Kitabın açıklama bölümüne -şu kapak olur,altında 'oku' yazar ya oraya- sizin için kısa bir spoiler verdim.Bakmayı unutmayın!Sizi seviyorum,benim güzel okurlarım 😍😉🤗😃
Bölüm şarkısı:Sıla-Kafa
Melis'in Ağzından...
Aras'ın yaptığı hareketlere kahkaha attım. Sanki müzik vermişlerdi, ritim tutarak dans edin dediler. Ellerini çırpıp belini bükerek dans ediyordu, hal böyle olunca ben de ritim tutarak oynamaya başladım. Sonra birbirimize kahkaha atarak sarıldık ve asansörle aşağı inmeye başladık. Aras iyi ki benim sevgilimdi, belki ilerde evlendiğim adam çocuklarının babası olacaktı. Şirketteki çoğu çalışanlar sevgili olduğumuzu öğrenmişti. Aras beni gördüğü zaman öpmeden duramayınca, Herkes gülüyordu.Bunları düşününce Arasın doğum günüde aklımın bir köşesindeydi, çizdiğim takım elbisenin son dokunuşları kalmıştı. Asansörden İnince Arasın elini tutarak birlikte dışarı çıktık. Kapımı açıp yanağıma ama öpücük kondurdu. Araba sürerken ciddi ve tatlı oluyordu. Her ne kadar İstanbul'un en ünlü şirketlerinden birinin sahibi olsa da şakalaşmayı seven bir sevgilim vardı. Aras vitesi tutarken elimi elinin üstüne koydum, gözlerimin içine baktı. Sonunda balıkçıya gelmiştik, bir balık ekmeğin yanında köpüklü ayran içtik. Tam yemeğimiz bitince arasın sekreteri aradı, yarın Arasın babası gelecekmiş. Aras, "Hadi sevgilim gidip tamamlayalım. Babamdan fırça yemeyelim" deyince "kayınbabam memnun kalsın değil mi" Deyip gülmeye başladık. Arabaya binip şirkete gittik.Ben odama Arasta odasına gitti, çizimimi tamamlayıp Arasın takım elbisesini çizmeye başladım. Birkaç detay ekleyince tamamlandı. Asele götürüp onun da fikrini aldım. "Oha Kızım çok güzel" deyince zaman kaybetmemek için "sağol bebeğim" deyip odama indim. Saat altı olmuştu Arasın odasına gidip "Aşkım benim birkaç işim var. Çıkıyorum, ben dedim" ben bırakırım seni, deyince "giderim ben akşam çıkarız, belki" deyip çıktım Koray ve Sinan'a birlikte Avm ye gittik. Çok şık bir saat ve kol düğmesi aldım.Daha sonra tuttukları mekanına gittik, büyüktü ve her şey istediğim gibiydi.Keyfim yerindeydi, beni eve bırakmalarını istedim. Ben eve gidince Aselde gelmişti, yemek yiyorlardı, ellerimi yıkayıp bende Sofraya oturdum. Mantı yapmıştı Melek teyzoşum, çok da lezzetli olmuştu. Telefona gelen mesajla doyduğumun farkına vardım, Arastan gelmişti mesaj "Dışarı çıkalım mı sevgilim" diye yazmıştı "Tabii ki de olur yakışıklım" diye karşılık verdim kıyafetimi değiştirip makyajımı tazeleyerek çıktım evden. Aras gelmişti bile sarılıp kokusunu ciğerlerime kadar çektikten sonra yola koyulduk sahile gitmeye karar verdikten sonra da, dilek balonu satan amcadan iki tane dilek balonu aldık. Kumsala uzandık, kafamı göğsüne koydum, kalp atışlarını duyuyordum. Ve onu kalbi durana kadar sevecektim, elinden tutup Arası ayağa kaldırdım, birlikte dilek balonlarını yakıp uçurduk.Benim tek dileğim Arasla birlikte bir ömür boyu geçirmekti. Hava oldukça esmeye başladı, daha eve gidip Arasın takım elbisesini dikecektim. Arasla el ele tutuşup arabaya bindik, çok yorulmuştum ve sabah erkenden gidip pasta bakacaktım, evin önüne gelince Arasın yanağına öpücük kondurup "İyi geceler sevgilim" deyip eve girdim.Melek teyze televizyon izliyordu, Asel de uyumuştu.Dikiş odama girip Arasın takım elbisesini dikmeye başladım. Yarın için çok heyecanlıydım, her şeyin istediğim gibi olmasını istiyordum. Akşam iş çıkışı arası mekanı götürecektim. Her şey onun için sürpriz olacaktı bunları düşünürken dikme işi tamamlandı, ütüleyip koruma kılıfına koydum. Askıya asıp uyudum. Alarmın çalması ile birlikte uyandım, pantolonla sıfır kol tişörtümü giyip,ilk önce pasta bakmak için pastaneye gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Tesadüfleri Sever
ChickLitBir kafede karşılaşma, İki havaalanında, Üç baloda, Peki,bu karşılaşmalar sadece bir tesadüften mi ibaretti? İlk görüşte aşık olan kadın,onu bir daha görüp görmeyeceğini bilmiyordu. Rüyalarında mavi gözlerini görmesi,onu tekrar görm...