Bestia si Kyoteiganul

22 4 0
                                    

(in sala principala a sediului conducatorului clanului Sasada)

-Ce? A pierdut in fata lui?

-N... Nu chiar. In raport scrie ca e un supravietuitor al clanului Fukaya. Cand stapanul Izo a incercat sa lupte cu el, acesta a activat puterile oculare.

-Hooo, puterile oculare a? Asta o sa fie o lupta pe cinste! Mhahahahaha! (se ridica de pe scaunul sau si iese)

-Kenshin-sama? Nu cumva...

-Da! zise el intorcand capul. Ma duc sa ma bat cu el.

(in drum spre cel mai apropiat cumparator de bambus)

"Hmm?! Capcana pusa de mine la 5 km distanta a fost declansata. Dar nu cel important a fost prins. Chakra lui nu e captiva. Se simte o alta chakra in apropiere..."

-Baieti, ma duc inapoi in sat. Kyoteiganul imi spune ca ceva e in neregula, ne vedem mai tarziu! (Kyoteiganul apare in ambii ochi si acesta porneste spre sat cu o viteza foarte mare)

-Mi... Misto... zise unul dintre barbati.

(pe drum spre sat)

"Rahat! Daca nu ajung la timp ceva rau se poate intampla. Sper doar ca batranul a simtit si el pericolul si ca a inchis-o pe Orime."

(cu cateva minute mai tarziu)

-Deci asta e, faimosul sat. Hmm?!

O bila uriasa de foc si fulger facuta de cei ramasi sa apere satul, venea spre barbatul misterios,.

-Hmpf! Asta e tot ce puteti? Viermilor!

Barbatul lovi cu pumnul bila uriasa, in jurul maini sale formandu-se un vartej de vant, care impinse imediat bila in sus si o distruse.

-Ha! Asta e tot ce (Yoshinobu il taie pe obraz cu varful sabiei si apare in fata lui la o distanta cat de cat mare)

-Cine esti? Ce cauti aici? "Hainele alea! Nu imi spune! E liderul clanului Sasada!"

-Hooo, sange. Cu greu mi-a facut cineva o rana asa adanca incat sa curga sange. Vezi tu, eu sunt un maestru al tehnicilor si al luptelor neinarmate. Actual rege al stilului Sasada.

"Rahat! Nici macar o data nu l-am putut bate pe Kyoshi la luptele neinarmate, daramite pe asta. Nu cumva ceva e gresit aici?"

-De asemenea, sunt si maestru in tehnici. O tehnica ca aia ar fi fost mortala pentru o persoana care manuieste tehnicile de nivel mediu cu usurinta. Dar asta ma cam enervat putin. Asa ca ce ar fi sa luptam putin, ce zici supravietuitor al clanului Fukaya!

Barbatul sarii la Yoshinobu insa acesta activa capcana din fata lui, reusind sa il faca sa se dea inapoi.

-Fara jmecherii, copile.

-Scuze, dar aia era ultima, zise Yoshinobu zambind serios.

-Hmpf!

Sasada Kenshin... Un barbat cunoscut pentru furia lui foarte mare. Este un maestru in tehnici si in stilul de lupta neinarmata al clanului, stilul purtand numele clanului. Loviturile fiind foarte puternice si chiar mortale in unele cazuri. Este un barbat batran, musculos, cu un par negru, cu doua suvite in jos pe umeri, cu doua in jos pe spate si cu una prinsa in forma de bucla in par la spate, iar partea ce continua de la bucla este lasata in jos. Are barba similara cu cea a preotilor shaolin. Are si o mustata in acelasi stil. Amandoua au o culoare neagra inchisa. Poarta aceleasi haine ca fiul sau, cu singura exceptie ca pe spate are scris cu litere negre numele scolii la care a studiat, semnele insemnand "Scoala Tigrului". Ochii sai au o culoare portocalie inchisa. Se uita mai mereu furios dand un aspect de batran artagos.

Fukaya: Razbunarea Unui Ninja OrfanWhere stories live. Discover now