-Scoate odata arma aia... Daca de buna voie nu vrei sa incetezi, atunci ma voi lupta cu tine!
-Hmpf! Vad ca nu vrei sa renunti. Bine fie. KYOTEIGAN!
Kyoteiganul se activa, intrand direct in faza a doua.
"Ce e puterea aia? Aia e arma pe care o simteam eu? Cum de.."
-Acum, lasa-ma sa iti arat ce poate face puterea clanului Fukaya, si anume, Kyoteiganul!
-Kyo... Kyoteigan?
-Da! Asa e! Kyoteigan!
"Putere demonica. Asta e tot ce simt de la el. Asta nu e de bine."
-Spune-mi. Esti cumva supravietuitorul clanului Fuakya?
-Da. Ai ceva cu asta? (Kyoteiganul incepe sa se duca inapoi la faza intai)
-Nu. Doar ca trebuia sa te ucid cand am avut ocazia! urla Ayame incercand sa il taie pe Yoshinobu.
"Rahat! Viteza ei sa marit considerabil. Depaseste cu mult Kyoteigan in faza intai. Ceea ce inseamna ca numai in faza a doua pot lupta. Bun. Atunci fie!"
Yoshinobu se ferii de cateva atacuri rapide, in timp ce Kyoteiganul incepea sa intre in faza a doua iar, viteza lui incepand sa creasca, evitand atacurile mai usor.
-Nu te mai da inapoi atat! VIERME INUMAN!
-Inuman? zise Yoshinobu lasandu-se pe spate si evitand coasa.
Yoshinbou lovi cu putere in coasa apoi se repezi la Ayame prinzand-o de mana si aruncand-o jos in curtea din fata cladirii. Coasa Ayamei incepu sa emita si mai multa lumina iar ea devenii din ce in ce mai nervoasa si mai puternica.
-Aha. Deeeci, crezi ca eu sunt cel inuman, dar la tine nu te uiti?
"-Asta e puterea unui inger, tot ce trebuie sa faci este sa ii frangi aripile.
-MOSULE!
-YOHOHO! Ce faci nepoate?
-Mosule, cum de poti vorbi cu mine?
-Chiar daca sunt mort asta nu inseamna ca nu pot sa fac asta."
Bunicul lui Orime aparu in fata lui Yoshinobu.
-Mosule!
-(intorcand capul spre Yoshinobu) Nu imi mai spune mosule, Yoshinobu. Numele meu adevarat este Renji.
-Re... Ren... ji?
"(la varsta de 6 ani)
-Bunicule Renji! Bunicule Renji!
-Ce e, Yoshinobu?
-Cand voi fi mare, promiti ca ma vei lasa sa ma insor cu Orime?
-Yoshinobu! zise Kyoshi rusinat.
-Hmm... Promit!
-Uraa! Atunci si eu promit ca o voi proteja!
-Asa sa faci!"
-Asta inseamna... Alianta... Hartia... Faptul ca imi parea cunoscuta Orime... Increderea ta in mine... TU ESTI MOSUL CARE VENEA MEREU PE LA NOI!
-Exact, zise batranul Renji zambind. Acum Yoshinobu, vreau sa ma conving ca o pot lasa pe Orime pe maini tale.
-Atunci o sa te conving eu! striga Ayame repezindu-se la Yoshinobu.
Ayame il prinse pe Yoshinobu de fata apoi il lovi cu piciorul in burta concentrand foarte multa chakra in genunchi. Yoshinobu deja intrase in a doua faza a Kyoteiganului dar era depasit cu mult. Ceea ce nu stia el era ca durerea si loviturile o faceau pe Ayame mai puternica. Acele izbituri puternice de pamant si loviturile extrem de puternice pe care Yoshinobu i le-a dat i-au crescut puterea.
YOU ARE READING
Fukaya: Razbunarea Unui Ninja Orfan
AdventureO era plina de conflicte. Clanurile de ninja se lupta pentru putere si control. Un anume clan, numit Fukaya, reuseste sa mentina pacea cu ajutorul puterilor oculare speciale. Dupa ani in care acest clan a mentinut pacea, razboiul a fost inevitabil...