ANUNT ( e foarte important)

466 12 15
                                    

ACEST ANUNT SE RECOMANDA A FI CITIT PANA LA CAPAT !!

Buna , dragilor ! Imi pare nespus de rau dar asta nu e un alt capitol al cartii.
*lacrima*
Am simtit nevoie sa pun acest anunt pentru a va cunoaste parerile si ideile , caci ele sunt cele mai importante pentru mine !
Asadar ,cum ati observat cartea a luat o intorsatura cam neasteptata ( nu prea imi dau seama cand am schimbat firul povestii ) .
Si m-am hotarat ca viata amoroasa a personajelor sa fie in mainile voastre *sunet ciudat care creeaza suspans* . Pentru ca voi insemnati totul pentru aceasta carte si pentru mine...
O sa postez o serie de intrebari care vor decide continuarea cartii si la care mi-ar placea ca voi sa raspundeti:
1. Cu cine ati vrea sa ramana Nicolle ? (Jason sau Alex )
2. Ati prefera sa fie cate un capitol si cu gandurile lui Jason sau sa ramana tiparul clasic
(nicolle/alex/nicolle/alex...) ?
3. Cum v-ar placea sa fie personajul Darlei ( negativ sau pozitiv) ? Ceva idei ?
4. Ar trebui Jess sa aiba o relatie cu Pablo sau cu Max ?
5. Am observat ca partea 25 ( aruncati un ochi pe acel capitol ) v-a placut mai mult. Asa ca v-ar placea ca urmatoarele capitole sa fie asemanatoare , mai intense , mai lungi , etc? (Orice sugestie )
Cel mai bun comentariu care sa includa cate un raspuns la toate intrebarile puse anterior va fi cel dupa care o sa continui cartea si o sa fac dedicatie acelei persoane in capitolele inspirate din ideile ei. Totusi , daca o sa gasesc mai multe idei bune care sa-mi placa o sa le includ in alte capitole si o sa le dedic in functie de cui au apartinut.
VA ROG !!! Luati in serios , caci eu am nevoie de ideile voastre...chiar daca este un raspuns la o singura intrebare , mi-ar face o deosebita placere sa-l vad. Observ ca sunt foarte multi care citesc cartea, dar nu spun nimic. Vreau sa schimb asta. Impreuna putem sa o imbunatatim si sa facem o diferenta !
Deabea astept sa vad initiativa si sa va vad parerile .
Stiu ca la inceput nu sunt capitole extraordinare si ca aveam o exprimare greoaie , iar actiunea putin lipsita de realitate. Insa , imi doresc ca impreuna sa rescriem ce nu va place si la indemnul voastru sa imbunatatesc fiecare capitol !
Xoxo moi

O vara de neuitatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum