~ Alex ~
De jumatate de ora niciun semn de Nicolle, dar nici ca imi pasa tipa e dusa . Nu are in ea pic de amuzament si ma enerveaza mereu cu jocurile ei si felul in care buclele ii sar atunci cand merge , sau mirosul ei de piersici si fata Ei inocenta , iar ochii...
Ok , gata ! Ce Dumnezeu !? Ma enerveaza in 2 cuvinte !
Si totusi oare e bine ? Unde o fii ajuns ? Daca s-a luat cineva de ea ? Ce a fost in mintea mea sa o las singura ?! Prost , prost , prost ...
In timp ce ma certam cu propria constiinta , in departare o masina se auzi . M-am pus in mijlocul drumului si am oprit-o .
- heii ! Copilu' esti nebun ?! Puteam sa te calc !
- si totusi nu ai facut-o , uite care este treaba , sunt obosit , motocicleta mea s-a dus , iar fata pe care o plac...adica o urasc ar putea fii in pericol , deci uite cum o sa facem , o sa iesi usurel din masina si o sa suni pe cineva sa anunti ca ai fost jefuit , iar Eu o sa plec dragut cu masina ta . Ai priceput ?
- nicio vorba , dispari pustiu' !
- sau as putea sa-mi scot arma , pe care o am in pantaloni !
- da , ei bine tine-o acolo , prefer femeile !
- nu aia !
- da bine ! Pa , pustiu' !
- nu ! Stai ! Vezi ca am numarul masinii ! M-am ars.
Am zis asta cu voce tare ? Cred ca da.
Vantul parca a disparut si el , caldura in schimb e mult prea puternica . De trei ore merg incontinuu , ce n-as da pentru putina apa...
- buna , Alex !
- visez ? Asta e raiul ?
- stai linistit , nu o sa ajungi in rai !
Imi intorc privirea si o zaresc pe Nicolle stand in spatele unei masini pline cu pepeni rosii , la volan sunt doi tarani . Stiam Eu , ca fata asta se va descurca !
- deci , o sa te holbezi la mine sau o sa ma insotesti ?
- ce imi iese ?
- Pe bune , Alex ? Esti in mijlocul pustietatii , fara pic de apa sau mancare !
- you have a point.
- deci urci sau Eu si amigos te lasam aici ?
- de cand vorbesti spaniola ?
- Alex , nu ma cunosti de loc !
- mda...observ si Eu asta .
- ai nevoie de ajutor sa urci ?
- nu , inca sunt barbat , ultima data cand am verificat !
- Da , sigur !
- ce ? Vrei sa verifici ?
- prefer sa nu o fac !
- tu pierzi ! Apropo , unde ne duce masina ?
- nu sunt sigura . Tipii au spus Miami , deci cred ca acasa .
- ar fii bine sa fie asa !
- alex , stiu ce fac ! Bine ?
- cum spui tu ! Dorinta ta e comanda mea , printeso !
- printesa , isi doreste sa taci !
- bine !
- bine !
CITEȘTI
O vara de neuitat
RomanceEa : o fata diferita , inocenta si firava , isteata , cu un viitor promitator , cu o familie perfecta , haine perfecte si prieteni mai putin perfecti. O fata care adora sa se joace cu focul , desi nu il poate controla tot timpul . El : un rebel , un...