Razbunare?

99 7 4
                                    

O dimineata linistita. Un tanar cu un par albastru inchis, cu un kimono de aceasi culoare si ochi albastri statea ascuns in padurea de bambus din apropierea unuia din satele ce erau sub protectia clanului Sasada. Avea o sabie la brau si purta sandale. La maini avea manusi fara degete. Parul lui era ridicat la spate si bretonul, care îi ajungea pana la barbie, era impartit de-o parte si de alta a fetei.

O caruta cu bunuri destinate comertului trebuia sa plece. Tanarul pandea convoaiele ca acesta si ataca paznicii, apoi lua banii pe care ii gasea pentru a se putea intretine. Tanarul despre care vorbesc se numeste Yoshinobu. Fukaya Yoshinobu. Un tanar ninja ramas orfan. Familia sa a fost omorata in timpul unei revolutii. Clanul sau a fost de asemenea omorat datorita puterii pe care o detineau majoritatea membrilor. In ce consta acea putere? Ochii lor se modificau, deveneau complet negri, iar pupilele lor capatau o forma de shuriken verde. Cei ce detineau puterea asta erau considerati a fi binecuvantati de cel ce a creat clanul. Desi erau cunoscuti pentru faptul ca luptau in orice razboi si ca erau foarte puternici, clanul a avut unii membri care au comis fapte extrem de grave, patand reputatia clanului.

Convoiul se apropia incet incet. Sase oameni pazeau caruta plina cu bunuri. Doi stateau in fata carutei, doi in lateral si doi in spate. Caruta era condusa de un negustor. Toti purtau kimono-uri verzi inchise, cu semnul clanului Sasada. Semnul lor era un soim alb. Unul dintre gardieni a simtit ceva miscandu-se.

-Opriti-va! Stare de alerta!

Ceilalti au scos sabiile lungi si ascutite. Se uita fiecare in cate o directie, fara sa il observe pe Fukaya care sarise deasupra carutei. Acesta arunca cate un shuriken spre fiecare gardian, nimerindu-i in cap si omorandu-i pe loc. Negustorul incepu sa tipe de frica:

-Te rog! Nu ma omori! Ia tot ce vrei!

-Banii.

-Eh? Doar bani?

Fukaya lua o punga cu bani pe care negustorul o scoase dintr-o ladita.

-Multumesc. Poti continua drumul. Si iti dau un sfat. Nu mai accepta protectia clanului Sasada.

-Am o intrebare, daca nu te superi, he he.

-Care?

-De ce ia-i omorat?

-Astia sase au hartuit oamenii dintr-un sat neprotejat si sarac. Alta intrebare?

-Nu chiar.

-Atunci voi pleca.

-Tinere! Defapt, as mai avea o intrebare. Cine esti?

Fukaya se intoarse spre el, apoi ii spuse cu un glas serios:

-Fukaya Yoshinobu. Fiul liderului clanului Fukaya.

-C...Clanul... Fukaya? Tu... Tu esti cel ce a supravietuit atacului?

-Da. Voi razbuna clanul Fukaya apoi il voi restaura.

-Tinere, nu vreau sa ma bag. Dar cei din clan ti-au cerut asta?

Fukaya isi aduse aminte cuvintele fratelui sau dat disparut, Fukaya Kyoshi.

"Yoshinobu, daca vreodata, clanul nostru o sa dispara, si cineva o sa supravietuiasca, razbunarea nu va fi o solutie. Clanul nostru a comis unele pacate, asa ca vom accepta asta ca pedeapsa. Chiar daca ar fi sa ramana doar cativa din intreg clanul, acesta va renaste cu siguranta! Asa ca daca cumva, candva, o sa fi singurul care va supravietui, nu incerca sa razbuni clanul! Tine minte! Prioritatea este restaurarea clanului, chiar daca asta implica varsare de sange!"

"Asa e... Tipul asta are dreptate. Fratele meu mi-a spus ca nu trebuie sa razbun clanul. Lucrurile rele facute in trecut nu vor fi asa usor iertate, chiar daca cei care le-au facut au fost omorati de clan pentru a isi pastra intacta onoarea."

-Ai drepate, dar totusi trebuie sa razbun pe cineva. Am promis. Stai putin, de unde ai stiut de razbunare?

-Se vede pe fata ta, tinere. Un ninja care sa puna la pamant sase oameni de elita ai clanului Sasada trebuie sa fie antrenat pentru un scop. Si mai ales un om ca tine. Intr-o zi vei ajunge un om mare... (un kunai il loveste in spate, intrand in inima adanc, iar negustorul scuipa sange)

-Ce sa intamplat? Hei! Raspunde!

Negustorul zambii calduros, apoi se prabusi la pamant. Yoshinobu simti prezenta unui ninja.

"Sa fie oare din clanul Sasada?"

-Vad ca nu esti asa rau antrenat. Vierme!

-Hmm!?

Un tanar cu un par lung caprui, in aceleasi haine ca si gardieni, cu o sabie la brau, si cu o palarie de paie se arata in fata lui Yoshinobu. Ochii sai fiorosi il facura pe Yoshinobu sa se infurie.

-Cine esti?

-Asta as putea spune si eu despre tine. Ai omorat sase elite dintr-o lovitura. Dar totusi, sunt doar elite din ramura gardienilor. Era clar ca o sa pice odata si odata.

-Ce vrei? Cine esti?

Tanarul necunoscut scoase sabia si o indrepta spre Yoshinobu.

-Te-am cautat de luni bune. Nu stiu cine esti tu, dar te voi aduce in fata liderului clanului Sasada pentru a fi judecat. Ai furat destul!

"Clanul Sasada? Nu cumva... el e fiul liderului? Sasada Izo?"

-Hmpf! Se pare ca ti-ai dat seama cine sunt. Se citeste pe fata ta.

"Rahat! Am dat de belele! Daca isi fac aparitia si alti luptatori din clanul Sasada voi avea de suferit si cine stie cat de repede voi putea scapa. Nu am alta solutie decat sa folosesc aia."

Ochii lui Yoshinobu devenira complet negri. Semnul shurikenului verde aparu in ochii sai.

"Acei ochi? Nu imi spune... Ca el e Yoshinobu Fukaya..."

-MORI VIERME AL CLANULUI FUKAYA!

Cei doi se napustira unul spre altul. Izo ataca fioros cu sabia, incercand sa il taie pe Yoshinobu din orice directie posibila, insa el evita cu o viteza uimitoare. Viteza lui Yoshinobu incepea sa creasca, in timp ce Izo incepea sa oboseasca.

-MORI! MORI! MORI!

Izo nu parea sa se opreasca din a incerca sa il taie pe Yoshinobu, insa acesta il prinse pe Izo de maini, apoi il puse la pamant lovindu-l peste picioare. Izo disparu si se teleporta la distanta.

-Ne vom revedea curand! Yoshinobu! zise acesta disparand.

Yoshinobu se ridica in picioare apoi se uita spre cer.

"Se pare ca nu sunt singurul care cauta razbunare... Nu... Defapt, el cauta sa devina celebru... (se uita la negustor) Batrane, promit ca te voi razbuna... Chiar daca asta e contra vointei tale... Si imi voi razbuna si clanul... Voi afla de ce au fost ucisi toti! Si imi voi restaura clanul! Chiar si cu varsare de sange!"

Yoshinobu porni la drum, spre satul unde cei sase gardieni isi facusera de cap, pentru a da banii satenilor saraci din acel sat, fara sa stie ce atrage dupa el...


Fukaya: Razbunarea Unui Ninja OrfanWhere stories live. Discover now