Începuturi nesigure

533 42 23
                                    


Un început nesigur în lumea oamenilor ce se vindecă cu acelaşi medicament ca mine ,scrisul...Un început în lumea celor ce se droghează cu acel amestec de cuvinte ,oameni ce se lasă seduşi de dulceaţa acestor adunături de litere...

Am intrat în lumea nebunilor frumoşi ce au curajul să aşternă rânduri după rânduri pentru doritorii de poveşti ,doritorii de frumos şi de nou . Lumea celor care se îmbată cu parfumul frazelor ,celor pasionaţi de scris ...

Cum am început eu să scriu ? Sincer nu cred că voi găsi vreodată un răspuns la întrebarea asta ,căci nu eu m-am apucat de scris ,nu eu am descoperit scrisul , m-a găsit el pe mine si m-a otrăvit pentru totdeauna şi am devenit dependentă de el .

Scriu...hhmm... ce înseamnă pentru mine a scrie? M-am întrebat de multe ori ,am încercat să caut răspunsuri , definiţii , sensuri , dar singurul lucru ce rezona cu ,,a scrie" pentru mine era ,,linişte"

Scrisul mie îmi oferă liniştea necesară , stinge nebunia de gânduri din mintea mea ,limpezeşte furtuna din sufletul meu ... într-un cuvânt ... e linişte ,când scriu e linişte.

Cum mă simt când înşir amalgamul de cuvinte din mintea pe foaia albă ce stă cuminte şi aşteaptă să asculte poveşti?

Când încerc să dau un contur ideilor mele ,să le dau o formă bine definită ... atunci sunt pictorul ... cuvintele devin culori...Aleg cele mai potrivite noanţe ,fac liniile de bază ,aşez uşor fiecare pată de culoare acolo unde îşi are locul , creez, îmbin , aduc nou ... aduc frumos ...

Atunci sunt compozitorul , cuvintele se metamorfozează în note muzicale...păstrez melodia în cap ,o analizez ... o disec ... îi caut cele mai mici amănunte ...

Pornesc de la portativul gol şi fără viaţă , adaug notele aşa cum trebuie ,urmez tiparul stabilit la început de mintea mea ,dar de fiecare dată îmbunătăţesc , aduc un plus ... melodia începe să aibă sonoritate , să placă urechii ...aduc muzicalitate şi imaginaţie...

Atunci sunt ceea ce nu cred că voi fi vreodată ... sunt scriitorul ... cuvintele îşi reiau forma iniţială ,redevin ce erau înainte ,adunături de litere ,care formează sunete ,create cu scopul de a fi puse împreună , lăsate să intre în reacţie şi să dea esenţă ... aduc farmec şi emoţie.

Scriitorul este creator ... pentru el cuvintele sunt celule ... le organizează în fraze care devin organe şi ţesuturi ... ele au menirea ca puse laolaltă , să însufleţeze înşiruirea de urme lăsate pe foaia albă moartă ... Apoi , acesta adaugă ultimele detalii , pentru a dezlega trăiri , sentimente ... Scriitorul îşi doreşte să surprindă sufletul omenesc în cuvinte, să descrie ce observă el în juru-i , să caute în ascunzişurile existenţei şi să le prezinte în cel mai frumos mod ...

Eu scriu ... pictez ... compun ... toate în acelaşi timp ,mă chinui să dau ce simt , ce gândesc celorlalţi cu scopul de a emoţiona , de a atinge partea sensibilă ... sufletul...

Creionez ideile simple din capul meu , dau libertate imaginaţiei să se joace şi apoi produsul final îl ofer oamenilor ... ofer părţi din mine pentru a fi digerate ... mă ofer pe mine sub formă de cuvinte.

Nebun de sincerWhere stories live. Discover now