Rozdział 2

602 34 0
                                    

Wtorek 07.02.2017
Oslo


http://my.w.tt/UiNb/n3MWSb7nUA lyse hvit oczami Williama..

-Noora chodź z nami na tą imprezę! Błagam!-Vilde prosi mnie tak od 10 minut.

-Vilde, mam sprawdzian nie mam ochoty dzisiaj się bawić, jestem nowa. -mówię.

-Błagam! -piszczy.

-Jezuuu!!!-piszcze zła.-Na chwilę mogę wpaść.-warcze.

-Świetnie!-klaszcze w dłonie. -Za 5 minut pod twoim domem!-wola i się rozlacza. Skąd ona wie, gdzie ja mieszkam? Wyciągam pierwsza lepszą sukienkę, fuck. Wyglądam jak stara babcia, ale cóż. Maluje usta czerwona szminka i patrzę się w lustro. Idealnie opina mój tyłek. Włosy rozwiązuje z koka, siano... Trudno Jebac, będę trzymała się na poboczu. Zakładam szpilki i wychodzę z pokoju, zatrzymuje mnie Eskild gwizdem.

-3 dzień w Oslo i już baluje!-śmieje się.

-Zostałam zmuszona!-bronie się. On się tylko uśmiecha.

-Leć, ale za dużo nie pij!-śmieje się.

-Eskild ja w ogóle nie piję alkoholu.-Krece głową i wychodzę z domku. Dziewczyny z butelkami są już gotowe, gwizdzą na mój wygląd.

-Jezu jesteś piękna!-mówi Eva.

-dziękuję.-oblizuje wargi, mój telefon wibruje.

Gdzie jesteś? Xx

Nie interesuj się.

Mhm, groźna. Niech zgadne idziesz już?

Emm, uczę sie do sprawdzianu?

Jesteś w tej szkole 2 dzień, już masz sprawdzian? Nie pieprz głupot haah😘

Odzywaj się do damy prostaku. Pieprz się.

Uznam to za: Tak William umowie się z tobą po imprezie.

Ja uznaje to jako: Tak William spierdalaj gdzie pieprz rośnie.

Myślałem, że jesteś bardziej grzeczna. Dlaczego taka jesteś? Koleznaki coś ci powiedziały? To pewnie plotki.

Wystarczy, że jedna szaleje na twoim punkcie. Nie chcę, żeby czuła się zdradzona. Pierdol się proszę, daj mi spokój.

-Noora? Ziemia halo.-wola mnie Vilde.

-Mhm, przepraszam.. To mój współlokator nie wie o której mnie odebrać..-szepcze.

Głupoty. Żadna z nich mi się nie podoba.

Wilhelm daj mi spokój.

I co tak mnie zostawisz? Bo powiem twojej przyjaciółce że ze mną piszesz😘😘😘

Teraz mnie będziesz szantażować? Śmieszny jesteś, zaraz się wrócę do domu.

Haaa! Jednak będziesz! To świetnie.

Nie idę tam dla Ciebie kretynie. Nie będę pić. Będę tam tylko dla przyjaciółki.

Noora, Nooraaaa.. Zobaczymy.😌😌😘😘😘😘😘😘

Wypieprzaj z tymi buziakami i przestań do mnie pisać, bo Cię zablokuje Wilhelm.

Jestem William.

lyse svart | SKAM:NOORA✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz