פרק 2

8.9K 330 29
                                    

-נקודת מבט דניאל-
״בוקר טוב!״ אמר המאמן, ״אני מקווה שכולכם ישנתם טוב, אני מצפה מכל אחד לתת את כל מה שיש לו!״ הוא הוסיף, הוא חילק אותנו על המגרש ויצאנו לחימום, ״זיינת אתמול?״ דור שאל אותי, ״וואלה אתמול לא״ אמרתי והוא צחק, שמענו רעשים מהכניסה של המגרש וראינו חבורה של בנות לבושות, סליחה לא לובשות כמעט ובכלום, טופ וחצאית מיני, הן נכנסנו למגרש ואחרונה נכנסה הדבר הכי יפה שראיתי, היא לעומת השאר הייתה לבושה בחולצה שהיא גזרה טיפה צמודה אך הבטן לא הייתה חשופה, החצאית שלה הייתה ארוכה משל השאר, עינייה היו ירוקות ובולטות, שיערה היה בלונדיני, היא הייתה מהממת! ״אחי אתה בוהה״ דור העיר אותי מהמחשבות ששקעתי בהן, ״במה?״ גיכחתי, הן התחילו להתאמן והיא החלה לרקוד, התנועות שלה לא היו חדות כמו של כולן היא לא ניסתה להבליט את הישבן או את החזה כדי שמישהו יראה, היא פשוט עשתה את מה שהיא צריכה, ״יפרח! אתה לא מרוכז״ המאמן צעק עליי, ״אמא שלך לא מרוכזת״ מילמלתי, ״היי דניאל״ מישהי אמרה לעברי, שלחתי לה מבט קריר והיא הסיטה את מבטה, ״איך קוראים לך?״ ניגשתי לזאתי עם העיניים הירוקות, היא השפילה את ראשה ומילמלה, ״עלמה״, ״שם יפה״ אמרתי וחייכתי אלייה, ״תודה״ היא אמרה, ״עלמה! בואי לפה!״ מישהי צעקה לה, ״אמרתי לך לא לדבר עם השחקנים!״ היא צעקה עלייה, ״הוא דיבר איתי״ עלמה מילמלה, אני מרגיש אשם פתאום.
-
״וזה גולללל, דניאל יפרח כובש את השער השלישי שלו להיום״ הקריין צעק, ״מלך אתה מלך!״ שמעתי את אבא שלי וצחקתי, שריקת הסיום נשמעה וירדנו למלתחות שלנו, ״הייתם מצוינים״ המאמן אמר, ״4 גולים!״ הוא אמר לא מאמין, אני הכנסתי שלושה ודור הכניס אחד, ״דניאל אני כל פעם מתפלא עלייך מחדש״ הוא אמר לי וחייכתי את החיוך שלי, החיוך המשוויץ הזה, ״אז, אחרי המשחק אני רוצה להכיר לכם את המעודדות שלכם״ הוא אמר והן נכנסנו, ״זו אנה״ אמר מצביע על זאת שצעקה על עלמה, ״זו מלאני״ הוא אמר והצביע על מישהי עם חזה מפלצתי ובוטוקס בשפתיים, ״זו דנה״ אמרתי מצביע על מישהי שנראית סבבה כזה, לא עדינה ולא שרמוטה באמצע, ״זו בר״ אמר מצביע על מישהי שגם נראית בסדר די דומה לעלמה הייתי אומר, ״והאחרונה עלמה״ אמר מצביע על עלמה שלי, מה שלך דניאל מה? נדפקתי יואו.
-נקודת מבט עלמה-
דניאל הזה הסתכל עליי מוזר וכשבאתי לצאת מחדר ההלבשה שלהם הוא קרא בשמי והסתובבתי, ״מה?״ לחשתי, ״בת כמה את?״ שאל, ״17 וחצי״ לחשתי שוב, ״תלמידה?״ שאל, ״כן״ אמרתי בטיפה יותר בקול, ״אה נחמד״ הוא אמר וחייך אליי, יצאתי מחדר ההלבשה מבולבלות ומפוחדת הרי אנה תהרוג אותי אם אדבר עם אחד השחקנים, היא רוצה את כולם בשבילה, אנה היא איתי בכיתה, היא נחשבת להכי מקובלת, בר היא אחותי התאומה, אנחנו לא כלכך דומות אבל יש משהו שמייחד אותנו וזה העיניים לשתינו יש עיניים מיוחדת, ״איפה היית?״ בר שאלה אותי, ״דניאל דיבר איתי״ אמרתי, ״אנה תהרוג אותך״ היא אמרה, ״אני לא אדבר איתו יותר״ אמרתי.
-נקודת מבט דניאל-
עבר שבוע מאז המשחק, אני משתגע אני חייב להשיג את המספר שלה, אני חייב לדבר איתה! ״באתי״ אמרתי כשנכנסתי בדלת של הבית של ההורים שלי, ״היי מתוקי״ אמא אמרה, ״אמא את חייבת להפסיק לקרוא לי ככה״ אמרתי, ״תשתוק״ היא אמרה וצחקתי, ״איפה אבא?״ שאלתי, ״הלך להביא את התאומים מהבית ספר״ היא אמרה, ״אז מה דניאלי?״ היא אמרה, ״מה אמא?״ אמרתי בחזרה, ״מה עם בחורה?״ היא שאלה ועלמה קפצה לראשי, ״יש מישהי שנדלקתי עלייה, היא בת 17 וחצי אמא״ אמרתי, ״קטנה קצת״ היא אמרה, ״כן״ אמרתי, ״אבל גם אני קטנה מאבא בכמעט 6 שנים״ היא אמרה, ״אני מנסה להשיג את המספר שלה ולא מצליח״ אמרתי, ״איך קוראים לה?״ היא שאלה, ״עלמה״ אמרתי, ״שם מיוחד״ היא אמרה והנהנתי, ״עלמה מה?״ שאלה, ״אין לי מושג״ אמרתי, ״אנחנו בבית״ שמעתי את אבא צועק, ״אנחנו במטבח״ אמא אמרה, ״היי גבר״ אבא אמר כשראה אותי, ״היי אבא״ אמרתי, ״מאמי דניאל צריך את העזרה שלך״ אמא אמרה והסתכלתי עלייה לא מבין, ״במה?״ הוא שאל, ״למצוא מספר של מישהי״ היא אמרה לו, ״איך קוראים לה?״ שאל, ״עלמה היא בת 17 וחצי״ אמא אמרה, ״כבר חוזר״ הוא אמר ועלה למעלה, מוזרים ההורים האלה.
לאחר 10 דקות אבא שלי חזר עם מספר ולא הבנתי איך, ״איך?״ שאלתי, ״משהו מהעבר״ הוא אמר וגיכח ואנא צחקה איתו, אמרתי כבר שהם מוזרים, ״יאלה עפתי לבית שלי״ אמרתי, ״אתה לא נשאר לאכול?״ אמא שאלה, ״לא, קבעתי עם החבר'ה אצלי״ אמרתי ונישקתי את ראשה, ״ביי אבא״ אמרתי ויצאתי.
-
הגעתי לבית והחלטתי לשלוח לה הודעה,
אני: עלמה?
לאחר משהו כמו רבע שעה היא ענתה,
עלמה: מי זה?
אני: דניאל, מהכדורגל.
עלמה: אה, אתה צריך משהו?
היא שאלה ולא ידעתי מה לענות, אני צריך משהו?
אני: חשבתי אולי תרצי לצאת?
עלמה: אני לא יכולה.
כיווצתי את גבותיי, לא מבין למה.
אני: למה?
עלמה: אנה אמרה לי לא לדבר עם אף אחד מכם.
אני: וזה למה?
עלמה: אני לא יודעת.
אני: ולמה את מקשיבה לה?
שאלתי והיא סיננה, אוף אני משתגע מזה שמסננים אותי, נכנסתי לאינסטגרם אחרי שגיליתי גם את השם משפחה שלה, ככה גם גיליתי שהיא ובר תאומות, התמונה האחרונה שלה באינסטגרם הייתה עם בן והיא רשמה, ״ירין שלי״ ופה רתחתי! שלחתי לה הודעה,
אני: יש לך חבר?

⚽️Player⚽️Where stories live. Discover now