În pauza de prânz te duci până la automatul de cafea, luându-ți una şi ieşind din şcoală. Te îndepărtezi puțin de incinta cu pricina, după care scoți un pachet albastru închis cu negru din buzunarul interior al jachetei şi, cu o mişcare plină de naturalețe, îți scoți şi îți aprinzi o țigară. Era un viciu vechi de care nu ştia absolut nimeni. Învățasei toate trucurile posibile de a ascunde mirosul de tutun, totul ca micul tău secret să rămână în siguranță.Tragi un fum, apoi încă unul şi încă unul. Te aşezi pe nişte scări şi te uiți mereu stânga-dreapta pentru a vedea daca vine cineva.
Începi să te uiți în gol, o mulțime de gânduri invadându-ți mintea, însă o voce mult prea cunoscută te face să te trezești din transă. Băgami-aş...
- [n/t]?! Ce faci aici?
Îți dai seama că blondul nu văzuse ce ai în mână aşa că încerci să scapi cât mai subtil de restul țigării. Din păcate, Deidara se apropie de tine şi observi cum brusc ochii i se măresc.
- Miroşi a.... țigară?
Se apleacă peste tine şi îți ia țigara din mână.
- Tu fumezi? Defapt.. Stai că sunt prost, miroşi a țigări şi aveai una în mână deci logic că o faci, dar totuși! Începe el să spună, puțin mai tare decât ar trebui, gesticulând.
- Eu... încerci tu să îi răspunzi, însă nu îți vine nicio scuză în minte aşa că abandonezi intenția de a mai zice ceva.
- Doamne, stai că sunt în şoc! Cea mai perfectă fată din lume fumează.
- Perfectă?
- Da, perfectă. Eşti frumoasă, ai niște ochi [c/o] superbi, eşti inteligentă, politicoasă, nu eşti prefăcută.. pot să continui aşa toată ziua.
Începi să îți simți fața arzând iar buzele ți se curbează într-un zâmbet sincer.
- Deidara...
- [n/t], vreau să îți zic ceva important...
- Ce?
-... îmi dai şi mie o țigară, te rog?
Stai câteva secunde uitându-te lung la el, după care începi să râzi şi scoți două țigări din pachet, una dintre ele poziționând-o între buzele tale, iar cealaltă dându-i-o lui Deidara.
- Treci pe la mine după ore? Te întreabă din senin blondinul.
- Huh? De ce?
- Voiam să-ți arăt ceva, e destul de important...
- Despre ce este vorba? Încerci să afli mai multe detalii.
Vin-o şi vei vedea. spune aruncând chiştocul pe jos şi plecând înapoi spre şcoală, lăsându-te în urmă.
~~~~~~~~~~~~~
După ore ieşi din liceu intenționând să mergi spre casă, însă blondul te aştepta la ieşire. Când ajungi în dreptul lui, acesta te salută şi te ia de mână.
- Să mergem!! zice el entuziasmat.
Mama e ceva ghicitoare de ştia că o să merg astăzi la Deidara?!?
~~~~~~~~~~~~~
- Surpriză! îl auzi spunând în timp ce îți lua mâinile de la ochi. Aveai în față un tort micuț, cu câteva lumânări şi cu o foaie lângă.
- Citeşte-o! te îndeamnă Dei.
Iei bucata de hârtie de pe masă şi începi să citești.
" [n/t], nu ştii cât de recunoscător îți sunt pentru toate momentele în care m-ai ajutat. Din cauza asta nu am vrut să te dezamăgesc şi nu cred că am făcut-o. Am reuşit să îndeplinesc obiectivul nostru principal, aşa că fii mândră, am luat 9 pe proiect, deci am trecut! Nu aş fii reuşit fără tine, 'prietena' mea perfectă. Te iubesc! Dei."
Cu cât citeai mai mult, mâinile începeau să îți tremure, inima batea cu putere, iar vreo două lacrimi s-au scurs pe obrajii tăi. Te întorci ca să-l vezi pe băiatul ce-ți zambea cald. Se apropie de tine şi te ia in brațe, şoptindu-ți un "Mulțumesc". În momentul acela, profiți de faptul că este atât de aproape de tine şi îi cuprinzi fața cu palmele tale, sărutându-l. Acesta își mărește ochii, însă nu se desprinde din sărut. Când rămâneți fără aer, se îndepărtează şi cu un gest cavaleresc, bineînțeles că făcut puțin la mişto, îți prinde palma într-a lui şi te întreabă cu o voce care încerca să fie groasă şi cu o tentă de ironie
-My lady, vrei să fim împreună şi să ne lingem în continuare de acum încolo??
Te abții cu greu să nu râzi, iar cu aceleași mișcări ce se doreau a fii elegante, te apropii de el şi îi şopteşti un "da..". Când realizeazăcă răspunsul primit corespunde cu cel dorit, te ia în brațe şi te ridică, învârtindu-te de câteva ori.
- Te iubesc!
- Abia ne-am pus împreună Dei!
- Cică dacă ai crush pe aceeași persoană cel puțin patru luni e iubire.
- Au trecut 4 minute.. spui şi începi să râzi.
- Ofofof.. Te plac de mai mult timp..
- Şi de ce n-ai zis?
- Simțeai la fel ca acum în urmă cu mai mult de jumătate de an?
-...
- Exact.
-Scuze..
- Nu-i nimic! Doamne, ard de fericire pe interior.
- De obicei pe interior arde invidia.
- Crede-mă, azi nu mai am loc în mine de sentimente negative!
- Ăsta e un lucru bun!
- Şi nu e singurul lucru bun de aici. spune făcându-ți cu ochiul.
- După nuntă.
- După ce zici mă tu acolo?
- Nimiic.
Te ridică şi te mai sărută încă o dată.
- Te iubesc..
- Şi eu te iubesc..
~~~~~~~~~~
Omg gata si povestirea cu Deidara sper ca va place, ma dor mâinile de la tastat =))))) astept păreri, bune, rele, cum vreti voi, pentru ca vreau sa vad si ce va place vouă intr-un fanfic de genul. Va pwp si multumesc de voturile date pana acum❤❤❤