Noaptea Albastra

12 3 0
                                    

(trei zile mai tarziu)

Lupta dintre Scoala Nobila si Hokkyoukusei a luat sfarsit. Aproape toti Cei 9 ingeri au disparut fara nicio urma. Fortareata a inceput sa se prabuseasca. Renji sa intors in cer. Iar eroii nostri plang moartea camaradei lor. Tomomi sa inchis intr-un cocon de cristal, murind exact asa cum a prezis ghicitoarea. Hogai nu a reusit sa ajunga la timp. Shiori, cea cu care se lupta Tomomi, a murit si ea. Tomomi traise toata viata cu frica, datorita acelei profetii.

"Cand vei fi inconjurata de doua animale, si vei avea un eremit in fata ta, ceva ciudat se va intampla cu corpul tau. Vei forma un cocon de cristal si te vei inchide in el. Posibil ca acel cocon sa se sparga si sa ramana numai bucatele mici de cristal."

Exact cum a prezis ghicitoarea. Asa a decurs totul. Cand Hogai a ajuns la ea, a gasit doar cadavrul lui Shiori, care avea o aschie de cristal in gat, si coconul in care era inchisa Tomomi. La putin timp coconul sa spart. Corpul lui Tomomi sa facut bucatele odata cu cristalul. Corpul fusese complet cristalizat, fiind practic absorbit de cristal.

Datorita lui Izo, au reusit sa salveze doar doua dintre fete, pe care le-au luat in Kumamoto. Narumi si Otsune au acceptat sa mearga cu ei in Kumamoto. Pe drum inapoi, o ruptura a avut loc.

-(ridicand ochii spre cer) Desfiintam Hokkyoukusei.

-Ce? zisera toti intorcandu-se spre Hogai.

-Ce rost are sa luptam atat? Luptam pentru a vedea cum oamenii mor incontinuu. Cei dragi mor. Oameni necunoscuti mor. Nu mai vreau razboi...

Astfel se anunta sfarsitul gruparii Hokkyoukusei. Gruparea sa desfiintat oficial, insa in inimile membrilor, ea inca mai exista. Chiar si Yoshinobu si Izo simteau ca gruparea inca e vie. Misiunea asta a avut un anume impact asupra tuturor. Ceva ii pandeste din umbra.

Eroii nostri s-au dus inapoi la baza Hokkyoukusei ca sa ii ia pe Kiyoko, Toshiki si Orime. Cand au ajuns, l-au gasit pe Toshiki intr-o stare foarte rea. Toshiki era mai bolnavicios de felul lui, insa avea o boala de care nu spusese nimanui. O boala care ii macina corpul in interior. Dupa 2 zile, timp in care toti si-au strans lucrurile, Toshiki a murit cu zambetul pe buze, stiind ca a trait exact cum a dorit el

Hogai a fost cel mai afectat. Se simtea din ce in ce mai neputincios. Firea lui de pacifist nu il lasa sa accepte asa usor moartea cuiva.

-Baieti, eu voi pleca in lume.

-Eh? Hogai, ce vrei sa spui cu asta?

-Imi pare rau Kyoshi, dar ramai la carma. Indrumai pe ceilalti cum crezi ca e mai bine. E voi pleca in lume. Trebuie sa accept moartea celor doi si sa imi revin. Asta nu va fi usor, dar voi reusi, zise el teleportandu-se in afara bazei.

Eroii nostri ramaneau din ce in ce mai putini. Insa, ceva ii va uni candva. Ceva se putea simti venind. O amenintare extrem de mare. Insa pana atunci mai este. Probabil un deceniu, doua, un secol, cine stie cat, insa ceva se apropie cu pasi repezi.

Yoshinobu, Orime, Izo, Kyoshi, Akio, Kyoji, Kaemon, Yoshitora, Kiyoko, Otsune si Narumi. Unii vin in Kumamoto definitv, altii se intorc. Tsukasa ii astepta cu bratele deschise. Cei 11 au intrat in Fortele Militare dupa doua luni de antrenament, devenind ninja calificati pentru misiuni. Toti au imbracat uniformele specifice si au format echipe. Insa, totul se intampla datorita lui Tsukasa.

(a doua zi dupa ce au ajuns in Kumamoto)

-Yoshinobu! Izo! Voi doi veti da vestea! Inteles?

-DA SA TRAITI!

-Am decis ca trebuie sa va inrolez si pe voi la fel ca pe ceilalti. De acum veti fi ninja normali. Fara lupte pe cont propiu. Anomaliile au disparut. Va sunt recunoscator ca ati luptat contra Scolii Nobile, dar vreau ca voi sa ramaneti aici si sa va stabiliti. Construitiva un viitor. Ajunge cu luptele duse aiurea.

-Sincer, ai dreptate, ma simt ca si cum as fi protagonistul unei carti despre vampiri. Bai, autorule, ca pana mea faci? SCRIE SI TU CEVA MAI ADECVAT! Zisei eu, Yoshinobu.

(dupa cele doua luni de antrenament)

Asa cum am spus, cei 11 au intrat in armata ninja a satului Kumamoto. Shurikenul, kunaiul si tehnicile erau armele lor de acum. Chiar si sabia ramanea o arma. Arcul era si el considerat o arma, insa nu prea era folosit. Acestea fiind spuse, cei 11 au invatat tot despre tehnici, tactici de lupta, controlul chakrei in modul corect, si noua lege.

Noua lege interzicea folosirea tehnicilor interzise, asa cum era cea pe care o folosise Izo. Daca cineva folosea o tehnica interzisa, era condamnat, iar pedeapsa era moartea.

(intr-o dimineata in fata barului unde petrecea Yoshinobu timpul)

-Unde naiba sunt?

-Trebuia sa ajunga pana acum, presupun ca stiu satul din moment ce sta de doua luni aici, zise Orime.

-DA! DAR CE PANA MEA! AI SI INDICATOARE! NU STI UNDE SA AJUNGI?

-... dar totusi, tu stai de ani buni aici...

-In fine, las-o balta. O sa ajunga ei.

-Yoshinobu! striga Kyoji.

-Oh! Kyoji! Ai ajuns!

-Da. Ceilalti ar trebui sa ajunga si ei cat de curand.

(dupa minute bune de asteptat)

Cei 11 s-au intalnit si au inceput sa discute despre posibilele misiuni. Deodata, Tsukasa ii intrerupse.

-Domnule Tsukasa, cand ai ajuns?

-Acum 10 secunde. Ascultati! Pentru a merge in misiuni, va trebui sa formati echipe! Deja am ales membrii fiecarei echipe. Dar, deoarece sunteti 11, am decis sa mai adaug un membru unei echipe. Vi-l prezint pe Marugo Aizen!

Un tanar iesi de la spatele lui Tsukasa. Purta uniforma pentru barbati si avea un par lung negru, lasat in jos pe toate partile. Doar ochiul stang era vizibil si avea culoarea caprui.

-Incantat de cunostinta! zise el salutand politicos.

-Acum ca ati facut cunostinta, e timpul sa va spun care sunt echipele si cum functioneaza ele. Echipele sunt formate din 4 oameni: Capitanul, Medicul, Lupatator de raza lunga, Luptator de raza apropiata.  Prima echipa: Echipa Yoshinobu! Formata din Yoshinobu, Izo, Orime si Narumi! A doua echipa: Echipa Kyoshi! Formata din Kyoshi, Akio, Kyoji si Yoshitora.

-Stai ce? Zise Kyoji. Cine naiba o sa fie medic?

-Eu, zise Akio ridicand mana.

-Acum sa continui. A treia echipa: Echipa Kaemon! Formata din Kaemon, Otsune, Kiyoko si Aizen. Cand vor fi misiuni disponibile capitanii vor fi chemati in biroul meu pentru a alege. Sunteti liberi!

-Am inteles! zisera toti in cor.

Fiecare echipa pleca spre propia destinatie. Echipa Yoshinobu se duse pe malul raului care trecea prin Kumamoto. Statea pe malul raului si priveau apa cum curge. Yoshinobu rupse tacerea si zise:

-Izo..

-NU. Tu ai fost ales capitan. Ramai asa cum esti. Mai degraba am decide functiile.

-Ai dreptate. Deci, eu sunt capitan.

-Medic, zise Narumi.

-Luptator de raza lunga, zise Orime.

-Luptator de raza apropiata, zise Izo.

-OAAA! Usor! Nu va grabiti asa!

Noaptea se lasa usor peste sat. Cei 4 discutasera ore bune, fara sa observe ca se innegurase. Cand observara, vazura un cer albastru, luminat de stele albe. Era o noapte albastra. Se spune ca in noaptea albastra se intampla ceva bun. Insa niciodata nu poti sti ce...

Fukaya: Razbunarea Unui Ninja OrfanWhere stories live. Discover now