Alex

654 13 0
                                    

~Alex~
- Ce dracu , mai ?! Tip spre prietenul meu care ma impinge. Ma trezesc ametit din cauza JB consumat si din cauza drogurilor. Ma uit in jur. Ma aflu pe un sezlong , pe plaja , iar pe pieptul meu sta o bruneta cu forme voluptoase. Tricoul nu mai este pe mine , iar pantalonii imi sunt in vine. Fata se fastaceste si pe mine ma enerveaza. Nu e destul ca totul se invarte.
- Alex ! Trezeste-te naibii !
Imi dau ochii peste cap si imi inclestez maxilarul. O arunc pe fata de pe mine si ea scoate un mic geamat , fara sa fie trezita. Nu e de mirare , e pe jumatate goala siin jurul nasului are cocaina . Clar ca m-am distrat aseara. Ma intind relaxat si ma uit piezis la Max , care sta cu mainile in san.
- Ce vrei ? Intreb si imi trec o mana prin podoaba capilara.
- Ce dracu ai facut ? Tipa la mine , iar Eu imi dau ochii peste cap , din nou.
- La ce te referi ? Intreb relaxat si incep sa merg in fata , stiind ca el ma va urma. Alearga si gesticuleaza in spatele meu , dar nu ii acord prea multa atentie.
- Alex ! Nu mai fi un nesimtit ! Ce puii mei ?! Stiai de Nicolle ? Ha ? Nu , nu stiai.
- Cui ii pasa de ea ?
- tie , evident. Asa parea , cel putin.
- Exact , asa parea.
- Omule , aseara Jas , a adus-o la casa ametita si zdruncinata si sa fiu al naibii daca nu era imbracata sexy ! Apoi , Jes mi-a spus ca a vomat toata noaptea si ca a ras isteric. Colac peste pupaza , s-a dus in clubul Latino si acum toti baietii vorbesc de trupul ei miscandu-se pe bar. Pe bar ! Tu ma auzi ?
- Da , te aud.
- Si ? Nu ai nimic de zis ?
- nu. Spun si oftez apasat. El se uita la mine si dupa felul in care fruntea ii pare ingandurata , pare ca o sa explodeze.
- ce naiba , Alex ? Care-i problema ta ?
- Cum adica care-i problema mea ?! Omule , nu imi pasa de ea si punct ! A fost doar o saptamana , in care am fost impreuna si pot sa spun cu mana pe inima , maxim 5 saruturi , in rest ma plictisea. Asa ca am trecut la celelalte ! Doar nu credeai ca m-am oprit la ea ! Sincer sa fiu , voiam sa vad cat de repede pica blana.
- Cacat , Alex ! Nu mai minti !
- nu te mint , omule ! Ce vroiai sa spun ca simteam fluturasi cand o vedeam si alte cacaturi ?! Doar nu ai crezut toate astea , te rog , am ras sec si am sarit gardul ce statea intre nisip si asfalt. Se pare ca eram pe o proprietate privata.
- Atunci jura ca nu ai placut-o nici macar putin! A continuat , enervandu-ma.
- Nu , nu am placut-o deloc ! Jur. A fost doar un test , sa vad cat de usor se lasa calugarita. Oricum nu am ce sa vad la ea.
- Asta sa o crezi tu. Daca o vedeai asea..
- Nu-mi pasa ! Am tipat , exasperat de discutie si am apasat fiecare cuvintel. Nu au decat sa i-o traga !
E numai a lor , daca o vor.
- Vrei sa spui ca nu ti-ar pasa daca s-ar culca cu Jas ? A spus si a inghitit in sec.
- Exact.
Mi-am pornit motorul si am gonit in fuga strazile , ocolind masinile. Cateva m-au claxonat , dar nu mi-a pasat. Cand am ajuns acasa , mi-am aruncat toate hainele pe un scaun si mi-am masat tamplele. Telefonul a inceput sa sune si m-am incruntat.
- Ce vrei , Darla ?
- Pe unde esti ?
Numai tu imi lipseai , mi-am spus in gand si i-am raspuns intr-un mod ironic ca sa o enervez.
- Cu vreo doua tipe. Am treaba.
- Ha ha , foarte amuzant. Problema e ca numai Eu ti-o trag cel mai bine si ca Pablo are o sedinta cu toti in seara asta la club. Ne intalnim cu mafia elvetiana , pentru o tranzactie de bani si a spus sa fii acolo.
- Mah..da , bine. O sa fiu acolo.
***
Noaptea s-a lasat repede , iar Eu ajunsesem mai devreme la club. M-am sprijinit de tocul usii si am scos o tigara din buzunar. Geaca de piele imi era mulata si din cand in cand , fetele imi aruncau priviri de admiratie. Din moment ce mi-am facut de cap cu jumatate din ele , le-am ignorat. Fumul iesea incet din gura mea , in cerculete si ma gadilau pe buza inferioara , dar se simtea chiar bine.
Un SUV negru cu geamuri fumurii , s-a oprit in fata , urmat de alte doua masini stil sport de curse , insemnate cu un sarpe , semnul mafiei elvetiene. Din partea dreapta , a coborat un tip in jur de 30 de ani , la costum si bine-aranjat. S-a uitat in jur si in timpul acela din masina , mai ieseau alti 5 barbati de 2 metri si cu musculatura de luptatori profesionisti. Le-am localizat cateva puncte sensibile , in timp ce treceau pe langa mine , intrand in club. Cel din partea dreapta schiopata usor .Am aruncat pe jos tigara si am calcat scrumul. Am intrat in club , iar intunericul se amesteca cu mirosul abundent de fum si cu vagi lumini colorate ce sclipeau pe fetele oamenilor bauti. Mi-am pus gluga in cap si i-am urmarit de la departe , pana cand au intrat in biroul de la etaj , condusi de Darla , ce ii astepta la bar , imbracata intr-o fusta mini cu Animal print , un top galben si cizme lungi ce ii ajugeau peste genunchi. Machiajul era strident si barbatii nu-si puteau lua privirea de la pieptul ei .
Am securizat usa , in urma ce am intrat si toti si-au atintit privirile asupra mea. Pablo parea relaxat de prezenta mea si intr-un fel recunoscator ca ma aflam acolo. Cei din mafia elvetiana , nu ma scapau din privire cand am dat usor din cap si m-am sprijit de biblioteca lui Pablo de pe un perete.
- Sumele au crescut. Iar , marfa pe care mi-o ceri este mult prea mare. Gandeste-te cate granite ar trebui sa treaca cele 3 camioane. A spus Pablo , in timp ce se aseza la scaunul din piele intoarsa al biroului din mahon. Cele 5 matahale pareau tensionate de prezenta mea si o liniste s-a asternut. Pablo , a spart atmosfera tensionata din nou.
- El este fiului domnului..a spus usor nesigur. Nu avea voie sa spuna numele tatalui meu. Nimeni nu avea voie , din nu stiu exact ce motiv. Barbatul in jur de 30 de ani , s-a luminat la fata si mi-a aruncat o privire.
- Asa deci...insasi in carne si oase. Onoarea este de partea mea , a continuat si a venit spre mine sa-mi stranga mana. I-am luat-o si i-am oferit o strangere de mana ferma.
- Eu sunt domnul Kowalsy , dar imi poti spune Sacha. A spus cu accent de neamt. Am schitat un zambet si el s-a intors pe canapeau neagra in stil baroc , din fata lui Pablo.
- Deci , domnule Pablo daca imi puteti realiza incarcatura pe la 8 , saptama viitoare , va pot transfera suma de bani in contul bancar. Bineinteles , dupa ce imi vad marfa trecuta de primele 2 granite. De celelalte 3 se vor ocupa echipele noastre de teren.
Pablo parea ganditor si mi-a aruncat o privire disperata. Nu stia cum sa iasa din incurcatura.
- Domnule Kowalsy , am inceput Eu cu o voce groasa si intimidanta. El a tresarit la auzul vocii mele si am fost multumit de efect. Am Eu o alta propunere. Dumneata ne dai un avans de 5 mii fix in doua zile. Iti lasam marfa si camioanele la capatul drumului dinspre fabrica si de acolo va trimiteti oamenii. Nu ne permitem sa ne asumam mai multe riscuri. Deja suntem cercetati si nu as vrea sa va afund si pe dumneavoastra in toata aceasta incurcatura. Asta , daca desigur, nu faceti un pas gresit in aceasta afacere.
- Am inteles. In acest caz , renunt la tranzactie. Multumesc pentru colaborare , a spus si unul dintre matahale si-a pozititionat pistolul la tampla mea. Am ras sec si toti au incremenit.
- Domnule Alex , Pablo , avand in vedere situatia data cred ca regulile le intocmesc Eu.
- nu prea cred. Am spus inainte ca Pablo sa-i dea un raspuns.
- Foarte bine ,domnule Alex. Vad ca sunteti la fel de incapatanat ca tatal dumneavoastra.
- ce pot spune , am mosnenit naravul prost.
- intr-adevar. Ce propui acum ? Prietenul meu sa-ti zboare creierii sau sa facem totul dupa placerea mea ?
Am ras cu pofta neputand sa ma mai abtin. Mi-au dat lacrimile de la hohote si toti au ramas uimiti , m-am folosit de acest fapt si dintr-o miscare mi-am scos arma si am tras 5 focuri. Unul pentru fiecare gorila ce il insotea.
Trupurile neinsufletite , au picat pe pamant unul cate unul , iar Pablo , Darla si Sacha , au inghetat. Elemetul surpriza.
- Deci...sa reluam problema. Vii pe terenul meu , te joci cu marfa mea si cu nervii mei si crezi ca iti si iese?
Imi pare rau sa te anunt , Sacha, am sups accetundu-i numele , in timp ce ma plimbam de colo-colo prin incapere , scarpinandu-ma cu arma fara piedica pusa.
- Cauta-l prin buzunare Darla. A spus si ea a sarit pe el. Sacha nu s-a impotrivit si si-a ridicat mainile , ca la perchezitie.
- Am gasit o poza , 3 telefoane , un cip si un prezervativ.
- Pe ala poti sa-l pastrezi , i-am spus Darlei , facand referire la prezervativ. Ea mi-a inmanat lucrurilie si si-a dat ochii peste cap. In poza era o fata draguta , care parea sa aiba 18 ani sau daca nu mai bine , langa ea era o femeie cu parul blond si lung , slaba si cu forme de invidiat si Sacha le tine pe amandoau pe dupa brat. Cipul l-am bagat in buzunarul pantalonilor , iar telefoanele le-am zdrobit pe podea.
- Draguta familie.
- Nu o baga in asta ! A strigat Sacha si tocmai ce mi-a dat ce-mi doream. Punctul sensibil.
- Stiai cat de usor se localizeaza oamenii prin sateliti acum ? Pacat , ar trebui sa incerci.
- Fac ce vrei ! A spus intr-un final si disperarea i se citea pe fata.
- Stiam asta. Vei discuta cu Pablo , restul lucrurilor , iar Eu voi fi anuntat. O sa-ti dea si un telefon nou pe care o sa te contactam noi , pentru livrarea marfii. Daca intr-o jumatate de ora nu iti vad masinile plecate de pe terenul meu , o sa ma asigur ca veti regreta. Apropo , poza se pastreaza.
Am spus si am iesit pe usa , securizand-o in urma mea. M-am dus la bar si i-am facut semnul tipului sa curete mizeria din birou , in urma lui Pablo. M-am urcat pe noul meu motor si am mers spre casa. Trebuia sa ma intorc la felul in care eram acum o luna , asa era cel mai bine.

O vara de neuitatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum