Capitolul 11
~ Nicolle ~
Pff...ce noapte plăcută . Cand spuneam ca o sa ma distrez nu ma refeream la statul pana la 5:00 dimineața intr-o Secție de politie din cauza Jassicai si așteptarea unui om pe care nu-l cunosc ca sa ma ajute...
- Hei ! Ce s-a întâmplat ?
Oooooo nu !!! Nu !! Nu !!
Panica- panica - panica ! Pe cine am sunat ?! Nu pot sa cred ca l-am sunat pe nesimtitul de mai devreme cu replicile de 2 lei !
- ammm...tu ești Alex ?
- Nu , sunt fratele lui geamăn !
- ha ha ..vai ce amuzant ești !
- știu...este unul dintre atuurile mele. Deci , pentru ce m-ai sunat , scumpi , ai realizat ca viața ta e incompleta fara mine ?
- Nu ! Doar ca sa știi viața mea e perfecta...am o problema cu Jess, am nevoie de cineva care sa o scoată inafara de mine...
- Hmm...si mie ce-mi iese ?
- Ah ! Admiratie...nu știu ! Sunt obosita si chiar vreau sa dorm...
- Mda...eu nu dormeam...citeam si tu nu m-ai deranjat , este asa doar un vis . Nu ?
- Nu...pff...ok ce vrei ?
- Stai sa ma gândesc !...asa...gata , știu ! Vreau sa-mi acorzi o singura șansa , o singura ieșire si gata ! Daca ma placi ceea ce este inevitabil mai vorbim , daca nu te înțeleg...sa zicem...
- de ce eu ?
- Ny știu ma atragi tu pe mine asa !
- Ok...Nicolle proasta mi-am repetat in minte de 100000..00 de ori in mașina pe drum spre casa.
- pai...mai vorbim fetele !
- Da..mersi ! Pentru tot !
- Eu îți multumesc ! Te iau maine pe la 5 ?
- A...ok..
Nici nu apuc sa spun asta ca mașina lui a si plecat...iupi urmează sa ma întâlnesc cu un dealer de droguri...nu mai pot de fericire .
Ma întorc spre casa si ma uimesc casa arată luna ! De ca si cum aseară nu a fost o petrecere nebuna si nu ne-a oprit poliția...cred ca glumesti !
Am intrat încet si am întins-o pe Jess pe canapea , aceasta a adormit imediat . Am urcat sus si m-am Așezat comod in patul meu pufos.
- peste 5 ore -
- Nicolleeeee !!! Nicolle !!!
Mmm...cine ma trezește si ce motiv ar putea fiiiiii asa de important ?!
- Mai lasa-ma mama ! Doua minute si cobor eu !
- Hihii...Nick , sunt eu Jess !
- Jess , ce cauti in patul meu ?
Spun somnoroasa si după aceea realizez ca eram la mare...nu in casa mea , eram in Miami !
Ma trezesc brusc si ma uit la ceas era 4:30 mai aveam doar o jumătate de ora pana la întâlnirea mea cu Alex...nu știu de ce îi acord atenție...dar îmi cam place de el si...nu ! Nu ! Nu ! Cum poți spune asta ?! Va fi o întâlnire si gata ! Nu o sa-l mai vezi in viața ta !
CITEȘTI
O vara de neuitat
RomanceEa : o fata diferita , inocenta si firava , isteata , cu un viitor promitator , cu o familie perfecta , haine perfecte si prieteni mai putin perfecti. O fata care adora sa se joace cu focul , desi nu il poate controla tot timpul . El : un rebel , un...