6.BÖLÜM

27 11 2
                                    


Rafet El Roman-Seni Seviyorum
Oy vermeyi unutmayın,bu güzel bölüme ;)

Çizimler bitince çantamı alıp,Asel ide çağırıp eve geçtik.Asel başladı anlatmaya...
-Onunla çalışmak o kadar güzel ki.Sonra dikiş makinesi tutukluk yaptı,ben yapmaya çalışırken Kayra hemen kalk ben hallederim dedi.Umarım o da bana aşık olur. Çünkü ben güzel ve çekici bir kızım.
Diyerek kahkaha atmaya başladı.
-Neden olmasın benim kankim.Zamanla o da sana aşık olacak,inan bana.
Dedim ve birbirimize sarıldık.Yemek yemek için sofraya indik. Melek teyze yine döktürmüştü.Resmen onun çocuğu gibiydik.Benden küçük Nergis adında bir kızı vardı,aramızda bir yaş vardı.Tabağımdaki yemekleri silip süpürürken Melek teyzeye eline sağlık dedim.Doyduktan sonra gidip kırmızı askılı elbisemi giydim.

Diğer hazırlıkları da tamamlayıp Aras' ı beklemeye başladım,konum gönderdikten kısa bir süre sonra geldi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Diğer hazırlıkları da tamamlayıp Aras' ı beklemeye başladım,
konum gönderdikten kısa bir süre sonra geldi.Çok heyecanlıydım.Gelen korna sesiyle cama baktım.Aras'ın arabasını görünce Asel'i öpüp evden ayrıldım.Aras arabanın önünde beni bekliyordu,kapımı açarak "Buyrun güzel prenses" dedi.Teşekkür ederek içeri oturdum.Aras'ın doğumgününe çok az kalmıştı.Bir mekanı kapatıp doğum günü partisi hazırlayacaktım.Ve o gün onu sevdiğimi söyleyecektim.Çok kalabalık bir parti istemiyordum.Aras'a hediye olarak kol düğmesi,şık bir saat ve birkaç şey daha alacaktım.Kafe bara gelmiştik.Arabadan inip kapımı açtı,elini cebine koydu ve bana kolunu gösterdi.Koluna takılıp içeri doğru ilerlediği.Bizden bir on beş dakika sonra Asel onlarda geldi.Çoğu Aras'la tanışıyormuş.Çalan slow müzikle yerimde sallanmaya başladım.Aras elimden tutup "Bu dansı bana lütfeder misiniz prenses?" ayağa kalktım,ilk yüzlerimiz bu kadar yakındı.

Kulağımda nefesini hissediyordum.Siyah gömlek yakası yola beyaz teni mükemmel bir uyum yakalamıştı.Nefesimin boynuna vurmasıyla yakası hafif de olsa titreşiyordu.Başımı göğsüne yasladım,Kalp atışlarını duyabiliyordum.Çenesini başımın üzerine yasladı.Ellerim yanıyordu,onun ellerinin soğukluğuna nazaran benim ellerim sıcaktı.Bileğime konulan buseyle gözlerim doldu.Şu an kalp atışlarının hızlandığını duyuyordum.Aynı zamanda benim de kalp atışlarım hızlanmıştı.
Ellerini kolumda hissettim.Çenemi tutup kaldırdı.Alnını alnıma yaslayıp gözlerime baktı.Gözlerinde kaybolduğumu,kalp atışlarımın hızlandığını, alkolün verdiği etkiyle onu öpmek istediğimi, herşeyi ve herşeyi iliklerime kadar hissediyordum.
Tekrar birbirimize sarılıp dans etmeye başladığımızda yanaklarımız birbirine değiyordu.Kulağıma değen her nefeste daha da kavrulduğumu hissediyordum.Gözlerimi kapatıp nefes sesini dinlerken şunu duydum.
"Melis seni ilk gördüğüm günden beri seviyorum ve sana canımı verecek kadar aşığım.Bu adamı daha da mutlu edip benimle sevgili olur musun?" Dedi.Gözlerim dolarken konuşmaya başladım.
"Ben de seni ilk gördüğüm günden beri seviyorum.Ve evet seninle sevgili olurum,sana aşık oldum bile." Bana baktı.
Yanaklarıma küçük birer öpücük kondurup "Seni öpebilir miyim?" Gözlerimi kapadım "Seni seviyorum" dedim. "Seni seviyorum" dedi. Dudağıma hissedilmeyecek kadar küçük bir öpücük kondurdu.
Böylece prens prensesin ilk öpücüğünü çaldı.

Gözlerimi açınca güneş ışığı yüzüme vurdu. Arası görmek için sabırsızlanıyordum. Duş alıp Melek teyzenin yanına gittim. Bana bir peynirli börek uzattı.

-Eline sağlık Melek teyzem.

-Afiyet olsun kuzum. Asel uyanmadı mı?

-Birazdan uyanır. Rahat edemez ki, börek kokusu geliyor. Canı çeker ve ayakları onu buraya getirir teyzoşum.

-Hadi şu börek tabağını masaya götür, bir de ıspanaklısı var onu da çıkarıp geliyorum masaya.

-Vallaha döktürmüşsün teyzoş. Hadi o zaman ben oturuyorum. İçeri gidip börek tabağını masaya koydum. Çatalları herkesiz önüne koyarken bardaklara da çay kaşığı koyuyuyordum. Merdivenlerden inen Aselle gülümsedim. Bir yandan da çayları doldururken onunla sohbet etmeye başladım.

-Ooo uyuyan güzelimiz de uyanmış. Buyrun prensesimiz kahvaltı hazır.

-Sana da günaydın Melis. Bir kere de bulaşma be kızım. Zaten kayradan ayrılıp geldim.

-Hayrola ne yapıyordun yine kayrayla?

-Rüyamda kayrayla sinemaya gidiyorduk. Bir tane korku filmine girdik. Ben korkup kayranın omzuna başıma yaslayıp kokusunu içime çekerken bir börek kokusu gelmez mi burnuma. Sinema salonundayız sonra dedim kesin bu Melek teyzenin işi, sonrası malum işte. Gözlerimi açtım ve burdayım.

-Ben demiştim değil mi teyzoşum?

Bu soruyu Melek teyzeye söylemiştim. Biraz yüksek sesle sorduğum için o da duymuş cevap gecikmemişti. Masaya ıspanaklı böreği koyup yerine oturdu. Sohbet etmeye başladı.

Melek Teyze: Demiştin kuzum, demiştin. İnşallah Melis gibi senin de hayatın düzelir aşkına kavuşursun Asel'im.

Melis: Nerden çıktı şimdi bu? kim dedi sana.

Melek Teyze: Gözlerin söylüyor. Diyor ki "Dün gece çok güzeldi, aşkımı buldum. Mutluluğu buldum. Bu yüzden parıldıyorum."

Melis: Öyle mi diyor gözlerim?

Asel: Tabii kızım. Böyle sermişsin herşeyi gözler önüne, sonra diyo gözlerim öyle mi diyor?

Ağzını tıka basa dolduran Asel konuşmakta zorluk çekerken, gerçekten de dün gecenin çok güzel olduğunu düşündüm. Aras arabasıyla beni eve bırakmıştı, giderken "Seni seviyorum, Melis'im" deyişi kulaklarımda çınlıyordu. Asel'in bana laf atmasıyla ona döndüm.

Asel: Bak görüyormusun Melek teyzem? Nasıl da hayallere daldı, hemen. O gün bana ne dedi niliyomusun ? Aynı böyle aşık aşık baktı sonra "Arasla tatillere gideriz, çocuklarımız olur, bana her gün çiçekler alır, birlikte tasarımlar yaparız."

Melis: Sus kız, niye şimdi anlatıyorsun herşeyi? Senin böreklerini de yiyeceğim. Bir dshs ds dsns hiçbirşey anlatmıyacağım.

Asel: huyum kurusun, dedikodu yapmaya bayılırım.

Melek Teyze: Aman Asel, ne uğraşıyorsun bu güzel kızla. Bu güzel kız bir yakışıklı oğlanı sevmiş. Aşkından gözü kör olmuş.

(VE BU BÖLÜMÜNDE SONUNA GELDİK. OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM KİTABIMA OY VERMEYİ UNUTMAYIN GÜZEL KALBİNİZDEN ÖPÜYORUM)

Aşk Tesadüfleri SeverHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin