Te trezești a doua zi pe la ora 13 cu laptopul pe jos. Fuck my lifee~ te gândești tu ridicându-l repede şi verificând dacă este întreg. Zâmbești şi îi mulțumești Cerului că este bine. Te așezi confortabil în pat şi îl deschizi. Observi că nu era închis de tot, ba mai mult, încă era pe facebook-ul lui Allen. Faci ochii mari când vezi că ai un mesaj de la el şi ți-a dat şi cerere de prietenie. Accepți cererea şi deschizi repede cutia cu mesaje.
"Hey, [n/t]... Sper că mă mai ții minte :)) ieşi azi?"
Te holbai ca fraiera la ecran. Vorbește serios..?!
Nu prea îți venea să crezi, dar asta doar pentru că l-ai întâlnit abia ieri. Să înțeleg că e o persoană sociabilă?"Nu ştiu. Dacă o să am cu cine, probabil o să ies."
Începi să te uiți insistent la ecranul laptopului, dar răspunsul nu voia să apară. Te-ai dat bătută şi te-ai dus să te speli pe dinți şi să faci un duş.
Când te-ai întors, aveai un mesaj nou."Păi, ce zici dacă ieşi cu mine şi Lavi? "
"Pe la cât? "
"17?"
"Oke. Unde ne vedem? "
"Vorbesc cu Lavi să venim să te luăm de acasă. Mergem la un suc în centru?"
"Sigur, cum vreți."
"Ok, ne vedem la 17."
"See ya~"
*activ acum 1 minut*Te duci la bucătărie, moartă de foame. Nici nu-ți aduci aminte când daca ai mâncat ieri seară ceva. Pe frigider găsești un bilețel "Ți-am facut niște clătite. Pentru a le găsi, trebuie sa cureți bucătăria. Te iubeeesc!"
Pe bune mama?! Te gândești şi te pui pe curățat. După vreo oră realizezi că mai ai doar de pus farfuriile şi cratițele curate în dulapuri. Şi uite aşa găsești tu un alt bilet pe care scria "Sunt sigură că ai pus vasele în dulap ultimele. Clătitele sunt în frigider. Te pup" termini de citit si-ți tragi singură o palmă. Ai fost fraierită în ultimul hal. Erai sigură că ştia că după ce vei găsi biletul de pe frigider vei uita să-l mai şi deschizi. Ce proastă sunt jurrr.
Te uiți la ceas, era 15. Iei clatitele la tine în camera şi pui un episod din anime-ul/serialul la care te uitai. Şi uite aşa, după ceva timp te uiți accidental la ceas şi vezi că e 16:35. Să-mi bag...Închizi laptopul, şi te îmbraci cu primele 3 haine pe care le găsești: un hanorac, blugi şi adidași. Îți aranjezi puțin părul şi te uiți la ceas. Fără zece. Am timp să ma dau cu puțin rimel.
Nu, nu erai genul prea feminin, dar nici 'băiatul în corp de fată'. Te dai cu rimel, si vezi că te sună Lavi.
Răspunzi."Heyy~ mișcă-te mai repede drace, suntem in fața blocului"
"Ok ok cobor acum"
Spui şi închizi, apoi cobori.Erau jos. Băiatul cu păr alb se uita în jos. A deschis gura sa zică ceva, dar Lavi i-a luat-o inainte.
"Tu chiar nu poți sa cobori până nu te sun să-ți confirm că am ajuns, nu?"
"Nu prea."
"Ahh.. eşti imposibila"
"De asta ma iubesti"Allen face ochii mari, crezând ceea ce tocmai ai spus. Ridică încet privirea şi se uita spre roşcat.
- Nu mi-ai zis că ți-ai făcut iubită...
- Ce?! Nu!! Spuneți amândoi in cor.Allen răsuflă parcă ușurat dar tu nu-i prea dai importanță. Într-un final, ajungeți în centru şi intrați intr-un local. Stați acolo vreo două ore, apoi mergeți la un film. Locul tău s-a nimerit să fie fix între cei doi. Te simțeai puțin incomod, însă incercai sa te bucuri de film. Dintr-o data, BOOM! Cel mai şocant lucru din viața ta. Ai simțit o mână peste mâna ta. Nu ştiai cum să reacționezi. Era Allen. Dar nu, nu asta e partea şocantă. Nici pe departe. Lucrurile au devenit interesante când ai simțit o altă mână peste cealaltă mână a ta. Lavi...Nu si tu..... ei bine, oooo ba daa. În momentul ala erai complet blocată. Nu te mai puteai mișca deloc, te simțeai atât de aiurea. Nu-ți plăcea de nici unul. Ei bine, fuck.