-Yoshino...bu... Ce sa intamplat cu ochii tai?
Yoshinobu incepu sa se uite din ce in ce mai fioros. Ochii sai erau din ce in ce mai inspaimantatori. Isi fixase privirea pe Oda, care radea malefic, cu un zambet de fericire.
-Magnific! Cu puterea aia o sa pot cucerii natiuni. Continente intregi ar fi sub comanda mea. Daca chestia aia are mai mult de doua forme, atunci e clar o arma data de zei. VINO! TESTEAZA PUTEREA SI ARATA-MI DE CE E IN STARE! zise Oda plin de zel.
Yoshinobu se repezi spre el cu o viteza si mai mare decat inainte. Incerca sa il loveasca in fata insa Oda se feri si il prinse de haina, apoi il lovi in fata, intorcandu-i favoarea.
-Care e treaba? Ti-e frica sa nu te posede ceva? Lupta ca un barbat, zise Oda furios.
Yoshinobu forma in mana dreapta electricitate care se intinse pe tot bratul si care amplifica puterea si electrocuta inamicul. Sari spre Oda insa acesta sufla spre el formand un vant puternic care facu curentul sa scape de sub control si sa il electrocuteze pe Yoshinobu. Simtea cum curentul trece prin el si il paralizeaza. Tot ce putea sa miste erau doar ochii si mana stanga. Il privea pe Oda care venea spre el cu o privire vesela si insetata de lupta. Il lasa sa ajunga langa el, iar cand acesta intinse mana sa il apuce de gat, Yoshinobu redirectiona curentul prin mana lui Oda si il amplifica de 30 de ori. Oda pica la pamant cu niste ochi mari, cascati, ramanand teapan. Yoshinobu se ridica usor, fiind ajutat de Kiyoko. Oda se uita la ei si spuse incet:
-De ce... De ce, toata lumea e impotriva mea.
-Pentru ca..
-Nu vreau sa aud pareri. Ma voi intoarce dupa voi, cu mai multa putere, si voi tine minte, ca tu, esti primul ce trebuie omorat, zise el incepand sa dispara usor.
-Sa ne intoarcem, Yoshinobu.
-De acord. Stai, mai intai trebuie sa termin de citit.
Yoshinobu intra din nou in templu si incepu sa citeasca.
"Kyoteiganul... O arma data de zei... Se spune ca acei zei au venit pe pamant, apoi au plecat, lasand in urma numai moarte... Nimeni nu stie ce sa intamplat...
Cei ce citesc asta acum, trebuie sa stie, ca citesc o parte din istoria clanului Fukaya. Eu, fondatorul clanului, am asternut pe acesti pereti una din cele sapte parti ale istoriei clanului. Numai cei ce poseda Kyoteiganul pot vedea adevarul si pot citi.
Kyoteiganul este o putere oculara, care in prima etapa mareste viteza, apararea, rezistenta si atacul. Kyoteiganul este de culoare verde si are forma unui shuriken. Este una dintre putinele puteri capabile sa faca distrugeri masive. Kyoteiganul poate evolua, avand un numar anume de forme. Se stie doar ca are trei forme ce pot fi folosite de majoritatea celor ce au aceasta putere. Cele trei etape trebuie evoluate complet apoi perfectionate. Pentru a evolua de la prima etapa la a doua, este necesar sa iti maresti puterea propie. Facand acest lucru vei putea sa suporti puterea marita a Kyoteiganului. In prima etapa mareste de zece ori, in a doua etapa mareste de treizeci de ori si mareste cantitatea de chakra care poate fi depozitata in el. Aceste cuvinte vor fi de folos celor ce vor sa evolueze aceasta putere. Un singur lucru mai am de spus, cei ce vor sa o faca, trebuie sa gaseasca ruinele fara ajutorul altui membru al clanului Fukaya..."
-Inseamna ca asta a fost motivul fratelui...
-Yoshinobu! Esti gata?
-Da!
Cei doi se intoarsera inapoi in sat unde au stat peste noapte. A doua zi, Kiyoko la intrebat pe Yoshinobu ce a citit pe acei pereti si ce a aflat.
-Yoshinobu, ceva nou?
YOU ARE READING
Fukaya: Razbunarea Unui Ninja Orfan
PrzygodoweO era plina de conflicte. Clanurile de ninja se lupta pentru putere si control. Un anume clan, numit Fukaya, reuseste sa mentina pacea cu ajutorul puterilor oculare speciale. Dupa ani in care acest clan a mentinut pacea, razboiul a fost inevitabil...