le sărut intr-un mod sălbatic , asa imi voiam primul sărut..
A început sa ma analizeze si probabil si-a dat seama ca ma Holbam, pentru ca a zâmbit intr-un mod pervers si obraznic...
- te dai jos pe de mine ?
- o...scuze , eu nu mi-am dat seama.
Ah...ma simteam atât de umilita , cum de am putut crede pentru câteva secunde ca as putea sa-l sărut pe nesimtitul asta..si-ar dori el sa o fac , chiar daca arată ca un fotomodel , nu voi ceda asa ușor.
M-am întors cu spatele la el si m-am ridicat stand pe un pepene , care era dureros, dar măcar eram departe de el.
Era noapte si era un drum din Pietris. Stelele străluceau încontinuu pe cerul întunecat , privelistea era una de tara.
Dintr-o data , m-am simțit trasa pe spate , si in ceafa am simțit o respirație mentolata. Am încercat sa ma opun , dar nu eram îndeajuns de puternica.
- nu am spus ca nu mi-a plăcut , frumoaso .
- doamne ! Alex ,da-mi drumul !
- de ce ? Nu iti mai place ?
- Alex, lăsa-ma !
- si daca nu vreau ce o sa faci ?
- eu..Alex ..încetează cu prostiile astea ! Nu merg la mine ! Asta sa le spui fetelor cu care te culci !
- pai...poate ca daca nu ai fii atât de provocatoare , nu te-as dori asa mult ! Ma înnebunește privirea ta !
Ma dorește...a spus ca ma dorește ? Nu ! Nu se poate , nu de la un baiat ca el ! Vrea doar sa se culce cu mine si eu nu sunt o usuratica !
- Alex , Știai ca te poți face actor , cand nu iti va mai merge treaba cu drogurile ?
- simtul umorului, bifat ! Ce ar mai trebui sa știu despre tine , Paterson ?
CITEȘTI
O vara de neuitat
RomanceEa : o fata diferita , inocenta si firava , isteata , cu un viitor promitator , cu o familie perfecta , haine perfecte si prieteni mai putin perfecti. O fata care adora sa se joace cu focul , desi nu il poate controla tot timpul . El : un rebel , un...