Poniedziałek 13.02.2018
Jesteśmy w górach, nie wierzę w to! Zimno daje mi we znaki, ale pieprzyć to. Odzyskałam swoje rzeczy, Chris zdobył je dla mnie gdy zbieraliśmy się w podróż, pojechał z nami, bo jako jedyny ma prawko i z chęcią wyraził zgodę. Vilde została w Oslo.. Nie odzywa się do mnie, więc dziewczyny też mają ją w dupie. Chris włączył "hymn" ich busu, odgłosy seksu co chwilę. Rzeczywiście, bardzo fajny hymn. Sam go śpiewa z kimś, dobrze, że nie ma tam Williama. Na szczęście nie męczy mnie wiadomościami.. Dziewczyny zasnęły, ja jedyna podziwiam widoki i na złość siedzę na pierwszym miejscu. Wchodzę na snapa i widzę story Williama.. Gdzie on jest?
-Noora?-szturcha mnie. Patrzę się na niego. -O co wam poszło?-pyta się.
-Z Wilhelmem?-pytam się, on się uśmiecha i kiwa głową. -Za to, że jest dupkiem.-uśmiecham się i patrzę na domki. Kurwa, który jest nasz? Chcę już wysiąść z tego auta...
-Myślałem, że będzie ok. No cóż..-szepcze.
-Też myślałam, nie martw się. Już raczej nas razem nie zobaczysz.-śmieje się. Mój telefon zaczyna wibrować na desce. Sięgam po niego i spoglądam na ekran.. -Wilhelm. -kręce głową i odczytuje wiadomość.
Noora, proszę odezwij się do mnie.. Pozwól mi to wyjaśnić.
Nie dziękuję, już wystarczająco dałeś mi do zrozumienia, że mnie nie chcesz. Dziękuję, za taką "miłość".
Noora, błagam.. To nie jest tak jak myślisz?
I dobrze, nie chcę wiedzieć, pa.
-Co chciał?-pyta się.
-Wyjaśnić.-śmieje się.
-Nie jesteś ciekawa co ma ci dopowiedzenia?-pyta się.
-Nie.-warcze. Mój telefon znowu wibruje, kurwaaa. Jeśli to znowuu, jego brat? Co?
Hej śliczna.
Hej??
Co tam:3 ładna jesteś.
Dziękuję, co chcesz? William Cię przysłał?
Nie, sam napisałem.. Jestem ciekaw co ty na to:
CZYTASZ
lyse svart | SKAM:NOORA✔
FanficNoora Amelie Sætre przeprowadza się z Mediolanu do Norwegii w środku roku szkolnego dostaje się do Hartvig Nissens skole. PREMIERA: 18.02.2017 Publikacja w każdą sobotę i niedzielę