Nicolle

626 19 2
                                    

~Nicolle~
Of Doamne nu mai beau niciodata. Capul mi se invarte de jumatate de ora si vagi amintiri legate de seara trecuta imi revin in minte .
- Uite ia asta . Ar trebui sa te ajute , spune Jess cu un pahar cu apa si o pastila in mana.
Aceasta a avut grija de mine toata noaptea si s-a asigurat ca nu fac vreo tampenie , desi cand am intrebat-o cum am ajuns acasa nu a vrut sa-mi raspunda. Nici nu vreau sa ma gandesc la ce am facut in clubul acela..cum era ? Ah..
- Multumesc. Nu stiu cum voi rezistati.
- E vorba de ani de antrenamente , scumpo. Nu te poti face manga asa dintr-o data ca ai chef si sa nu ai parte de consecinte grave. Desi , ai noroc ca a ajuns la timp.
- Cine ? Cine m-a adus ?
Jess a strambat din nas si s-a uitat intr-un colt , batandu-ma pe spate. Stiam aceasta privire , insemna un singur lucru : nu voia sa ma raneasca.
- Te rog , spune-mi ca nu Alex..
- O nu ,nu el. Tocmai ce am vorbit cu Max. L-a gasit cam la fel de distrus pe o plaja privata de pe Coasta de est.
Am rasuflat usurata. Chiar nu-mi doream sa ma prinda nemernicul ala in halul asta. Nu pot sa cred ca m-am lasat asa dusa de val , simpla dorinta de a uita totul de el mi-a intunecat judecata. Oricum , un lucru e sigur nu o sa-i mai dau satisfactia sa-si bata joc de mine. Daca cineva mi-ar fi spus vreodata ca intr-o saptamana viata mea va lua o astfel de schimbare radicala , as fi ras. Mi-a furat primul sarut si era cat pe ce si prima atingere a unor sentimente profunde. La naiba cu pofta trupeasca , trebuie sa ma spovedesc cat mai curand .
- Jess , intrebare : inca iti port hainele ? N-am indraznit sa ma uit in jos , la mine. Ma simt transpirata , murdara si injosita.
- Dap.
- La naiba, mi-a scapat printre dinti si mi-am aruncat capul intr-o perna. Ce este cu mine ?
- Of, pitico.
- Nu ma face tu pe mine pitica , sunt mai inalta ca tine.
- Da , iar eu am mai multe experienta. Cat despre tine , toti credeam ca intr-o zi te vei calugari.
- Nu-i adevarat !
- Ba da , scumpo e , Jess m-a strans in brate si m-a pupat pe crestet parinteste cum numai ea o facea. Stii , aseara chiar ai dovedit ceva .
- Ce ?
- ca daca vrei poti fi o super scorpie.
Am inceput sa chicotim si sa vorbim legat de alte amintiri nebune sau total lipsite de logica din copilarie. De exemplu , cand in clasa a10 a , m-am trezit cu Jess bauta la usa casei mele , pe la 1 noaptea. A trebuit sa o urc in camera mea si sa ma asigur ca nu cadem amandoua pe scari. Ea fredona si scotea sunete de animale pe moarte , in timp ce o taram dupa mine pe scari . Doamne , puteam sa jur ca ai mei o sa ne prinda.
La naiba cu roata vietii care mereu se intoarce.
- Du-te sa faci un dus. Revino-ti putin si coboara jos. Mergem la un restaurant sa mancam ceva.
- Ok , multumesc mult Jess.
- Ma bucur ca eu am fost prima care ti-a fost alaturi in astfel de momente.
Mi-a zambit dulce si a iesit din camera. Lasata singura , am incercat sa ma ridic fara ezitare , dar un lesin m-a cuprins. M-am sprijinit de perete timp de 10 secunde pana cand totul a redevenit normal. Am bajbajit prin bagaj pentru un prosop si cand l-am gasit pe cel mov pufos , mi-am adus aminte de Alex. La naiba ,se arde.
L-am aruncat intr-un colt si am ales altul roz cu buline albe.
Cand am ajuns in fata oglinzii din baie , am tipat la vederea propriei reflexii. Peste tot pe fata aveam machiajul intins si aratam ca fantoma de la opera. Rujul parea o lovitura primita in maxilar , iar in jurul ochilor pungi de oboseala stateau linistite pe sub negrul obscur al comturului facut aseara. M-am frecat pe fata cu apa ,in miscari disperate. Dar nici un efect dorit , tot ce am reusit sa fac a fost sa-l intind mai tare.
- Jess ! Am zbierat cat m-au tinut ranunchii . Aceasta a intrat val-vartej in incapere cu respiratia sacadata. Am iesit si eu din baie ca sa o intampin ,dar cand m-a vazut a tipat si ea la randul ei , asa ca am tipat inapoi , speriata de gestul ei.
- Ce e ? Am strigat ca sa-i acopar tignalul.
- Ce naiba ai pe fata ?!
- Eu nu stiu..am incercat sa ma spal dar nu iese. Cred ca o sa raman asa pentru o saptamana.
A stat sa proceseze ce am spus si a izbucnit in rasete.
- Ce e ? am intrebat pentru a doua oara enervata. Eu eram cea cu o fata de Morticia , nu ea.
- Tu nu ai auzit de demachiante ? Doamne , ar trebui sa fii studiata intr-un laborator al Nasei .
- Haha...ce sa-ti zic, i-am raspuns ironica si mi-am dat ochii peste cap. Bineinteles ca am auzit de demachiante doar ca nu am folosit. Deci , nu mi-a trecut prin cap.
- Wow , esti un geniu in fizica dar nu te-ai gandit sa folosesti demachiante.
- Mai taci.
M- a tras de mana si m-a pus sa stau pe granitul rece al chiuvetei. A cautat ceva prin dulapul al doilea , unde avea cosmeticele si dupa a inceput sa-mi frece pielea cu cea aspru.
- Au , au mai incet , m-am rastit la ea ca un Copil mic .
- Nu te mai misca . Si-asa e destul de naspa dupa cum ti l-ai intins. Parca esti un clovn din filmele de groaza , acel tip de clovn care îi mananca pe toti.
Am pocnit-o cu piciorul in genunchi si ea s-a strambat de durere , dar nu s-a aplecat ca sa verifice lovitura , doar mi-a aruncat o privire ucigasa.
***
In masina era o liniste de mormant. Nick statea tacut pe scaunul soferului , iar Jess se juca cu degetele langa el. Candice imi mai arunca priviri pline de venin , dar o ignoram , pentru ca intre noi se afla o alta fata , pe care sincera sa fiu am uitat cum o cheama.
Mi-am intors privirea pe geam si am fost cuprinsa intr-un dans nebun al copacilor pe langa care treceam atat de repede. Acestia pareau ca se vaporizeaza in aer , pur si simplu , ca niste fantasme colorate.
- Cat mai avem ? am intrebat nerabdatoare.
- Nu mult , a raspuns calm Nick.
In restul drumului , pana cand am ajuns la asa zisul restaurat , nimeni nu a mai schimbat niciun cuvant.
Localul nu parea intocmai cel mai primitor. Era mai mult un bar , in fata caruia se strangeau motociclistii alaturi de tipele imbracate sumar.
Cand am pasit inauntru , am simtit un iz ciudat de alcool si fum , par muzica rasuna prin boxe. Erau cateva mese , unde oameni dubiosi fumau sau mancau si discutau. Chelneritele pareau intr-o continuu miscare de dute-vino. Candice a luat-o pe langa mine inainte fiind vizibil nemultumita de faptul ca m-am blocat in pragul usii. Ea s-a asezat la o masa dintr-un colt , de 6 persoane. Nick m-a impins usor de la spate , zambindu-mi cald , de parca mi-a citit gandurile.
Am continuat si Eu sa merg , iar cand m-am asezat la masa , am ales sa stau intre Jess si Nick , care pareau atat de dragutu si blanzi.
O doamna in jur de 39 de ani s-a apropiat de masa noastra si ne-a intins cateva meniuri.
- Deci ce iti iei ? m-a intrebat Jess , cu ochii inca in propriul meniu.
- Nu prea stiu. Nu cred ca vreau sa mananc.
- Nici sa nu te aud, s-a bagat Nick.
- Frate ! Daca tipa nu vrea , nu vrea si gata. Las-o in pace , N. s-a rastit Candice la el.
- Tu sa taci , panarama. I-a raspuns cu dezgust.
- Asa îi spui lui ma-ta ! A tipat la el Candice , gesticuland.
- Da , ar trebui sa invete meseria de la tine , pan...
- Incetati ! Putem avea macar o masa in care sa nu ne certam ? Va rog ? i-a intrerupt Jess , cu o fata de catelus.
- Ma rog . a spus pe sub mustata Nick.
Am urmarit atenta disputa si ma simteam destul de prost stiind ca se certau din vina mea.
- O sa iau niste cartofi prajiti cu un hamburger.
- Buna alegere , a zambit Nick mandru si a sagetat-o cu o privire usturatoare pe Candice care o pufnit.
Masa a decurs in liniste si nimeni nu a mai scos un sunet. Exceptand probabil , faptul ca eram tratata ca un copil cu probleme de handicap fiind intrebata daca mai vreau ceva , sau cum ma mai simt .
Cam la fel a decurs si restul noptii , pana cand am cazut prada viselor.

------------------------->

Hm...iata si capitolul mult asteptat. Dedicatie bunei mele prietene Miruna , a carei zile de nastere a fost astazi.
Te iubi dubi desc si sper sa-ti placa !
Btw , pentru toti , tin sa va anunt ca m-am hotarat sa fac dedicatie celui mai tare comm :* sa va vad.
Pe data viitoare !

O vara de neuitatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum