-A czemuż miałabym się bać zapytałam
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Podeszłam do papy, bez żadnego stresu. Nagle poczułam gorąco i zimno pośrodku mojego brzucha.Wszyscy się na mnie patrzyli jakby zobaczyli ducha.
Nagle brzuch mnie zaczął boleć, dotknełam się w bolące miejsce i poczułam jakąś maź, po chwili zoriętowałam się że to moja krew.
Zaczeło mi się kręcić w głowie i upadłam na podłoge. Wszystko się stawało bardziej niewyraźne i ciemniało.
Sarada! Sarada!
Słyszałam krzyki, ale nie wiedziałam skąd.Czy ja umarłam? Co się stało? Zaczełam mamrotać i nagle odzyskałam przytomność.
-Dzięki bogu że żyjesz nawet nie wiesz jak się o ciebie martwiłam! Nie strasz mnie już tak nigdy więcej...
-Co się stało? Gdzie jest papa?
-Tam. Pokazała mi jej smutnym spojrzeniem w tamtą stronę.
Widziałam jak ojciec rozmawiał z ojcem boruto. Nie, tego nie można było nazwać rozmową był to jednostronny monolog ze strony naruto...
Wstałam z chęcią włączenia się do rozmowy, ale zatrzymała mnie Sakura.
-Nie mogę Cię tam znowu puścić a jeśli Ci się coś stanie?
-Meh... - Chyba jednak będę musiała poczekać na lepszy moment.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
- I co naruto nadal ich nie ma?-To już drugi dzień! Cholerny drugi dzień... Nie ma co czekać, pójdę ich poszukać.
-Nie możesz! Musisz być w wiosce i w razie czego ją obronić.
-Nie rozumiesz do cholery że tu chodzi o Boruto i Saradę?
Nagle rozmowę Naruto i Shikamaru przerwało głośne pukanie do drzwi.
Wejść! Wykrzyczał siódmy
-Naruto! Zobacz co znalazłam w pokoju Sarady. I patrz na której stronie było zaznaczone.
-Chwila, chwila ale to jest w innym języku.
-Wiem właśnie...
- Mhm... Z tego co wyczytałem wychodzi na to że, o nie, o nie nie nie nie nie....
-Co jest?
-Szlag by to...
-O co chodzo Naruto?!
-Dzieciaki się cofneły w czasie...
-Że co?!
-Cofnąć jest łatwo ale z wróceniem są już problemy...
Musimy tam iść.-A co tam pisze?
-Z tego co wyczytałem, jest portal by się przenieść w czasie o kilka lat wstecz niedaleko od naszej wioski. Był założony sharinganem przez Madare. Ale nie został jeszcze usunięty. Wejście jest proste ale do wyjścia jest potrzebna osoba z zaawansowanym sharinganem na tym poziomie co Madara z dwóch stron.
-Czyli... Niemożliwe!
-Tak, właśnie tak.
-Potrzebujemy sasuke z teraźniejszości i z... Przeszłosci.
-A w jaki sposób my to zrobimy?
-Z tym sasuke nie będzie problemu. Bo skontaktujemy się poprzez chakre. Ale z tamtym...
-Ygh... Dobra musimy się pośpieszyć.
'''''''''''''''
Mhm? Dostałem wiadomość, wyciągnąłem kartkę chakry z kieszeni.Sasuke ważna sprawa, musisz jak najszybciej wracać do konohy. Bardzo Cię potrzebujemy tu chodzi o Boruto i Saradę. Wyjaśnie Ci resztę w wiosce. Pośpiesz się!
NarutoSarada...
6 godzin później
-Dzięki bogu że już jesteś.
-Co się stało?
Naruto wyjaśniał wszystko bardzo szybko ale z dokładnością.
-Czyli... Się cofneli w czasie?
-Ta...
-Ahahaahaa
-To nie śmieszne.
-Mhm...
-Dobra nie ma co zwlekać, za godzine ruszamy.
Powiedział Naruto.
====================Po godzinie Sasuke, Naruto i Sakura dotarli na miejsce. Przedstawili sobie plan działania i rozpoczeli akcję ratunkową.
Dobra ja tu zostaję, jak będziecie mnie potrzebować to do was dołączę. Bo na szczęście dzięki sharinganowi zawsze moge tu wrócić.
Powiedział sasukeNaruto i Sakura weszli do drzewa i odrazu z niego wyszli. Zauważyli że ich ubrania się powiększyły. Eee zaraz, zaraz, zaraz, a to nie my się skurczyliśmy?
-Wróciliśmy do swojego starego wieku?
Powiedziała zdziwiona Sakura-Na to wygląda.
Opowiedział narutoKurde jak to dobrze było być młodym, mogłem się zachowywać jak chciałem. A teraz moge do tego wrócić!
-Naruto nie.
Powiedziała stanowczo SakuraNaruto nie zwracał uwagi na to co mówi do niego Sakura i robił co chciał.
Pomalował twarze kage. Zjadł 10 misek ramenu. Rozwalił dwa domy. Poszedł podglądać dziewczyny w łaźni a co najważniejsze poszedł sie spotkać ze zboczonym pustelnikiem.
+++++++++++++++++++
Dziękuje za te wszystkie wyświetlwnia <3 jesteście wspaniali. Jeśli wam się spodobało to polubcie :) I zapraszam do komentowania co mnie bardzo motywuje.
CZYTASZ
Boruto ,,Spotkanie Z Przeszłości"
Fiksi PenggemarBoruto wraz Saradą zostali przeniesieni w przeszłości do czasów gdy Naruto miał 16 lat. Co będą tam robić? Jak stamtąd wrócą? Dowiecie się czytając to opowiadanie.