Výletníci s údivem stanuli před majestátním bílým zámkem, obkládaným naleštěným mramorem. Překrásné stavbě dominovaly dvě vysoké věže. Každá na jednom křídle budovy. Na svých stěnách měla sem tam dekorativní secesní prvky, podpěrné propracované pilíře a spousta oken, propůjčující stavbě vzdušnost a ladnost. Vůbec nepůsobila jako několika tunové monstrum, spíš naopak, všechno bylo tak jemné. Jako by se zámek vznášel na obláčku. Krásně ho doplňovali rozsáhlé, udržované zahrady plné květin, taktéž spousta menších fontánek, jenž dodávali na vznešenosti. Oproti Bradavicím byl výrazně menší, ale mnohem honosnější, zasazený do skalnatého prostředí.
Profesor Brumbál pomocí kouzla nedaleko akademie rozdělal stan, kde měli během následujícího půl roka přebývat. Stan obdélníkového půdorysu, vybavený zvětšovacím kouzlem, díky kterému se do zdánlivě malého prostoru vešlo dvanáct pokojů i s provizorní učebnou. Každý student měl ložnici sám pro sebe, což každému vyhovovalo, protože se nijak vzájemně nebudou omezovat.
Nia vešla do stanu mezi prvními, načež vyhledala dveře pokoje s jejím jménem. Místnost měla přijatelnou velikost, navíc obsahovala personální koupelnu, což dívku málem dohnalo k slzám. Protože jen při samotné představě toho, že by se musela dělit o jednu s Poberty, jí zamrazilo. Ještě by zahlédla co nechtěla nebo naopak. Nad tím zavrtěla hlavou a položila zablácený kufr s Forsovou klecí do rohu místnosti. Ona sama nevypadala nijak k světu, takže za sebou zamkla dveře. Vysvlékla se, protože okamžitě potřebovala horkou sprchu a zmizela v koupelně. Standardní koupelna se sprchovým koutem, toaletou, umyvadlem a velkým zrcadlem. Odraz, který se jí v zrcadle naskytl byl nadmíru odpuzující. Takže byla skálopevně rozhodnutá, že se to okamžitě změní.
Po uvolňující, příjemné sprše se zahalila do ručníku. Vytvořila si na hlavě turban, který bude odsávat přebytečnou vláhu z jejích hustých hnědých vlasů, mezitím co ona měla v plánu si hledat čistou uniformu v útrobách kufru.
Se svým ručníkovým kompletem se vydala zpátky do svého pokoje, kde na posteli ležel Sirius. Dívka se lekla, přičemž jí málem sletěl ručník, který jako jediný zahaloval její obnažené tělo. Naštěstí ho včas přichytila, takže mladík nebyl schopný cokoliv zahlédnout. Jenom jí nešlo do hlavy, jak se proboha dostal do místnosti. "Jak jsi se sem dostal? Vždyť jsem zamkla." Tichošlápek se začal smát, protože roztržitá dívka působila velice mile.
"Nic není zamčené, když máš prostředky." Oznámil a odněkud vytáhl svou hůlku, kterou zamával nad hlavou. Dívka se ironicky pousmála.
"Siriusi běž pryč. Chtěla bych se převléct." Gestem naznačovala, aby opustil místnost, ale mladík dělal, jakoby neporozuměl jedinému slovu.
"A co ti v tom brání?" Uchechtl se s rošťáckým výrazem ve tváři.
"Ha ha ha, pán je vtipný... Běž už, nepotřebuji abys mě viděl nahou." Mladík se neochotně zvedl, načež zamířil ke dveřím. Ale ještě než opustil pokoj, otočil se za dívkou. "Ale věř mi, že bych chtěl." Nadzvedl jedno obočí, jakoby čekal, že ho dívka pozve opět dovnitř. Jenomže Nia si založila ruce na prsou s podrážděným výrazem. Tudíž to mladík vzdal a odešel.Do večera měli studenti zakázáno pohybovat se kdekoliv jinde, než v prostorách stanu. Takže bylo pro šestici docela těžké zabavit se na tak dlouho. Nakonec skončili u toho, že počítali s kolika dívkami si Black začal. "sedmdesát osm je celkem zajímavé číslo." Zamyslel se Sirius, protože na svůj výkon byl velice hrdý.
"Děvkař." Pronesl docela nahlas Remus, přičemž mladík s bouřkově šedýma očima vypnul hruď a nasadil významný výraz.
"To je možné. A nestydím se za to."
"Brácho, ale chlubit by ses tím taky nemusel." Pošťouchl ho James, který se následně začal zvedat, protože si po celém dni potřeboval odskočit.
ČTEŠ
The gathering storm || HP fan fiction [POZASTAVENO]
أدب الهواةČtveřice, které celá škola přezdívá Poberti, Nia, její bratr Oliver a Aiden. Sedmičlenná skupina, jež svůj sedmý, závěrečný ročník z větší části stráví mimo Bradavice. Všechno vypadá velice slibně, ale při příjezdu na místo se vše začne měnit. Nad...