Salutări tuturor! Capitolul acesta reprezintă prima parte din reluarea cărții care mi-a lipsit, alături de întreagă lume a cuvintelor și oamenilor cu gânduri analitice și abstracte.
Fără dar și poate, în termeni oficiali, Tribunalul scriitorilor este cartea în care scriu elevat despre cartea Ta. Originală, amuzantă, romantico-tragică, lungă, scurtă, cum o fi ea. Odată ce ai terminat și postat cererea tip după formularul de mai jos (pe care-l găsești și la capitolul 2), fii sigur că îți voi răspunde în perioada următoare. Țin să precizez de aici faptul că durata dintre raspuns si respectivul capitol poate varia, depinzând de foarte multe din viața exterioară wattpad-ului.
De asemenea, în trecut obișnuiam să iau fiecare fragment din primele 3, maxim 4 capitole, și să comentez concret fiecare propozitie, dupa ce încheiam cu descrierea și titlul. Ei bine, deoarece volumul 2 este o îmbunătățire, atât a muncii mele, cât și a conținutului primit de voi, m-am decis că nu voi mai face asta. Consider că fiecare persoană poate la un moment dat să-și citească fiecare capitol, să adauge o cratimă, o virgulă sau să evidentieze o anumită secvență importantă. Efortul acesta al meu așadar ar deveni inutil, și mai degraba autorii au nevoie pe wattpad de o părere sinceră și obiectivă, ceea ce, ca în perioada anterioară, încerc să asigur.
NOUA FORMULĂ păstrează comentariul despre titlu, descriere, însă va include o părere generală, citate, și desigur 5 sau 10 sfaturi despre forma si fondul cărții din prezent si de ce nu?! Viitor. Oh, și bineînțeles! Întrebarea și recompensa care sunt incluse la finalul capitolului.
ATENȚIE!
Cum am spus în rândurile de mai sus, voi păstra pe cât se poate obiectivism în această nouă parte și voi încerca a transmite un punct de vedere realistic, pe atât cât se merită. Astfel, vor putea exista subiecte care să nu mă atragă personal și, deoarece vreau să fac această carte din plăcere și interes constant, deși voi accepta cererile, nu voi lăuda, supraaprecia munca ta, a voastra. Asadar unele capitole vor fi mai lungi, altele mai scurte, dar mereu concentrate pe povestea primită în instanță. Pe scurt, cu siguranță vor fi cărți foarte bune (eu am încredere în toți cei care scriu aici) însă nu am să creez capitole doar pentru a reda aprecieri, căci acelea decurg din pasiunea voastră personală de a scrie, ci voi fi mereu fidelă cu mine însămi.
Pentru a stabili un nucleu și o continuitate, ABSOLUT TOATE MODIFICĂRILE VIITOARE vă vor fi transmise în acest capitol, căci îmi displace să îmi întrerup fluxul dedicat cărților voastre pentru idei reformatoare care îmi pot veni mai tot timpul și care nu se încadrează în mai mult de două paragrafe.
În plus, din trei în trei capitole, mă voi preocupa a include recomandări personale, păreri subiective despre scriere, cărți, inspirație.
Toate acestea fiind spuse, atașez la sfârșit formularul pentru voi și sper cu adevărat să curgă cu diverse cereri. Să avem ce povesti, detalia, si citi. Căci o astfel de carte mereu oferă noutate pentru biblioteca oricui, chiar și a celor mai pretențioși dintre noi.
1. Titlul.
2. Autorul.
3. Genul cărții.
4. Cuvinte cheie.
5.Sentimente cheie.
6.Recompensa propusă.
În cazul unui volum de poezii:
7. Cât din timpul liber vi-l petreceți citind.Atenție!
Necompletarea integrală a formularului duce la neacceptarea cererii.
Atașez aici câteva dintre comentariile enunțate cu drag de anteriorii wattpadieni care au colaborat prin această carte cu mine, pentru ca noii cititori să-și poată forma o idee.
" Ador modul in care combini cuvintele. Da dovada ca ai ceva experienta. Sincer, mi-ar placea sa am ocazia sa-ti citesc parerea despre cartile mele, insa nu am carti de acest gen. Mi se pare absolut minunat modul in care alegi cuvintele...se vede ca citesti mult. Ceea ce scrii ma ajuta si pe mine nu numai pentru a scrie carti, dar si pentru exprimare. Am mare nevoie" Scris de QSALTEDQ
"Imi place de tine foarte mult. Ai asa mare dreptate aici. Mai intai, esti geniala, multumesc pentru tot efortul depus. Mi-a facut placere sa citesc, esti foarte talentata la criticat si meriti toata sustinerea. Trebuie sa felicit a nu stiu cata oara autoarea pentru o critica la fel de constructiva ca celelalte din care putem invata cate ceva. Faci o treaba grozava. Apreciez ca iti dai interesul pentru soarta scriitorilor. Nu iti scapa absolut nimic, dai sfaturi foarte utile si, ce e foarte important, intr-o maniera prietenoasa. Eu te felicit si te sustin" Scris de FanyM (am impresia ca nu mai este valid contul, insa comentariile sunt intacte).
" In consecinta, nu credeam ca e atat de placut sa citesti o critica, dar iata ca m-am inselat. Faci arta din critica ta si nu sunt sigura daca iti dai seama. Mi-ar placea sa imi explici cum poti fi atat de exigenta,clara in exprimare si amabila cu oamenii, toate in acelasi timp" Scris de Dyana Paslaru
"Multumesc mult pentru sfaturile date!" Scris de -Etholia-.
YOU ARE READING
Tribunalul scriitorilor
CasualeAşa cum exprimă titlul, mai mult sau mai puțin, în această carte poveştile vor fi judecate, notate calificativ. Iar tu, scriitorule, vei fi caracterizat după merit. *Sper că nu te-ai speriat atât de tare încât să nu răsfoieşti această carte. M...