Era mai frumoasa ca un crin alb si mai dureroasa ca spinul unui trandafir . Totusi , ma fascina inocenta ei nefireasca. Buzele-i tremurande erau precum petalele acoperite de roua , iar ochii ei te adanceau intr-un dans nebunesc. Era agitata si simteam asta cu fiecare celula a mea. Nu puteam sa nu o privesc , sa nu ma holbez la ea , sa nu-i inspir parfumul , sa nu o simt. O voiam langa mine , nu langa Jason si eram curios in acelasi timp. De ce cu el ? Mi-am inclestat dintii si m-am ridicat.
Semn ca simturile ei erau atente la mine , imediat si-a ridicat privirea infricosata. Nu voiam sa fie speriata de mine . Asta m-a ranit , dar sunt sigur ca eu am ranit-o si mai rau in acea noapte. Am fost egoist.
Mi-am sprijit mainile de spatarul scaunui ei si i-am zambit acru lui Jason. El se uita plictisit la mine.
- Ce faceti ? Am intrebat , zdrobind linistea. Nu o suportam.
- Mancam in caz ca nu e evident , mi-a raspuns Jason.
M-am aplecat pe scaun si mi-am lasat capul in scorbura gatului fetei mele. Ea tremura la simpla atingere a pielii noastre. I-am inspirat mirosul dulce si i-am lasat un sarut umed pe clavicula. Stand in scorbura gatului ei , mi-am atintit privirea catre Jason cu un zambet sincer.
Era nervos , invins si suparat. Stiam asta , asa ca am adancit cutitul in rana cu un alt sarut umed pe gat.
- In acest caz esti gustoasa , i-am soptit la ureche lui Nicolle si m-am asigurat ca Jason a auzit la fel de bine.
A pufnit nervos si s-a ridicat imediat in picioare. Deabea asteptam acest moment. M-am infatisat in fata lui. Privirile ne erau pline de ura si era palid de nervos. Mi-am inclestat maxilar cand ne-am lovit piept in piept. Eram la aceeasi inaltime , deci nu imi era greu sa-i confrunt privirea.
- De ce asa nervos , printeso ? i-am cantat.
Impactul a fost dureros si neasteptat. Stiam ca are un temperament ca al meu , dar nu ma asteptam sa ma ia prin surprindere. Mi-a trimis un croseu de dreapta direct in falca. Un gust amarui de sange mi-a explodat in gura. Am scuipat si l-am insfacat de tricou. I-am aplicat cativa pumni in fata pana cand s-a napustit asupra mea. A inceput sa ma lovesca cu putere in fata si mi-am pus mainile in jurul ei. M-am zbatut pana cand am ajuns deasupra lui si l-am tinut sub greutatea mea. M-a apucat de ceafa si m-a lovit in coaste o data , de doua ori , de trei ori. Furia mi se amesteca cu adrenalina prin vene si nu mai simteam durerea, ci doar dorinta de a-l omora . L-am tras de gulerul tricoului si l-am lovit de podea . M-a lovit in spate si m-am dezechilibrat. El era deasupra mea.
Nicolle s-a aruncat pe spatele lui si si-a impleticit picioarele in jurul taliei lui , strigand sa se opreasca. Undeva mai devreme o auzeam cum striga ca cineva sa ne opreasca , dar chelneritele stiau ca nu aveau voie sa intervina in luptele dintre bande.
- Opriti-va ! a strigat aruncata pe spatele lui Jason.
La atingerea ei , el s-a inmuiat pur si simplu . A inceput sa gafaie , uitandu-se la parul ei cum ii cade lui peste fata. Am ramas putin socat. Nimeni nu putea sa-l opreasca. Lupta pana cand omora. Nu avea limita , stiam asta.
Mi-am inclestat pumnul si l-am lovit in fata. Eram gelos pe relatia lui cu Nicolle si stiam ca urma sa devina mai serioasa. Nu voiam sa-i permit asta. Ea era fata mea !
L-am mai lovit o data si de data asta mai tare. Fata i s-a intors imprastiind cu sange in aer, iar Nicolle a cazut de pe el .
In spatele lui s-a auzit cum corpul ei plapand a facut contact cu podeau. Amandoi ne-am intors cu groaza cand am vazut-o pe jos , icnind de la durere. Voiam sa ma napustesc asupra ei si sa o ridic , dar Jason mi-a luat-o inainte.
A luat-o de mana si a sarutat-o, apoi si-a pus mana pe spatele ei. Cand si-a ridicat privirea am vazut cum o lacrima urma sa-i cada din coltul ochiului. M-am aplecat in fata ei si i-am sters-o.
- Esti bine ? a intrebat Jason pentru a treia oara. Dar el nu exista in incapere, nici eu , nici ea , doar privirile noastre. Si-a intors capul catre Jason si din nou acel sentiment de ura si posesivitate m-a lovit.
Si-a plasat mana firava pe obrazul lui si l-a mangaiat.
Toata fiinta mea urla la gestul ei tandru.
- Multumesc , i-a soptit. Pentru ca te-ai oprit, apoi si-a indreptat din nou privirea de gheata catre mine. Iar tie , iti multumesc pentru ca m-ai ajutat sa te uit.
- Cum adica ? mi-a iesit pe buze fara sa gandesc.
- Mi-ai dovedit inca o data ca esti un animal egoist si cu parere de rau ti-o spun. Te urasc , nu mai vreau sa te vad vreodata ! a scuipat cuvintele pur si simplu. M-am simtit ametit si afectat , zdrobit de cateva cuvinte aruncate in vant.
- Nu vorbesti serios ! am tipat.
Jason si-a pus bratele in jurul ei si a acoperit-o protectiv.
- Ai auzit-o ! Nu tipa la ea , idiotule ! a strigat.
- Tu sa taci !
- Inceteaza , Jason. Hai sa mergem, i-a spus Nicolle si s-a sprijinit de el. Mi-a mai aruncat o ultima privire indurerata si pierduta , apoi si-a intors spatele.
Am fugit dupa ei la masina si am batut in geam. Jason a iesit furios si a scuipat in fata mea.
- Nu o meriti si nici nu o vei merita vreodata ! Esti un prost si ai pierdut-o ! Nu pot sa cred cat de idiot ai fost !
- Tu sa taci naibii ! Am zbierat.
- Las-o in pace , Alex . Locul ei e alaturi de mine , eu față de tine pot sa-i ofer ceea ce-si doreste. Tu nu stii decat sa ranesti . Renunta ! Acum e a mea si eu nu o sa o pierd ! Ti-ai pierdut sansa !
S-a urcat in masina si a trantit portiera. Apoi a ambalat motorul si a iesit in viteza , lasand praf in urma.
Am cazut in genunchi invins si am stiut cumva ca acum a fost ultima data cand am vazut fata ei ca de floare , cu ochii adevarate fantani de pasiune si buze asemenea petalelor de roze.-------------------------->
Call me dramaQueen dar am impresia ca am ajuns la acel moment al cartii in care lucrurile iau o intorsatura dramatica si va spun sincer , nu eu sunt de vina ! Personajele isi dicteaza propria viata si platesc pentru greselile lor mai devreme sau mai tarziu !
Asta e capitolul dragii mei ! Sper ca nu am gresit mult si daca am facut-o , sa stiti ca astazi am avut 5 ore de pregatire la matematica !
*Trist*
Sper ca v-a placut si deabea astept sa vad pareri !
Xoxo moi 😘
CITEȘTI
O vara de neuitat
RomanceEa : o fata diferita , inocenta si firava , isteata , cu un viitor promitator , cu o familie perfecta , haine perfecte si prieteni mai putin perfecti. O fata care adora sa se joace cu focul , desi nu il poate controla tot timpul . El : un rebel , un...