Decizia lui Yoshinobu - Partea I

10 3 6
                                    

(in satul Kumamoto)

-Ce? Samurai calare? Arcasi cu fete complet negre si ochi rosii? Nu cred asa ceva...

-Ce sa intamplat, domnule Tsukasa?

-Kabuto, cheama-i pe Yoshinobu si Izo pe malul raului, la Podul Vantului!

-Am inteles.

Tsukasa isi lua o palarie de paie pe care o puse pe cap, apoi iesi din birou. Mergea ingandurat pe holurile cladirii.

"Nu credeam ca o sa se intample asta... Kenshin si Oda... Amenintarea asta e prea mare ca lumea sa o poata trece... Se pare ca va trebuie ca cei doi sa afle un adevar crud..."

Tsukasa ajunse la podul respectiv dupa cateva minute de mers. Se aseza cu coatele pe barile podului si incepu sa se uite la apa limpede ce curgea. La putin timp Yoshinobu si Izo aparura ingrijorati.

-Ce sa intamplat? Alooo! Domnule Tsukasa! E surd? zise Yoshinobu.

-Urla in urechea lui, zise Izo in gluma.

Yoshinobu trase aer in plamani cat de mult putu, apoi se duse langa Tsukasa.

-Hei, tu chiar ai de gand sa faci asta? zise Izo mirat.

Cand Yoshinobu mai avea putin si urla in urechea lui Tsukasa, acesta se intoarse la el si urla cat il tinura plamanii:

-SA NU CUMVA SA INCERCI SA URLI IN URECHEA MEA!

-Da sa traiti! zise Yoshinobu cu un glas normal, ca si cum tot aerul destinat tipatului se risipise instant.

-Baieti... Trebuie sa aflati... ceva... Asta e primul adevar... ce trebuie aflat... Si stiu ca poate ca nu o sa ma... credeti, dar cat de curand... o sa va convingeti...

-Dom..

-Liniste, Izo. Presimt ceva...

-(ridicand privirea din pamant) Clanul Fukaya nu a fost anihilat de clanul Sasada.

Cei doi ramasera socati.

-Stiti bine ca eu sunt unul dintre oamenii enciclopedie. Stiu totul despre lumea asta. Clanul Sasada a renuntat la razboiul cu clanul Fukaya din primul an de conducere al tatalui tau, Yoshinobu. Cel care a fost inaintea lui Kenshin a semnat un pact de pace. Un pact in care amandoi au varsat sange, ca intelegerea sa fie una eterna. Oda si Kenshin sunt responsabili pentru masacrul din acea zi. Cat despre clanul Sasada, totul e o minciuna. Lumea a fost pacalita sa creada asta, pana si cei din clan au fost manipulati sa creada ca ei au macelarit clanul. Vreti sa stiti de ce? Cei doi au pus mana pe foarte multe tehnici interzise. Acum vine cel mai crud lucru..

-Deci vrei sa spui ca neamul lui nu a avut nimic de a face cu atacul? zise Yoshinobu intrerupandu-l pe Tsukasa. Vrei sa spui ca, noi am fi putut fi prieteni, inca de la inceput? zise Yoshinobu inchizand ochii. Vrei sa spui ca pana la urma clanul meu a fost un clan care a mentinut pacea?

-YOSHINOBU! AJUNGE! VEI AFLA TOTUL PE PARCURS! Acum lasa-ma sa termin ce aveam de spus.

-Spune... Nu ca m-ar interesa...

-Ba sigur o sa te intereseze, zise Tsukasa devenind tacut brusc. Baieti, armata descrisa de voi in raport, e o armata demonica. O armata demonica formata atat din demoni cat si alte creaturi. Iar Oda si Kenshin au pus mana pe Sigiliul Shogunului Shunsuke. Daca il desfac, cu siguranta va veni apocalipsa pe pamant.

-Sigiliul... Shogunului... Shunsuke? zise Izo cazand in genunchi si tremurand.

-Hei Izo, ce sa intamplat? De ce tremuri? zise Yoshinobu devenind palid ca si cum frica se transmisese.

Izo nu zicea nimic. Tremura incontinuu si inghitea in sec.

-Tsukasa, ce e sigiliul asta?

-O tehnica inimaginabil de puternica, creata cu 1200 de ani in urma... Puterea ei nu a fost niciodata vazuta, insa se zvoneste cum ca un shogun gigant ar aparea pe lume, iar la picioarele lui s-ar deschide o poarta din care va iesi armata sa. O armata plina de soldati inarmati atat cu lancii, cat si cu arcuri, pedestri si calareti, orice soldat posibil. Desigur, nu va fi o armata de oameni, ci una de demoni. Daca cei doi reusesc sa il desfaca, nici macar un Kyoteigan evoluat de 1000 de ori nu ar putea fi de ajuns cat sa le tina piept.

-O armata de demoni zici...

-Yoshinobu.... tu nu tremuri de la auzul...

-Izo. Te credeam mai tare de atat. Daca doar de atat esti in stare, renunta la idea de a fi cel mai bun prieten al meu, si la idea de a lupta impotriva celor doi.

-Yoshi... nobu...

-Yoshinobu, ce vrei sa faci? intreba Tsukasa cu un ton serios.

-Nimic. Doar ca m-am saturat sa aud legende si povesti. Voi pleca din sat dupa indicii. Va trebui sa vizitez..

-DOMNULE TSUKASA!

-Hmm? Kabuto?

-Domnule Tsukasa! Avem, huh, un, huh, raport, huh, urgent. Oaaaah! Nu mai pot de alergat.

Tsukasa lua hartia si citi, cand, brusc, ii dadu drumul si ramase nemiscat, avand o expresie de frica.

-Tsukasa?

-Domnule Tsukasa?

-Chemati orice shinobi inscris in registru, care se afla in sat, mai putin sentinelele! Urgenta!

-Da sa traiti!

(dupa cateva minute, in centrul satului)

-Sper ca sunteti constienti de ce am chemat intreaga armata a satului aici. Avem probleme. Dupa cum bine stiti, doi oameni, Oda si Kenshin, au atacat impreuna cu o armata satul clanului Sasada. Am primit un raport cum ca o armata similara a atacat un alt sat. Vreau ca cei mai buni mesageri sa duca mesajul urmator la celelalte sate mari: PREGATITI-VA PENTRU RAZBOI! INTARITI APARAREA! ANTRENATI TOTI SOLDATII! IADUL VINE SPRE NOI!

Yoshinobu, Izo si Kabuto erau sus pe cladire, de unde Tsukasa vorbea. Yoshinobu deveni curios si il intreba pe Tsukasa:

-Tsukasa, ce se intampla?

Tsukasa se intoarse usor spre Yoshinobu. Fata lui avea o expresie de teama din ce in ce mai mare.

-Tsukasa?

-Un shogun a fost vazut printre soldati...

Izo isi scapa sabia din mana.

-Nu cred... e o minciuna.... sigur e o minciuna...

"Un shogun... vazut printre soldati? Asta e de rau... nu exista niciun ninja care sa poata tine piept armatei, daramite sa se lupte cu shogunul... Ma intreb daca Yoshinobu stie despre.."

Izo intoarse capul spre Yoshinobu doar ca sa vada cum in jurul lui apare o aura pe jumatate verde si pe jumatate albastra. Kyoteiganul era activat, fiind direct in ultima faza de evolutie. Sabia aparuse in mana stanga. Yoshinobu se teleporta in casa sa, speriind-o pe Orime.

-Yoshinobu? Ce sa intamplat?

-Scoate costumele clanurilor noastre. Uniforma asta nu e demna de ceea ce avem de facut.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 03, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Fukaya: Razbunarea Unui Ninja OrfanWhere stories live. Discover now