Przerwa od Wattpada?

1K 94 49
                                    

Halo, Dobry wieczór.

Zapewne osoby które są ze mną dłuższy czas, bądź te które wciągnęło to opowiadanie, zauważyły, iż od jakiś 2 miesięcy nie dodałam rozdziału.

No więc tak;

W sumie sama nie wiem dlaczego przestałam pisać. Po prostu zabrakło mi chęci do pisania, jak i do życia tak naprawdę, oraz weny. Na początku zabierałam się może ze dwa razy do napisania rozdziału, ale nie mogłam nic wymyślić. Po prostu zablokowałam się. Do tego doszła szkoła, więcej nauki, egzaminy etc. Na dodatek gdzieś na początku stycznia praktycznie spaliłam swój telefon, więc z idealnego do pisania opowiadań iPhona musiałam przerzucić się na Sony Xperie, na której nawet nie mogę zainstalować tej oto aplikacji, więc to też mnie troszkę zniechęciło do działania.

Dobra wiadomość jest taka, że jeszcze niecały miesiąc i powinnam mieć nowy telefon!

Jeśli przez tą przerwę, ktoś stwierdził, że już nie chce ze mną brnąć w tą " wattpadową przygodę ", to oczywiście rozumiem.

Tą notkę chciałam poświęcić na wyjaśnienie i przeprosiny za tą dość długą jak dla mnie przerwę. Plus, chciałam wam zadać pytanie:

Czy to opowiadanie ma sens?

Pytam, ponieważ mam pomysły na nowe ff i boję się, że po tej przerwie straciłam dużo czytelników i to opowiadanie po prostu zostało zabite moim brakiem natchnienia. I jeśli będzie je czytać 20-30 osób, to jaki jest sens kontynuowania? Naprawdę, uwierzcie mi na słowo, że gdy pisałam moje poprzednie ff " Camp Boy " ,oraz drugą część, to aż chciało mi się siadać przed tym ekranem i spędzać kilka godzin na pisaniu tych wypocin, bo wiedziałam, że na koniec dnia, pojawi się pod danym rozdziałem kilkanaście komentarzy i dużo gwiazdek. A mnie osobiście nic bardziej nie nakręca do dalszego pisania, niż komentarze na pierwszym miejscu i gwiazdki zaraz za nimi.

Więc mam do was prośbę, żebyście pod tą notką napisali, czy chcecie abym kontynuowała to opowiadanie, czy lepiej usunąć je i wymyślić coś nowego.

Jestem gotowa do pracy i czekam na waszą ponowną aktywność. 

Jeszcze raz przepraszam, za zaniedbywanie was i mam nadzieję że to się nie powtórzy. Kocham xx.

Crush || L.HOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz