פרק 13

7.1K 302 27
                                    

-נקודת מבט עלמה-

״יאלה מאמי נזוז?״ שאלתי, ״יאלה יפה שלי״ הוא קם מהספה והתקדם לדור לומר לו ביי וככה גם אני, ״ביי דורי, מזל טוב״ אמרתי וחיבקתי אותו, ״תנהגי את, הוא גמור״ בר אמרה והנהנתי, ״בייב אני עייף״ הוא אמר כשנכנסנו לאוטו, ״באסה״ אמרתי, ״למה באסה?״ הוא שאל וצחק, ״כי חשבתי שנהנה היום״ אמרתי וחייכתי חיוך מפתה, ״אני לא עייף בכלל״ הוא אמר וצחקתי בקול, ״את באמת התכוונת לזה?״ הוא שאל בקול חמוד, ״התכוונתי למה?״ שאלתי, ״שנהנה״ הוא אמר וחייך ואני הנהנתי.
ברגע שהגענו לדלת, דניאל הסתער על שפתיי והרים אותי עד החדר, הוא זרק אותי על המיטה ועלה מעליי, ״את בטוחה?״ הוא שאל והסתכל לי בעיניים, ״כן״ אמרתי והוא חייך וחזר לנשק אותי, הוא פשט ממני את האוברול שלבשתי והתגלתה לפניו ההלבשה תחתונה שבר בחרה לי, חזייה עם תחרה בצבע אדום ותחתונים תואמים, ״וואו, אני בגן עדן״ הוא מילמל ונראה באופוריה מוחלטת, ״אני אוהב אותך כלכך״ הוא אמר ונישק את כל גופי, תוך כדי ידיו משחקות עם קרס החזייה שלי, הוא מצא נקודה בצוואר שלי והתמקד עלייה, ״דניאל״ שוחררתי גניחה שלא ידעתי שקיימת בכלל, ״תגידי את זה שוב״ הוא אמר ועיניו התכהו, ״דניאל״ נאנחתי שוב, הוא פשט את החזייה ומיד אחריה את התחתונים ועמדתי מולו חשופה לגמרי, ״את פאקינג מושלמת״ הוא אמר ופשט את בגדיו, ״את בטוחה?״ הוא שאל שוב כשסיים להתפשט, ״בטוחה בטוחה!״ אמרתי והוא שיחק עם אצבעותיו באיבר מיני, ״כן דניאל״ גנחתי בקול, הודתי לאלוהים שירין ישן אצל דור היום, פתאום כאב לא מוכר הגיע והבנתי שדניאל חדר לתוכי בלי להודיע, ״דניאל כן״ גנחתי שוב, ״עלמה״ הוא גנח גם.
״אני אוהבת אותך״ אמרתי כשהרגשתי את האורגזמה נבנת בתוכי, ״אני אוהב אותך״ הוא אמר ובנימה זו גמרנו ביחד, ״את עשית אותי האדם הכי מאושר עלי אדמות עכשיו״ הוא אמר תוך כדי שהוא מתנשף, ״כואב לך?״ הוא שאל, ״קצת״ אמרתי וחייכתי, כאב לי רצח, ״אני מצטער, בפעמים הבאות לא יכאב לך״ הוא אמר ואני צחקתי, ״מי אמר שיהיו פעמים הבאות?״ שאלתי בחיוך, ״גברת עלמה את שלי וזה סופי״ הוא אמר ונישק את שפתיי בחוזקה, רק שלך.

״דני קום, יש לך אימון״ מילמלתי, ״תשלחי הודעה למאמן שלי, אני בהאנגובר״ הוא אמר וצחקתי, כשהתכוונתי לקום מהמיטה לעבר הפלאפון של דניאל כאב הגיע מבין רגליי, ״איי״ צרחתי, ״מה קרה?״ דניאל קם ישר, ״כואב לי!״ אמרתי בכאבים ונשכבתי חזרה, ״אני לוקח אל זה כמחמאה״ הוא אמר וחייך, ״תסתום! קום תביא לי כדור״ אמרתי, ״תירגעי אישה״ הוא אמר והתרומם מהמיטה, ״לא יכול מאמי, מתפוצץ לי הראש״ הוא אמר וחזר לשכב, ״לך תמות!״ אמרתי והוא צחק וחיבק אותי.

-כעבור שבועיים-
״עלמה זו כבר הפעם השלישית שאת מקיאה השבוע״ בר אמרה כשהיא מחזיקה את שערי, ״אולי את בהר-״ מיד קטעתי, ״אין מצב!״ אמרתי, ״למה? כל הסימנים מובילים לזה! חכי אני אבדוק באינטרנט את התסמינים״ היא אמרה והנהנתי תוך כדי שאני מצחצחת שיניים, ״בחילות והקאות, יש, כאבים בחזה?״ היא שאלה והנהנתי, ״אוקיי אז יש, עייפות? יש, מצבי רום משתנים, יש״ היא אמרה, ״יפה שלי את בהיריון״ היא הוסיפה, ״תלכי לקנות לי בדיקה״ אמרתי, ״בסדר חיים שלי, לכי תנוחי בנתיים״ היא אמרה והנהנתי מתקדמת לחדר שלי, ״הלו?״ עניתי לשיחה מדניאל, ״יפה שלי? איך את מרגישה?״ הוא שאל, ״עדיין מקיאה״ אמרתי, ״דניאל תגיד לפני שבועיים אנחנו השתמשנו ב..״ אמרתי מתביישת להגיד את ההמשך, ״פאק״ הוא אמר, ״עלמה אנחנו לא״ הוא הוסיף, ״בר הלכה לקנות לי בדיקה, מה יקרה אם אני כן?״ שאלתי, ״אני מגיע, נבדוק ביחד״ הוא אמר וניתק.

״יפה שלי את שם כבר 20 דקות״ דניאל אמר מחוץ לשירותים, אני כבר בדקתי והתוצאה חיובית, השאלה איך דניאל יקבל את זה, ״דניאל, זה חיובי״ מילמלתי, ״תצאי נדבר חיים שלי״ הוא אמר, ״אתה לא שונא אותי?״ שאלתי, ״מה פתאום! אני אוהב אותך תצאי״ הוא אמר ואני פתחתי את הדלת של השירותים והוא מיד חיבק אותי, ״אני כאן אהובה, אני לא אלך״ הוא מילמל לתוך החיבוק, ״אני רק בת 18״ אמרתי בוכה, ״הכל בסדר, אנחנו מספיק בוגרים כדי לגדל תינוק״ הוא אמר, הוא רוצה לגדל אותו! איזה מזל! כבר חשבתי שהוא יגיד לי להפיל אותו, ״כבר חשבתי שתגיד לי לעשות הפלה״ אמרתי בהקלה, ״ברור שלא! את השתגעת?! שאני אהרוג את הבן שלי״ הוא אמר וחיבק אותי שוב, ״בת״ מילמלתי וצחקנו ביחד.

⚽️Player⚽️Where stories live. Discover now