Daenerys- -Etholia

17 1 7
                                    


Salutari tuturor! Încă un nou capitol, servit vouă destul de repede față de celelalte. Total întâmplător. Sper să vă relaxeze și această proaspătă notificare despre narațiune. Dar ca până acum, aș aprecia ca mesajele autorului referitoare la paragrafele ce urmează să fie scrise în dreptul acestora, pentru a-mi fi mai usor în a le răspunde. Gata, nu vă mai țin de vorba.

Lectură plăcută!

***

Titlul

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Titlul

Sigur, este după o formă inclusă în topul celor mai cunoscute titluri, cele mai aplicate, fiind după numele protagonistei. Însă este foarte posibil că tu să fi căzut într-o capcană a comodității, pentru că acel nume pus în nucleul povestirii atât că titlu, cât și că personaj principal, reduce autenticitatea, inspirația, și curiozitatea celorlați, celor pentru care este scrisă, iar asta nu este o calitate. Posibilitatea unei schimbări este încă foarte, foarte mare, o voi include în sfaturile următoare. Pentru moment, da, nu-mi pot da seama dacă numele este auzit, citit în altă sursă sau inventat, însă are o sonoritate plăcută. datorată vocalei "e", una dintre cele mai muzicale.


Descrierea

Este exact ce trebuie! În funcție de calitate! În cantitate însă mi se pare că există un surplus. Aș înnoi-o cumva, fără adaugari de dată această, doar eliminări căci mi se pare că-ți știu toată cartea doar din acele aliniate, și asemenea cunoaștere prematură, expunere nu este de dorit. Îmi place că ai conturat în personaj tipul luptatoarei, familistei, studentei exemplare, spun asta fiindcă eeste adevărat, dar și pentru a-ți indică numerosele elemente pe care le aflu efectiv în primele secunde. este bună interogația retorică de la sfârșit, căci oferă o mică notă a "ascunsului", iar întrebările acestea sunt printre unicii magneți ai atenției cititorilor. Ceea ce este evident de urmărit!

Și sunt amintite aproape toate personajele marcante din acțiune/viață Daenerysei, ceea ce doar îți amplifică acea simplitate și așteptare în mintea celorlalți, iar acesta nu este scopul vreunui wattpadian.

Observ că ai scris o dată chiar la finalul descrierii, care pare a reprezenta dată de naștere a cărții(în cazul în care nu este dată începerii, poți să sări peste acest paragraf, dar îți recomand să-i adaugi lămurirea). Dar imediat apoi realizez că această carte cuprinde, fără "Introducere", doar trei capitole, ceea ce mă induce în eroare și neplăcere, dată respectivă fiind mult îndepărtată de prezent. În afară cazului surprinzător în care este încheiată, face cititorii să se îndoiască de dedicarea directă a autorului sau de longevitatea cărții, și le scade urmărirea.

Părere generală

N-am citit conținutul capitolelor încă, dar mai doresc a aminti că numerotarea lor este în regulă, așa și în mintea cititorilor se crează o standardizare episodică, dacă vrei, adică în cazul în care reîncep lectură după o perioada lungă, își pot activă memoria cu această structura clasică mult mai ușor, consider eu, fără a se încurcă prin titluri sofisticate. Dar aș dori a puncta faptul că primul capitol nu conține eminamente o introducere, ci se rezumă la un citat dintr-un viitor capitol, presupun că nu primul, care putea fi introdus drept motto și în începutul primului capitol concret, nu să aibă o dimensiune separată, drept motto ar fi avut chiar un mai mare impact. Sau dacă dorești o prefață, gândește-te la viziunea personajelor în trecut, poate dinainte să se fi cunoscut sua imediat după ce au făcut-o, sau detaliază o scenă finală, neapărat dramatică , dar nu neapărat reală.

Tribunalul scriitorilorWhere stories live. Discover now