Cei 9 eroi ajunsera in portul de unde trebuiau sa calatoreasca cu barca. Dupa cateva ore de navigat in linie dreapta pe mare, au ajuns la tarmul unei insule mari, cu paduri si munti stancosi. Printre munti abia se zarea fortareata Scolii Nobile. Era un loc intunecat, innorat si geros. Pe tarm sufla cu putere vantul iar pe restul insulei ningea. Cei 9 se avantara in mijlocul insulei unde ajungand la portile fortaretei.
-Kyoshi! Yoshinobu! dadu Hogai ordinul.
Cei doi lovira in pamant cu putere, avand Kyoteiganul activat, reusind sa creeze un cutremur in jurul zidurilor si portii. Cutremurul darama poarta si o parte din ziduri iar cei 9 intrara inauntru. Era o cladire foarte mare, cu sute de geamuri, intunecata, si cu geamuri pe care se putea observa o lumina intunecata. Langa usa insa, armata ii inconjura. Sute de femei imbracate in uniforme albe si cu arme in mana sarira sa atace, insa au fost puse la pamant in cateva minute. Cand toate au fost infrante, una dintre ele a strigat:
-Nu va dati batute surorilor, surorile noastre mai mari ne vor razbuna si vor castiga.
Toata armata a inceput sa dispara treptat ca si cum ar fi fost teleportate intr-o camera de refacere.
-Ciudat, zise Kaemon. (simtind prezente incercuindu-i) Atentie!
Cei 9 eroi se intoarsera cu spatele unii la alti si formara un cerc. In jurul lor aparusera Cei 9 Ingeri. Elita Scolii Nobile stia oarecum de planurile.
-Va asteptam, cainilor. Hmm? (o vede pe Tomomi) Vad ca aveti si o fata cu voi. Poate vom avea parte de un nou recrut, zise una dintre ele.
Cea care vorbise era Kokan Ayame. Prima dintre cele 9. O fata din satul Yuragasa, al doilea sat ca marime si putere dupa Kumamoto ( dupa ce Yoshinobu ramane in el). Are un par lung, negru, lasat in jos pe spate. Are ochi rosii, care baga spaima in cei ce ii privesc chiar si pentru o secunda. Are o armura neagra, formata dintr-o parte scurta sus, cu decolteu, care ajunge pana aproape de buric si pe umeri, si o parte scurta jos, care ajunge pana la coapse iar de acolo continua cu o bucata de material rosu. Armura are diferite pietre rosi pe ea care ii ofera un aspect elegant. Poarta un fel de cizme facute din acelasi material ca armura. Are o coasa mare, neagra, cu un maner rosu, a carei lame se face rosie si incepe sa emane lumina atunci cand Ayame lupta. Este cunoscuta ca "Ingerul Negru" datorita armurii si armei sale, dar mai ales datorita aripilor sale mari si negre de inger. Este o fata parasita de parinti si de cel mai bun prieten din copilarie. A decis sa se alature Scolii Nobile si sa salveze alte fete care sunt sau ajung in aceeasi situatie in care a fost si ea.
Celelalte zambeau si ele malefic si se uitau la invadatorii care pareau speriati. Ceilalti 8 Ingeri erau:
Hattori Fumiko. O fata care a venit la portile Scolii Nobile desculta si cu haine rupte, unde sa prabusit, fiind dusa de paznici inauntru. Dupa o luna de tratemnt sa insanatosit si sa inrolat in forta militara. Are o armura similara cu a Ayamei, doar ca este de culoare argintie, cu diamante albastre. Are aripi albe de inger, par blond, scurt, cu breton dat in partea stanga si ridicat putin in sus de varf. Are ochi galbeni, care atunci cand lupta devin complet negrii. Are o coasa scurta, complet argintie. Este cunoscuta ca "Moartea Alba".
Takomo Otsune. Cea mai "batrana" dintre Cei 9 Ingeri, batrana in sensul ca ea este prima care a primit titlul de inger inaintea celor care sunt acum in acest grup. Are un par lung de un verde spre albatru, inchis, prins intr-o coada mare. Are un costum verde, format din doua parti. Cea de sus decupata putin in partea de jos a sanilor, scurta pana la buric, cu maneci scurte, cu trei curele pe abdomen, care sunt doar de aspect. Partea de jos ajunge pana la coapse si are o curea care tine tot de aspect. Poarta niste cizme verzi cu toc, lungi putin peste glezne. Are ochi de aceeasi culoare ca parul. Are aripi de culoare verde inchis, care o fac sa para de 5 ori mai frumoasa decat este, aceasta fiind arma ei principala impotriva inamicilor. Are o coasa care are un lant in interiorul cozii. Poate sa arunce lama sau sa stranga inamicul cu lantul acela, care este retractabil. Provine dintr-o casa de nobili care nu au fost niciodata pe placul ei. A fermecat un asasin si la pus sa omoare familia apoi la omorat si pe el dupa ce la sedus. Otsune nu are nicio porecla mai cunoscuta, insa au aparut legende despre ea, in care este denumita "Frumoasa cu Aripi".
YOU ARE READING
Fukaya: Razbunarea Unui Ninja Orfan
Phiêu lưuO era plina de conflicte. Clanurile de ninja se lupta pentru putere si control. Un anume clan, numit Fukaya, reuseste sa mentina pacea cu ajutorul puterilor oculare speciale. Dupa ani in care acest clan a mentinut pacea, razboiul a fost inevitabil...