פרק 19

6.1K 315 39
                                    

-נקודת מבט עלמה-

״אוף דניאל! תראה איך גדלה לי הבטן״ אמרתי כשהסתכלתי במראה, אני כבר חודש רביעי והיא טפחה כמו איזו עוגה, ״ואני כלכך אוהב אותך ככה״ הוא אמר ונישק את בטני, ״קום כבר״ אמרתי וניסיתי למשוך אותו באי הצלחה מהריצפה, ״מה זה מביך אותך?״ הוא שאל וצחק, ״מותר לי לנשק את הדבר ששייך לי״ הוא אמר ונישק את בטני שוב, ״קטנים שלי, אבא שלכם כאן וגם אמא כאן, היא קצת ביישנית כשאני מדבר איתכם, עכשיו ברגעים אלה היא מסמיקה והפנים שלה כלכך יפות עם העיניים הכחולות שלה והשיער והשפתיים המושלמות האלה, אתם כלכך תתגאו שיש לכם אמא כזאת יפה״ דניאל דיבר אל בטני ואני חייכתי אליו, הבדיקה הייתה לפני שבועיים, יש לי בבטן שני בנים, זה הולך להיות בית כלכך תוסס חיים, דניאל בעצמו ילד, ״הולך להיות לי כלכך קשה איתכם״ אמרתי לו והוא צחק, ״יש לך חמישה חודשים להתכונן״ הוא אמר וצחקתי, ״עוד שבוע עוברים אה?״ שאלתי ונשכבתי על המיטה, ״עוד שבוע״ הוא אישר ונשכב לידי, ״אני כלכך רוצה שנתחיל כבר חיים משלנו״ הוא אמר וחיבק אותי, ״גם אני״ אמרתי, הטלפון של דניאל צילצל והוא הוציא אותו מהכיס ומילמל משהו כמו ״פאק״ ויצא מהחדר עונה לטלפון, ״לא כוסראבק! כבר אמרתי לך שאין בנינו כלום! זאת הייתה פגישת עבודה!״ שמעתי אותו צורח מהחדר השני, לא הבנתי למי הוא התכוון שאין בניהם כלום, ״מור נכון? תקשיבי ותקשיבי לי טוב! אני אומר את זה בפעם האחרונה, את לא תפרסמי את הכתבה הזו, אין ביני לבין יסמין כלום!״ הוא צרח, מי זו יסמין?, ״אוקיי סבבה, על אחריותי את לא עובדת יותר במקצוע הזה״ הוא צרח וכנראה שהשיחה נותקה כי הוא נכנס לחדר, ״שמעת הכל אה?״ הוא שאל ואני הנהנתי, ״חושבים שביני לבין יסמין רוטנברג משהו״ הוא אמר, ״ואין בניכם?״ מילמלתי משחקת באצבעותיי, ״ברור שלא! בסך הכל המנהל של הקמפיין לאדידס אמר שאנחנו לא מכירים אחד את השנייה מספיק כדי להצטלם ביחד, אז הוא שלח אותנו לבית קפה שנדבר״ הוא אמר, ״לא סיפרתי לי על זה״ אמרתי, ״כי לא היה מה לספר בייב״ הוא אמר והרים את ראשי, ״מספיק דניאל, אני צריכה לחשוב. כנראה שאם לא סיפרת לי עד עכשיו את זה, אז יש משהו מעבר״ אמרתי ויצאתי מהחדר והוא צרח וזרק משהו על הדלת.

-נקודת מבט דניאל-

כשהיא יצאה מהחדר נשברתי, ידעתי מה היא חושבת בידיוק, הרי אני שחקן כדורגל ויסמין היא דוגמנית מאוד נחשבת, עלמה אשכרה חושבת שאני אוותר עלייה בשבילה, היא בהיריון ממני בחיים לא הייתי בוגד בה, מחר התמונה שלי ושל יסמין הולכת להתפרסם וחוץ מלהגיד את האמת לעלמה אין לי איך להוכיח שאין בנינו כלום הרי יסמין הזו דלוקה עליי ובגלל זה ביטלתי
את הקמפיין של אדידס לא רציתי שהיא תתעלק עליי ותנסה להתחיל איתי, אז אם אני אביא את יסמין לעלמה שתספר לה מה היה בפגישה היא תשקר, אז זו לא אופציה, התמונה שתתפרסם הולכת להיות כלכך מגעילה ומזויפת, יסמין צחקה ואני חייכתי בקטנה כשחשבתי על עלמה שלי, ״עלמה!״ צעקתי מהחדר ולא שמעתי את קולה, יצאתי מהחדר וירדתי לסלון וראיתי שהיא נרדמה, הרמתי לחדר שלנו ונשכבתי לידה, מסתכל עלייה וחושב על איך להוכיח לה שזה לא קרה, אבל בתכלס אם היא באמת אוהבת אותי היא תאמין לי כי על אמון המערכת יחסים נבנית.
הרגשתי את המיטה זזה וראיתי שעלמה קמה, ״היי בייב״ אמרתי וחייכתי אלייה, ״תפסיק דניאל״ היא אמרה והסתובבה, ״איזו סיבה יש לי לשקר לך?״ שאלתי אותה והיא שתקה, ״רואה? אין סיבה, אני שרוף עלייך ואת בהיריון ממני, רק מפגר היה בוגד בך״ אמרתי, ״אוף דניאל! אני לא יודעת מה לעשות! נשבר לי מזה שאני יוצאת עם מפורסם ואני מתייחסת לכל כתבה מזדיינת, נמאס לי להיות הקורבן שכל כותרת עלייך מזיזה אצלי משהו בגוף, וכתובות שלך עם בנות בכלל הורגות אותי!״ היא אמרה וחיבקתי אותה, ״מצטער יפה שלי, אבל ככה זה, אני מוכר בארץ אז מנפחים את כל מה שאני עושה״ אמרתי לה ונשקתי לראשה, ״אוף, בא לי שתהיה בן אדם רגיל, דניאל רק שלי, לא של כל הארץ״ היא אמרה, ״אני רק שלך, הם סתם מטומטמים שלא יודעים עליי כלום״ אמרתי וחיבקתי אותה יותר חזק.

-נקודת מבט עלמה-

״אני מצטערת שלא האמנתי לך״ אמרתי לו, ״זה בסדר מאמי, זה לגיטימי, גם אני הייתי משתגע אם זה היה הפוך״ הוא אמר, ״הם בועטים!״ אמרתי והחזקתי את בטני, ״אלה הגברים שלי!״ הוא אמר וצחקתי, ״תרגיש!״ אמרתי והנחתי את היד שלו על הבטן שלי, ״כדורגלנים קטנים שלי״ הוא אמר ונישק את בטני בפעם ה1000 היום, ״חשבתי אולי נאמץ כלב לבית החדש שלנו״ הוא אמר ועיניי נפקחו, ״כן כן כן!!״ צעקתי, ״רוצה נלך עכשיו?״ הוא שאל והנהנתי במהרה, ״פתוח עכשיו?״ שאלתי, ״כן, בדקתי ופתוח עד תשע״ הוא אמר והנהנתי, נעלתי את המגפיים שלי מכיוון שקריר בחוץ, ״איזה כלב את רוצה?״ דניאל שאל, ״איזה שיהיה הכי חמוד שם״ אמרתי, נסענו בערך 10 דקות והגענו לפינת אימוץ, ״אמאלה בייב כולם חמודים!״ אמרתי בהתלהבות כשירדנו מהאוטו, ״אומייגאד הוא כזה חמוד!״ אמרתי והרמתי אותו, ״אני רוצה אותו בייב״ אמרתי והוא הנהן ושלח אותו👇🏻

״אני מצטערת שלא האמנתי לך״ אמרתי לו, ״זה בסדר מאמי, זה לגיטימי, גם אני הייתי משתגע אם זה היה הפוך״ הוא אמר, ״הם בועטים!״ אמרתי והחזקתי את בטני, ״אלה הגברים שלי!״ הוא אמר וצחקתי, ״תרגיש!״ אמרתי והנחתי את היד שלו על הבטן שלי, ״כדורגלנים קטנים שלי״ ה...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



״איך תקראי לו?״ הוא שאל כשהיינו באוטו והכלב היה מאחורה, ״גיבור״ אמרתי, אחרי ששמעתי מזו שאימצנו ממנה את הכלב מה הוא עבר הייתי חייבת לבחור בשבילי את השם הזה, ״שם יפה בייב״ דניאל אמר ונישק אותי, עוד ״גבר״ למשפחה.

-
וויתרתי לכן על 12 דירוגים👼🏻

⚽️Player⚽️Where stories live. Discover now