-נקודת מבט דניאל-
״נו מאמי די״ אמרתי כשעלמה שיחקה לי בשיער, ״אבל אני אוהבת את השיער שלך!״ היא אמרה ושירבבה את שפתה, ״יפה שלי, אני אוהב אותך״ אמרתי ונישקתי אותה, ״אתה מאמין שאנחנו ביחד חצי שנה?״ היא שאלה בחיוך, ״מאמין יפה שלי, את הכל בשבילי את יודעת את זה?״ שאלתי, ״כן״ היא אמרה והסמיקה, ״את תהיי האמא של הילדים שלי, זו שאני אעמוד איתה מתחת לחופה, את זה את יודעת?״ שאלתי והיא הסמיקה יותר, ״תפסיק!״ היא אמרה, ״מה? אני רק מציין עובדות, אין לך לאן לברוח״ אמרתי ודיגדגתי אותה, ״תפסיק״ היא ציחקקה, ״את תגידי שאת אוהבת אותי הכי הכי הרבה בעולם״ אמרתי והיא התנשפה, ״אני אוהבת אותך, הכי הכי הרבה בעולם״ היא אמרה ונישקתי אותה בחוזקה, ״אני מזה התבאסתי שאני לא מתגייסת!״ היא אמרה בעצב, ״לא רצו לגייס אותי בגלל ששני ההורים שלי מתו, אז אני נקראת חיילת בודדה אבל הם מעדיפים שאני אעשה שירות לאומי״ היא אמרה בכעס, ״את כבר יודעת איפה תעשי?״ שאלתי, ״כן, בגן ילדים״ היא אמרה וחייכתי, ״תתאמני שם, את תהיי אמא עוד כמה שנים״ אמרתי והיא הסמיקה בפעם ה100 היום.
-נקודת מבט עלמה-
״מתן! בוא הנה בבקשה, ארוחת בוקר״ אמרתי לאחד הילדים בגן, ״רגע עלמה״ הוא אמר בקולו המתוק, ״יאלה מאמי תאכל״ אמרתי והושבתי אותו בכיסא שלו, ״עלמה? את יודעת שכל הזמן אמא אומרת שאבא יחזור שאני יהיה גדול, אני גדול עכשיו?״ הוא שאל והביט בי, ״איפה אבא שלך?״ שאלתי, ״הוא בשמיים, הוא יחזור כשאני אגדל״ הוא אמר ואני חייכתי חיוך עצוב, ״אתה גדול״ אמרתי.
״יאלה ביי ברוריה״ אמרתי ונופפתי לגננת, עליתי לאוטו שלי, כן הוצאתי רישיון לפני חודשיים כי דניאל לחץ עליי, ״היי מאמי״ אמרתי כשעניתי לשיחה מדניאל, ״יפה שלי, אני אגיע מאוחר היום״ הוא אמר, דניאל עבר לגור איתנו כי הוא רצה להיות קרוב אליי לפחות ככה הוא טען, ״למה?״ שאלתי, ״יש לי קמפיין להצטלם אליו״ הוא אמר, ״לבד?״ שאלתי, ״לבד מאמי לבד״ הוא מילמל כשהוא צחק, ״טוב, אני הולכת עם דנה היום״ אמרתי, ״לאן?״ הוא שאל, ״מועדון״ מילמלתי, ״מה מה? לא שמעתי״ הוא אמר ויכולתי להרגיש עד לכאן את העצבים שלו, ״מועדון, חבר של דנה בגד בה והיא רוצה להשתחרר״ אמרתי, ״למה היא סוחבת אותך איתה? חבר שלך לא בגד בך״ הוא אמר בחוצפה, ״דניאל! היא חברה שלי״ אמרתי, ״בסדר, אז תצאו למסעדה״ הוא אמר וניתק, לא נותן לי אפשרות להחזיר לו.
״הלו? דנה?״ אמרתי אחרי שהיא ענתה, ״אה?״ היא אמרה ונשמעה בדיכאון, ״מה דעתך על ערב סרטים עם פופקורן עד הבוקר?״ שאלתי ונשמעתי מתלהבת, ״למה לא מועדון? אני רוצה לשתות!״ היא אמרה, ״כי דניאל לא מסכים לי״ אמרתי, ״אוף! בסדר ערב סרטים, בלי בנים!״ היא אמרה וציחקקתי, ״בסדר, ביי יפה שלי״ אמרתי וניתקתי.הגיע הערב אני לבושה בפיג'מה החורפית שלי👇🏻
דנה אמורה להגיע, ״בר!!״ צעקתי, ״מה קרצי?״ היא שאלה מהחדר שלה, ״את באה לראות איתי ועם דנה סרטים עד הבוקר?״ שאלתי, ״ברור!״ היא צעקה ובידיוק נשמעה דפיקה בדלת, ״מאמיייי״ צעקתי בדרך לדלת, ״בייב את רואה אותי כל יום״ דניאל אמר כשפתחתי את הדלת, ״חשבתי שזו דנה״ אמרתי והסתובבתי, ״בואי לפה!״ הוא רץ אחריי, ״הייי!״ צעקתי בבהלה, ״אתה ישן היום בחדר אורחים״ אמרתי כשהוא תפס אותי, ״למה?״ הוא שאל בכיווץ גבות, ״אנחנו רוצות סרטים בחדר״ אמרתי, מה אני ישן בלעדייך?״ הוא שאל בעצב, ״כן״ אמרתי ואז נשמעה עוד דפיקה בדלת, ״מאמיייי״ צעקתי שוב ופתחתי את הדלת ודנה קפצה עליי בחיבוק ושתינו נפלנו כל הריצפה, ״מפגרות״ דניאל אמר ושתינו הבטנו בו במבט זועם.-נקודת מבט דניאל-
השעה 4 לפנות בוקר ולא נרדמתי בלי הבייבי שלי לידי, כולם אומרים שהם לא נרדמים בלי החברה לידם ועד היום חשבתי לעצמי שהם אומרים את זה כדי להרשים את החברה והיום אני ראה כמה שזה פאקינג נכון, אני לא נרדם בלי לחבק את הגוף הקטן שלה, קמתי מהמיטה ועליתי למעלה לחדר שלה, נכנסתי וראיתי את בר ישנה על מזרון על הריצפה ועל המיטה את דנה שמחבקת את אולף הבובה מלשבור את הקרח ואז ראיתי את הקטנה שלי מקופלת בתוך עצמה, הרמתי אותה וירדתי איתה לחדר אורחים, השכבתי אותה על המיטה וגם אני שכבתי לצידה, כרכתי את ידי סביבה ונפלתי לשינה עמוקה, לצד האישה של החיים שלי.
YOU ARE READING
⚽️Player⚽️
Romantizmהמשך לסיפור, טעות גדולה. מסופר על דניאל הבן של אדיאל ושי מהסיפור הקודם, דניאל התקדם והפך לשחקן כדורגל, מהו עתידו? ובמי הוא התאהב? -גמור-