-נקודת מבט עלמה-
״עלמה תזדקפי!״ המאמנת שלי צרחה עליי ואני עשיתי כבקשתה בליווי גילגול עיניים, ״יש היום משחק! אתן צריכות להיות מושלמות! אני מובנת?״ היא צרחה שוב וכולנו ענינו פה אחד שהיא מובנת ורקדנו הכי טוב שיכולנו, ידעתי שהיום אני הולכת לעודד את החבר שלי! לא סתם שחקן כדורגל, ״יאלה את באה לבית?״ בר שאלה והנהנתי, ״דיברת עם דניאל על דור?״ היא שאלה כשנכנסנו למונית, ״לא הספקתי! אני נשבעת שהיום אני אזרוק מילה״ אמרתי, ״מבטיחה?״ היא שאלה והנהנתי.״נו עלמה! אנחנו נאחר ונינה תהרוג אותנו״ היא צעקה מתכוונת למאמנת שלנו, ״בסדר אני באה!״ אמרתי וירדתי למטה לבושה בחולצה שהיא מעט בטן שהעגיל שאני ובר עשינו בטבור בכיתה י בלט מעט וחצאית שהיא טיפה מעל הברך, ״את כזאת כוסית״ בר מילמלה כשהיא הסתכלה עליי, ״מי שמדברת!״ אמרתי לה והיא צחקה, ״יאלה יבטטות בואו אני אקח אתכן״ ירין בא מהמטבח והבהיל את שתינו, ״מפגר אחד״ מילמלתי שהוא צחק, ״קדימה״ הוא אמר ועלינו כל האוטו, כלכך רציתי לראות את דניאל כבר! לא ראיתי אותו כמעט שבוע כי הייתה לי בגרות והוא אמר שעד שהיא לא עוברת אני לא אראה אותו כדי שאני אוכל להתרכז בלימודים ולא בו, ציחקקתי נזכרת ברגע הזה שהוא עף על עצמו, ״עלמה! אני שעה קוראת לך בואי כבר״ בר אמרה וכנראה ששקעתי יותר מידי במחשבות כי כבר הגענו, ״מאמיייי״ צעקתי כשראיתי את דניאל וישר קפצתי עליו, ״רוגע קטנה שלי״ הוא צחק ונישק את שפתיי, ״תכניס גול בשבילי?״ שאלתי, ״אני אכניס שניים״ הוא אמר וקרץ לי, ״אני אוהבת אותך גבר שלי״ אמרתי ונישקתי את שפתיו שוב, ״בואי נלך לשבת יש לי עוד 20 דקות חימום״ הוא אמר ומשך אותי לספסלים, ״עלמה!״ שמעתי צעקה כשאני ודניאל בידיוק התיישבנו על הספסל, הסתובבתי וראיתי את אנה, ״מה את רוצה?״ שאלתי, ״דברי יפה ימכוערת ומה את מתקרבת אליו בכלל?! חשבתי שהבהרתי טוב מאוד למה אני מתכוונת לגביי הקרבה בינך לבין השחקנים״ היא צרחה עליי, באתי לדבר ולהגיד לה שתעזוב אותי בשקט אך דניאל קם, ״סתמי את הפה שלך! ילדה מטומטמת בשנייה אני יכול להעיף אותך מהקבוצת מעודדות ומהבית ספר! אז אם עוד פעם אחת אני שומע אותך מדברת אלייה ככה זה בידיוק מה שיקרה! הבנת?״ הוא צעק עלייה והיא הנהנה ורצה משם, ״תודה״ מילמלתי, ״הכל בשבילך!״ הוא אמר ונישק את שפתיי, ״מאמי תדבר עם דור על בר״ אמרתי לו, ״מה היא רוצה אותו?״ הוא שאל, ״קצת״ מילמלתי, ״בסדר בייב אני אדבר איתו״ הוא אמר ונישק אותי לפתע הרגשתי אותו נושך את שפתיי ונאנקתי בכאב, ״אייה!״ צעקתי ודחפתי אותו, ״ממתי יש לך עגיל בטבור?״ הוא שאל כשהוא שם לב אליו כשהחולצה מעט עלתה לי, ״כיתה י״ אמרתי, ״ואם בא לי שתורידי אותו?״ הוא שאל והושיב אותי עליו, ״אז יכול לבוא לך״ אמרתי מעצבנת אותו, ״על מי נפלתי״ הוא מילמל לעצמו, ״אתה יכולה ללכת״ אמרתי לו, ״וואלה לא בא לי״ הוא אמר ונישק את שפתיי, ״זוג יונים! קדימה יש חימום״ שמענו את דור צועק והתנתקנו מהנשיקה בעודי מסמיקה, ״ביי יפה שלי״ דניאל אמר ונישק אותי פעם אחרונה וירד למגרש ואני התקדמתי לבר, ״אמרת לו?״ היא שאלה, ״אמרתי יחופרת!״ אמרתי לה והיא חייכה.
-נקודת מבט דניאל-
״ודניאל יפרח שוב כובש את השער! בפעם השנייה היום!״ השדרן צעק, ״הוא שולח חיוך ענק לבת הזוג שלו שכרגע נמצאת בקבוצת המעודדות על המגרש!״ הוא צעק שוב ושלחתי לעלמה נשיקה בעודה רוקדת את הריקוד של המעודדות, ״אמאלהההה! זה הוא זה הוא״ שמעתי צעקות בקהל, הסתכלתי לשם מנסה לאתר את האישה ההיסטרית שצועקת וכשתפסתי את עינייה והיא את שלי התחרטתי על הרגע שבכלל רציתי לדעת מי זו.
YOU ARE READING
⚽️Player⚽️
Romantikהמשך לסיפור, טעות גדולה. מסופר על דניאל הבן של אדיאל ושי מהסיפור הקודם, דניאל התקדם והפך לשחקן כדורגל, מהו עתידו? ובמי הוא התאהב? -גמור-