~Nicolle~
M-am trezit putin zdruncinata . Cand am incercat sa-mi dau jos plapuma , era mult prea rigida . Am inceput sa imping usor si am auzit un micut zgomot al unei voci masculine. Ce dumnezeu?
In urmatoarea secunda o mana puternica ma cuprinde de dupa talie.
Mici carlionti cadeau pe fata mea si imi gadilau ceafa. M-am intors si am dat fata in fata , cu Alex. Ochii lui intre-deschisi , erau negrii ca taciunele . Isi umezea buzele , schitand un zambet stangaci.
-mereu esti matinala ? A intrebat si m-a tras mai aproape. Pieptul meu era zdrobit de al lui fiind un milimetru intre buzele noastre.
- nu..err...Mereu. Nu mereu , adica mai sunt zile de duminica in care ma trezesc pe la 10 , dar ma rog acum depinde daca vreun test sau... Si-a lipit buzele de ale mele intr-un concert al poftei trupesti. La comanda buzelor lui lacome , mi-am lasat greutatea corpului pe el. Acum eram deasupra lui. Cand am ramas fara aer mi-am retras putin buzele , stand cu fruntea pe fruntea lui.
Vocea ii era la fel de slaba ca si atingerea .
- ce vrei sa facem astazi ? A intrebat putin somnoros cu o voce de baiat ,,acum m-am trezit".
Rezemandu-mi capul de pieptul lui tatuat , m-am uitat la el.
- hai sa facem o baie in mare. I-am spus si am zambit .
- Cum vrei , printeso.
M-a ridicat dintr-o miscare si m-a pus langa el. Cand s-a ridicat am putut observa liniile muschilor de pe spate si inaltimea lui. Era de aproape 2m ca sigur. Defapt cred ca porecla lui ar trebui sa fie lunganul. Am chicotit usor la acest gand cand s-a intors spre mine.
Acum imi aduceam aminte de Jess zicand ca isi dorea sa linga patratelele unui baiat cu care s-a vazut o vreme. La momentul acela , i-as fi spus Yac , dar acum o inteleg. Tatuajele se armonizau perfect cu pieptu-i tare ca piatra.
- printeso , nu te schimbi ? Vocea lui Alex m-a trezit din transa.
- pai...ar trebui sa iesi din camera...i-am spus si m-am inrosit la gandul ca el ar putea sta inaunteu in timp ce Eu imi pun costumul de baie.
- haide ! Daca ma duc jos , o sa ma ia astia la intrebari si Eu dimineata sunt morocanos si unul ar putea ramane fara dinti.
- mie nu-mi pari morocanos. Am spus si am apucat in mana cateva costume.
- nu sunt morocanos pentru printesa mea. Dar , daca ma intorc cu spatele ? Ce spui ?
- nu ! alex iesi afara ! I-am spus si am chicotit la vocea luo ce imita un baietel de 2 ani caruia i s-a luat jucaria.
- haide ! Uite , ma intorc ! S-a intors si si-a rezemat mainile pe perete. Moci ganduri necurate mi-am venit in minte la imaginea spatelui tatuat , cu muschii de luptator de box.
- tu nu porti niciodata tricou ? L-am intrebat si l-am putu simti cum rade.
- Vrei sa port ?
- ar fi o idee buna . I-am spus si i-am aruncat o privire. Bun , acum nu te intoarce pentru ca daca o faci voi fi nevoita sa te omor.
- s-a facut.
Stiam ca avea in el pofta de a-si satisface dorinta morbida si de a stii cum arat pe sub pijamale , dar nu aveam de gand sa-i ofer ce isi doreste chiar asa de usor . Mi-am tras repede costumul de baie intreg , de culoare alba.
- Gata , te poti intoarce. I-am spus in timp ce mi-am dat drumul la par dintr-un coc deranjat si l-am dat peste cap cu o miscare a gatului ,lasandu-mi mainile sa zaboveasca pe talie.
- doamne ! Daca vei arata mereu atat de bine , nu stiu cum voi rezista tentatiei de a nu te vrea atat de mult.
Si-a muscat buzele si si-a pus o mana in paru-i ciufulit cu carlionti negrii. Ochii de culoare albastra , ii straluceau . Ceea ce ma face sa-mi amintesc ca dimineata erau negrii. Ciudat , poate nu am vazut Eu bine.
- Hai sa mergem si te rog , in numele Domnulii pune-ti un tricou pe tine. I-am spus si l-am tras de mana ca sa iesim afara din casa.
CITEȘTI
O vara de neuitat
RomanceEa : o fata diferita , inocenta si firava , isteata , cu un viitor promitator , cu o familie perfecta , haine perfecte si prieteni mai putin perfecti. O fata care adora sa se joace cu focul , desi nu il poate controla tot timpul . El : un rebel , un...