פרק 21

7K 288 26
                                    

-נקודת מבט עלמה-

״וואי דניאל! אתה מוכן להפסיק להציק לי?!״ צרחתי עליו אחרי שהוא משלך לי בשיער בפעם השלישית, ״תירגעי חיים שלי, עם הזמן אני שם לב שההורמונים רק גדלים״ הוא אמר וצחק, נעצתי בו מבט זעוף, ״עוד חודש ואנחנו יכולים לקרוא לעצמנו אמא ואבא, אתה מאמין?״ שאלתי אותו בחיוך, ״לא יכול לחכות לרגע הזה יפה שלי״ הוא אמר ונישק אותי נשיקה תובענית והיה ברור שהוא מת ליותר, ״אוח נשבע אחרי שתלדי, שבוע ברצף בלי הפסקה אני ואת מסתגרים בחדר״ הוא אמר והסמקתי, ״מטומטם״ אמרתי והוא צחק וליטף את בטני, ״בואי לישון, זו פעם שלישית שאת מתעוררת הלילה״ הוא אמר והרים אותי, ״דניאל אני כבדה״ אמרתי את המובן מאליו, ״תפסיקי לדבר שטויות״ הוא אמר ועלה במדרגות, ״דני? תגיד לי שאתה אוהב אותי״ ביקשתי, ״אני אוהב אותך״ הוא אמר וזה כלכך יפה כשזה יוצא מהפה שלו, ״אפשר שוב?״ שאלתי והסמקתי מעט, ״אני אוהב אותך, אני אגיד לך את זה כמה שתרצי יפה שלי. אני אוהב אותך עד הירח ובחזרה, אני אוהב אותך עד סוף העולם״ הוא אמר והוריד אותי כשהגענו למיטה, ״אני מפחדת שכל זה יגמר״ אמרתי בשקט, ״זה לא יגמר כל עוד זה תלוי בי, אני כלכך אוהב אותך, כשאני לא לידך כל הגוף שורף לי וכשאני לידך הלב שלי עוד שנייה יוצא מהמקום״ הוא אמר והיה בעיניו מעין ניצוץ, ״אני אוהבת אותך כלכך״ אמרתי, ״אני אוהב אותך הרבה יותר, אין לך מושג כמה״ הוא אמר ונשכב לידי, מחבק אותי מאחור, ״אנחנו כלכך קיטשים״ הוא אמר פתאום והתחלנו לצחוק ביחד.

״בייב״ ניסיתי להעיר אותו אבל אין הבן אדם הזה כלכך אוהב לישון, התיישבתי עליו והתחלתי לעבור עם האצבע שלי על המבנה של הלסת שלו ואז עברתי לשיער וגם קצת לשפתיים, ״אני רוצה להתעורר ככה כל בוקר״ הוא מילמל, ״יש לך אימון״ אמרתי ונשקתי לשפתיו והוא ניסה להעמיק את הנשיקה, ״ממ לא, אתה לוקח אותי ואת בר לקניון ואז הולך לאימון״ אמרתי, ״למה לקניון?״ הוא שאל בקול צרוד, ״לקנות בגדים לאחרי הלידה״ אמרתי, ״אולי תחכי לי ונלך ביחד?״ הוא שאל, ״אני רוצה ללכת עם בר״ אמרתי והוא שירבב את שפתיו, ״קום״ אמרתי ונתנתי לו מכה חלשה בחזה כאות עידוד, ״תתלבשו אני יוצא עוד 20 דקות״ הוא אמר והנהנתי.
התלבשתי👇🏻

״אוחחח אני מכורר״ דניאל צעק וצבט את הישבן שלי, ״דניאל!״ נזפתי בו, ״הוא אשם! הוא דרש את זה״ הוא אמר וצחק, ״טמבל״ אמרתי, ״בררר!״ צעקתי, ״מה?!״ היא צעקה חזרה, ״את מוכנה?״ שאלתי, ״כן, דור מתקלח אבל״ היא אמרה, ״מעניין למה״ דניאל מילמל, ״תשתוק״ אמרתי לו...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


״אוחחח אני מכורר״ דניאל צעק וצבט את הישבן שלי, ״דניאל!״ נזפתי בו, ״הוא אשם! הוא דרש את זה״ הוא אמר וצחק, ״טמבל״ אמרתי, ״בררר!״ צעקתי, ״מה?!״ היא צעקה חזרה, ״את מוכנה?״ שאלתי, ״כן, דור מתקלח אבל״ היא אמרה, ״מעניין למה״ דניאל מילמל, ״תשתוק״ אמרתי לו, ״לפחות הוא נהנה״ הוא אמר וצחק, ״טיפש״
אמרתי, ״אוהב אותך יפה שלי״ הוא אמר, ״יאלה נזוז?״ בר שאלה, ״יאלה״ דניאל אמר ולקח את המפתחות של האוטו.

⚽️Player⚽️Where stories live. Discover now