Emily
Matt wyszedł do pracy a ja w tym czasie poszłam do swojego pokoju się przebrać. Mój pokój wygląda tak:
Przy prawej ścianie znajdują się dwie pary drzwi. Oczywiście jedne prowadzą do łazienki a drugie do garderoby.
Poszłam do garderoby i wybrałam koronkową bieliznę, czarne jeansy z dziurami na kolanach i białą bokserkę a do tego białe vansy. Poszłam do łazienki i zdjęłam ubrania. Pod prysznicem ciało umyłam żelem o zapachu truskawki a włosy szamponem o zapachu truskawki. Po wyjściu spod prysznica założyłam wybrane wcześniej ubrania, wysuszyłam włosy i spięłam w wysokiego kucyka. Na koniec pomalowałam oczy eyelinerem i maskarą. Po ustach przejechałam zwykłą pomadką ochronną i byłam gotowa. Zeszłam po schodach i skierowałam się w kierunku drzwi wyjściowych. Z wieszaka wzięłam moją ramoneskę i kluczyki z blatu. Wyszłam z domu i zamknęłam drzwi na klucz. Poszłam do garażu i podeszłam do mojej hondy. Wyprowadziłam motor i zamknęłam garaż. Usiadłam na motor i włożyłam klucz do stacyjki, założyłam kask i odjechałam z piskiem opon.Po dwudziestu minutach byłam już u celu mojej podróży. Stoję właśnie na podwórku domu jednorodzinnego. W tym domu mieszka moja najlepsza przyjaciółka. Znamy się od przedszkola i jesteśmy jak siostry. Natalia bo tak ma na imię dziewczyna ma 20 lat i jest niską (165 cm) blondynką o piwnych oczach. Ma drobne ciało ale jak ktoś ją wkurzy to potrafi mu dokopać.
-Em!! Na co czekasz, wchodź a nie sterczysz na dworze. - zawołała Nat wychylając głowę za drzwi.
-A może tak cześć?! - powiedziałam z uśmiechem kręcąc głową. Poszłam do mieszkania i zamknęłam drzwi.
-W kuchni! - usłyszałam szukając koleżanki.
Przeszłam przez salon i znalazłam się w kuchni. Nat szukała czegoś w lodówce a przy wyspie kuchennej siedział Sam. Samuel jest starszym o dwa lata bratem Natalii. Zarówno jak jego siostra jest blondynem z piwnymi oczami. Różnica jest taka, że w przeciwieństwie do Nat on jest bardzo wysoki gdyż ma 192 cm wzrostu. Posiada ostre rysy twarzy i jest bardzo umięśniony.
-Hej Em, jakie macie dziś plany? - powiedział Sam gdy dałam mu całusa w policzek.
-Najpierw szukanie pracy dla Em a potem zakupy w centrum handlowym - odpowiedziała za mnie Nat. Natalia pracuje w przedszkolu chociaż nie wiem dlaczego bo dzieci nie za bardzo za nią przepadają. Sam natomiast pracuje w warsztacie samochodowym. Matt mu pomógł i teraz prowadzi własny warsztat.
-Na pewno coś znajdziesz - powiedział Sam - nie zapomnijcie, że w piątek idziemy do klubu zaszaleć. - powiedział i poszedł do góry po schodach, zapewne do swojego pokoju. Ja w tym czasie usiadłam w salonie na kanapie.
-Ej, uważaj bo niedługo ta sofa nie wytrzyma jak będziesz się tak rzucać - powiedziała Nat wchodząc to salonu z talerzem kanapek. Dobra, ja nie usiadłam tylko rzuciłam się na plecy.
CZYTASZ
Moja asystentka
RomanceOn to typowy milioner, samolubny, arogancki i wredny. James Black ma 24 lata i jest prezesem jednej z najlepszych firm w całym kraju. Oczywiście nie interesują go związki tylko przygody na jedną noc, nigdy nie sypia dwa razy z tą samą dziewczyną. Je...