Hm, ce pot spune despre coperta? Îmi place faptul că titlul apare în partea superioară. E drăguță!(sincer, fiecare cere/realizează coperta după bunul plac, deci n-aș avea ce să spun. Ap, am completat și eu formularul de la utilizatorul care a făcut-o pentru tine, sper să fie la fel de reușită!)
Descrierea: as prefera să srii cu diacritice(oferă o notă high textului și pare că autorul oferă mai multă atenție/importanță scrierii. Just saying)
Cred că ar trebui să scrii și rolul pe care îl joacă personajul Christinne Anderson, la fel cum ai făcut la Felice. Adică la aceasta din urmă ai scris "fiica sa", oferind 100% claritate, dar de ce să nu faci la fel și în cazul Christinnei. În caz contrar,după mine, cititorul poate presupune că ea este sora/verișoara d-lui Anderson. Poate soția, dar nu este clar.
La detalierea personajului Felice, ai repetat "fata" și "tatal", ceea ce nu este chiar în regulă. Nu știu cum să explic exact cum ar trebui, însă pot să retușez puțin cuvintele și ordinea lor. Să fie ceva de genul acesta:
Felice-Fata care reprezintă prima treime din lumea artei proprii, împreună cu foaia încă nesemnată și creionul cu vârf ascuțit. Copila care își cunoaște cu adevărat tatăl doar după moartea acestuia.
Desigur, asta este doar o sugestie.
Cred că nu mai este nevoie să scriu și pentru Dash Miller(dar o fac dacă vrei:) ). Nu doresc să crezi că vreau să-ți schimb cartea. Te sfătuiesc să înfrumusețezi prin figuri de stil, întrebări retorice. A,da, și să nu dai foarte multe detalii, lasă-i pe cititori să descopere trăsăturile personajelor în timpul lecturii capitolelor. :)
Cealaltă parte reprezintă, dacă nu mă înșel, un fragment din carte. În regulă!
Văzând că ai prolog, decid să scriu despre acesta și încă un capitol:)
Prolog
(Înainte să apuc să citesc rândurile, mi-am aruncat privirea spre distribuție. Și mă încântă că ai pus-o pe Lily Collins ca personaj principal(o ador!). Iar numele Kira îmi place și mai mult, o carte de-a mea(pe care am publicat-o si apoi am sters-o pentru editare) conținând acest nume:)) good for you!)
Încă odată, te sfătuiesc să scrii cu diacritice (gata, nu mai repet asta la nesfârșit:)) )
Nu știu ce să spun despre epitetul "lumină întunecată". Cred că este mai bine să scrii "lumină difuză" sau "lumină plăpândă/slabă"
Observ că ai repetat cuvântul încăpere. Zic să înlocuiești unul dintre ele cu un sinonim.
Îmi scârțâie tare verbul "gestionând". Îmi sună neplăcut, cred că poți scrie "gesticulând spre fotolii" sau "făcându-ne un scurt semn către fotolii, în semn de invitație/acord pentru a ne așeza".
Mi se pare că folosești prea mult modul gerunziu. Îmi sar în evidență toate "apucandu-l, cautand, plimband, cautandx2" Te sfătuiesc să te limitezi la 3 verbe conjugate la acest mod per paragraf, dacă este unul lung. Din două în două propoziții devine deranjant.
YOU ARE READING
Tribunalul scriitorilor
SonstigesAşa cum exprimă titlul, mai mult sau mai puțin, în această carte poveştile vor fi judecate, notate calificativ. Iar tu, scriitorule, vei fi caracterizat după merit. *Sper că nu te-ai speriat atât de tare încât să nu răsfoieşti această carte. M...