[n/t]-numele tău
Te plimbai de nebună prin parc, având căștile în urechi şi admirând apusul. Te plimbi deja de vreo oră, aşa că te-ai gândit să te aşezi pe o bancă. Te îndrepți către cea mai apropiată bancă, însă e ocupată. Vrei să pleci, dar auzi o voce cunoscută strigându-te. Te întorci, iar pe banca ocupată îl vezi pe Lavi, colegul tău de bancă. Te îndrepți către el şi îl saluți.
- Iar ai venit să vezi apusul?? zise roşcatul cu o față amuzată. Ştia că mereu veneai să vezi apusul, dar mereu îl ratai.
- Da, de data asta n-am de gând să-l ratez. spun schițând un zâmbet.
- Atunci.... pot să îți țin companie?
- Sigur. De ce nu.Trec vreo 5 minute în care stați şi vă uitați la cer. Brusc, roşcatul se ridică în picioare.
- Fuck.. Am uitat de Allen!!
- Cine?
- Un prieten de-al meu din clasa de lângă. Trebuia să ne vedem acum câteva minute în centru şi am uitat!
- Păi hai in centru. Am de cumpărat ceva pentru vară-mea.
- Ce bine. Măcar nu merg singur până acolo. Vrei să rămâi cu noi la un suc?
- Nu, mersi. Am niște treabă pe acasă... Poate altă dată, dacă vrea şi prietenul tău. Nu vreau să fiu în plus.
- Ok..Datorită conversației, nici nu v-ați dat seama când ați ajuns în centru. Fix când vezi magazinul de unde trebuia să faci cumpărăturile, îți dai seama că ai ajuns la destinație. Te întorci cu fața spre Lavi gândindu-te să-i spui la revedere, însă exact atunci vezi un băiat puțin mai scund decât el, cu păr alb, ochi gri închis şi un semn ciudat şi rosu pe față, dându-i una in cap lui Lavi, dar nu foarte tare. M-a pufnit râsul.
- Lavi, idiotule! Te aștept de un sfert de oră. spuse băiatul puțin nervos.
- Gomene, Allen-kun...
- Offf... Oh, hei .. ummm... spune Allen uitându-se confuz la tine.
Vrei să îți spui numele, însă roşcatul ți-o ia înainte.- [n/t] . E colega mea de bancă, ne-am întâlnit în parc şi cam ăsta e motivul pentru care am întârziat.. încearcă Lavi să se scuze, ducându-şi o mână la ceafă şi făcând o față tâmpă.
- Ştiu şi eu cum mă cheamă, Lavi... nu sunt tu, să mă uit în buletin când mă întreabă cineva de nume. -.-
L-ai vazut pe Allen pufnind ușor în râs, apoi ai zâmbit.- Hahaha.. uite cine şi-a luat glumele de şantier la ea! remarcă Lavi schițând un zâmbet răutăcios.
Allen nu mai zicea nimic. Stătea şi admira mica voastră ceartă.
- Ups! Mersi Lavi. Din cauza ta o să întârzii acasă..
- Plăcerea mea ❤
- .... -.-
- În fineeeee... eu trebuie să plec. Ne mai vedem. Pa Lavi, pa Allen!
- Paa! zic amândoi în cor, dar tu l-ai auzit doar pe Allen. Ai observat ca te urmărea cu privirea în timp ce te indepărtai, dar nu te-ai întors.Intri în magazin şi faci cumpărăturile necesare, după care pleci spre casă. Îți pui căștile şi te gândești la ziua de azi. Ai văzut în sfârșit apusul, l-ai întâlnit pe Allen..
Sperai să îl revezi..
Ai ajuns acasă, dar nu era nimeni. Te-ai dus direct în camera ta, te-ai schimbat şi ai inceput să te uiți la serialul/anime-ul tău preferat. Ai adormit târziu, cu laptopul în brațe , deschis pe pagina de facebook a lui Allen..
~~~~~~~~~~~~~~~~~
Heyoo~ fiind prima mea carte, aş avea nevoie de nişte păreri. Cât mai sincere, vă rog.