D Gray Man~Allen Walker x Reader III

366 25 4
                                    

[c/o] - culoarea ochilor

       Stăteai nemișcată pe scaunul tău. Unu... doi... trei... patru... cinci... şase... şapte...

        - Opt! Spui tu şi îi pocneşti pe amândoi în același timp, continuându-ți mai apoi filmul.

   Când ieșiți din cinema îi întrebi:
        - Acum, care îmi zice care a fost faza?!
        - Gomene, [n/t].. zice Lavi. Noi... făcusem un pariu înainte să venim să te luăm de acasă.
        - Huh? Ce pariu?! Spui nervoasă.
        - Păi.. Eu am pariat că dacă am face ce am făcut, l-ai lovi mai întâi pe Lavi. Spune Allen.
        - Şi eu am pariat că l-ai lovi pe Allen.
        - Să înțeleg că n-a câștigat nimeni?
        - Dap.. ceva de genul... zice Lavi oftând.
        - Doi idioți. Spui tu şi începi să râzi, făcându-i şi pe ei să râdă.

   Nu după mult timp Lavi pleacă, iar Allen se oferă să te conducă acasă, afară fiind deja întuneric.

        - Ne, [n/t]. Dacă ceea ce s-a întâmplat la cinema ar fii fost pe bune, şi nu din cauza unui pariu.. Ce ai fii făcut după?
        - Ce vrei să spui?
        - Ar fii trebuit să alegi, făcându-l pe unul dintre noi să sufere, sau să ne respingi pe amândoi... Ce ai fii făcut?
        - Nu ştiu. Contează?
        - Încercam doar să fac conversație.. Spune şi întoarce capul ruşinat.

    Nici nu îți dai seama când ați ajuns în fața blocului tău. Îl saluți şi dai să pleci, dar te prinde de mână şi te întoarce cu fața spre el. Se uită parcă pierdut în ochii tăi mari şi [c/o]. E chiar frumos.. te gândești. Până la urmă, trezit parcă din transă, îți da drumul la mână.

        - Scuze..
        - Nu-i... nimic... Spui încet.

    Simți o oarecare tensiune între voi, dar ceva te oprește din a pleca. Voiai să rămâi acolo, însă nu ştiai de ce. Aşteptai să se întâmple ceva, să zică ceva... În schimb, s-a întors şi a plecat.. Ai simțit un gol. De parcă cineva tocmai îți furase un rinichi şi acum îi simțeai lipsa. Ai mai stat câteva momente, urmărindu-l pe Allen cum se îndepărtează de tine. Când a dispărut complet din aria ta vizuală, te-ai dus în casă.

     Părinții tăi te salută, însă nu îi prea bagi în seamă. Le răspunzi, şi te faci repede dispărută.
     Te schimbi, te trânteşti în pat şi adormi aproape imediat, gândindu-te la tot ce s-a întâmplat astăzi.
     

Anime boys x ReaderUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum