פרק 4

7.3K 322 23
                                    

-נקודת מבט עלמה-
״נו בר בואי נלך״ אמרתי, ״לא! עוד קצת״ היא אמרה, אני חושבת שהיא שתתה קצת, ״ירין״ אמרתי כשראיתי אותו, ״אה קטנה?״ היא שאל, ״אני עייפה״ אמרתי, ״את רוצה לחזור?״ הוא שאל והנהנתי, ״סבבה יפה שלי, בידיוק חבר שלי הולך הוא יקפיץ אותך לבית״ ירין אמר, ״אבל אני מפחדת לישון לבד״ אמרתי לו, ״בסדר קטנה אני ובר נבוא עוד שעה בערך, בנתיים תקראי לחברה או משהו״ הוא אמר, ״בסדר״ מילמלתי בגילגול עיניים, ״דניאל!״ ירין צעק ונבהלתי, דניאל הולך לקחת אותי? ״שמע אחי, אתה יוצא עכשיו נכון?״ ירין שאל לאחר שדניאל הגיע, ״כן״ דניאל אמר והסתכל עליי, ״יש מצב אתה עושה לי טובה ולוקח אותה לבית?״ הוא שאל, ״ברור אחי״ דניאל אמר, ״יאלה קטנה לכי איתו, תקראי לדנה״ ירין אמר לי ואני הנהנתי, דניאל סימן לי לבוא אחריו עד שהגענו לBMW שחורה שנראית מושלם, ״איפה אתם גרים?״ הוא שאל כשנכנסנו לרכב המושלם שלו, ״בן גוריון 12״ אמרתי, ״וואלה? ליד ההורים שלי״ הוא אמר והתחיל לנסוע, לאחר 13 דקות נסיעה הגענו לבית שלי, ״אממ דניאל?״ אמרתי מהססת, ״כן?״ הוא שאל, ״יש מצב אתה מחכה איתי לירין ובר, פשוט חברה שלי לא עונה לי, אני מפחדת להיות לבד״ אמרתי והשפלתי את ראשי.
-נקודת מבט דניאל-
דניאל אתה נהיה נקבה מרגע לרגע, קבעתי עכשיו עם רוני הסטוץ שלי, אם אני יבחר להישאר איתה במקום לזיין אני יצא מטומטם, ״לא, אני צריך להגיע לאיזשהו מקום״ אמרתי מהר לפני שיצא לי כן, ״או..קיי״ היא אמרה מבוהלת כנראה מהטון שלי ויצאה מהרכב, ״אתה כלכך מטומטם דניאל״ מילמלתי לעצמי, נסעתי לרוני עדיין מתחרט שלא נשארתי עם עלמה, הגעתי לרוני ודפקתי על הדלת, ״היי מאמי״ היא קפצה עליי ונישקה אותי, ״היי יפה שלי״ אמרתי בצביעות ונישקתי אותה, עלינו לחדר שלה והשכבתי אותה על המיטה, ״אני מפחדת להיות לבד״ המשפט הזה של עלמה הדהד בראשי, מה אם יקרה לה משהו? ״אני צריך ללכת״ אמרתי ורציתי לאוטו.
-נקודת מבט עלמה-
ישבתי בסלון ודיברתי בטלפון עם עומרי ידיד שלי, ״עומרי אולי תבוא?״ שאלתי, ״את ממש ממש מפחדת קטנה שלי?״ הוא שאל, ״כן״ אמרתי בקול תינוקי, ״אז דקה אני אצלך״ הוא אמר וקפצתי במקומי בהתלהבות, ״טוב ביי חיים שלי״ אמרתי, ״ביי אהובה״, עומרי גר מולי אז אפילו פחות מדקה הוא יגיע, לאחר חצי דקה נשמע תיקתוק, ״תפתחי כבר פחדנית״ עומרי וצחקתי, פתחתי לו את הדלת וישר חיבקתי אותו, ״תודה שבאת״ אמרתי, ״הכל בשבילך״ הוא אמר והלכנו לראות סרט, לאחר 5 דקות נשמע תיקתוק בדלת, ״עומרי לך תפתח״ אמרתי כשהייתי שקועה בסרט והוא קם, ״איפה עלמה?״ מי שבדלת שאל, ״יפה שלי זה בשבילך״ עומרי אמר וקמתי, הגעתי לדלת וראיתי דניאל, ״את צריכה אותי פה?״ עומרי שאל, ״לא חיים שלי אני כבר באה״ אמרתי לעומרי והוא הלך לסלון, ״מי זה?״ דניאל שאל ועיניו התכהו, ״ידיד שלי״ אמרתי, ״מה הוא עושה פה?״ דניאל שאל, מה אכפת לו יואוו, ״הוא בא להיות איתי כי פחדתי להיות לבד״ אמרתי והדגשתי את הפחדתי להיות לבד שיבין כמה בן זונה הוא יצא, ״אז הוא יכול ללכת, אני כאן״ דניאל אמר ובא להיכנס לבית, ״לא, אתה יכול ללכת הוא כאן״ אמרתי לו באותו טון ודחפתי אותו, ״אה ככה?״ הוא שאל, ״ככה״ אמרתי וגילגלתי עיניים, ״אין בעיה להתראות״ הוא אמר והלך, מפגר.
-נקודת מבט דניאל-
נמאס לי להרגיש ככה כוסעמק, שבוי של מישהו שמישהו לוכד אותך שכשאתה רב איתו אתה מרגיש כזה חרא כאילו הכל בגללך, זה בידיוק מה שאני מרגיש עכשיו, היא שולטת בי וברגשות שלי, זה לא טוב לי כל הקטע הזה אני לא בנוי לדברים האלה, לריבים כאלה שטותיים ולאהבה בכלל.
-נקודת מבט עלמה-
״אנחנו בבית!״ ירין צעק ובר נגררה אחריו, ״תודה רבה באמת!״ אמרתי ועליתי עם עומרי לחדר שלי, ירין מכיר את עומרי והוא יודע שאנחנו אף פעם לא נהיה מעבר לידידים אז לא כלכך אכפת לו שנישן יחד או שנהיה המון זמן ביחד, ״אתה ישן פה כן?״ שאלתי, ״אם זה מה שאת רוצה״ עומרי אמר, ״ומחר נלך עם בר ודנה לקנות בגדים״ אמרתי, ״יופי חייב מלתחה חדשה״ הוא אמר וצחקתי, עומרי הוא לא הומו, יש לו מלא אקסיות הוא פשוט אחד כזה שמכור לבגדים, ״יאלה לילה טוב״ אמרתי ונשכבתי על המיטה ועומרי לידי.
-
״בו בו בוקר טוב!״ בר קפצה עליי ועל עומרי, ״איייהה בר קומי ממני״ צעקתי, ״שתקי מה את צועקת, חברים של ירין פה״ היא אמרה, ״למה הם פה?״ שאלתי, ״נראה לך שירין לא יביא חברים?״ היא אמרה וגילגלה עיניים, ״בסדר, את באה איתנו לקניון?״ שאלתי, ״ברור״ היא אמרה וקמתי להתארגן, התלבשתי👇🏻

ירדנו למטה וכשבאתי לצאת ירין צעק, ״בואנה! תחזרי רוורס״ שמעתי את בר צוחקת, ״בר גם את״ הוא אמר והפעם אני זו שצחקתי, ״מה?״ שאלתי, ״לאן אתן הולכות לבושות ככה?״ הוא שאל, ״לקניון״ אמרתי וכשירין זז קצת ראיתי שמאחורי יושב דניאל, ״תחליפי את השורט ואז אני א...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


ירדנו למטה וכשבאתי לצאת ירין צעק, ״בואנה! תחזרי רוורס״ שמעתי את בר צוחקת, ״בר גם את״ הוא אמר והפעם אני זו שצחקתי, ״מה?״ שאלתי, ״לאן אתן הולכות לבושות ככה?״ הוא שאל, ״לקניון״ אמרתי וכשירין זז קצת ראיתי שמאחורי יושב דניאל, ״תחליפי את השורט ואז אני אחשוב על לתת לך לצאת״ הוא אמר, ״וואי ירין שחרר״ אמרתי ויצאתי, עלינו לאוטו של עומרי שהוציא רישיון לפנינו, אני לומדת שיעורי נהיגה עדיין ובר עוד לא התחילה ללמוד לתיאוריה, ״סע מהר עומרי״ אמרתי והוא נסע.
-נקודת מבט דניאל-
״מה אחי הוא ישן פה?״ שאלתי את ירין, ״כן ידיד טוב של עלמה״ ירין אמר והעצבים שלי עלו, איך לעזאזל היא נותן לאחותו לישון עם גבר? ״וואלה לא הייתי נותן לאחותי לישון עם גבר״ אמרתי מנסה להרעיל אותו עליו, ״בקטנה הוא אחלה ילד״ ירין אמר והתחלתי להתעצבן, הוא לגמרי בסדר עם זה שהקטנה שלי ישנה עם מישהו אחר שהוא לא פאקינג אני, אוקיי דניאל תירגע קצת הגזמת, היא לא שלך והיא לא אמורה לישון איתך, אמרתי לעצמי מנסה לפוצץ לעצמי את הציפיות.

⚽️Player⚽️Where stories live. Discover now