Îi zâmbeam triumfătoare lui Julie fiind în spatele tău, bucurându-mă din plin de cuvintele rostite. Îmi dau mult mai multă putere, mă fac mai invincibilă, mă fac din nou sa fiu eu. În timp ce ei începeau să îi curgă lacrimile, primesc un e-mail pe telefon.
,,Fosta regină e liceului nostru, scenă de dragoste si gelozie în restaurantul de la facultatea de management. Protagonistul e Derek Peters. Se pare ca celebra Jessyca Martinez nu s-a abătut de la viața cu adevărat hot nici după liceu. Urmăriți mai jos întreg momentul."
Asta mai lipsea. Mă uit în jur să vad dacă e cineva suspect dar nu e nimeni. Am oftat apoi m-am întors către Julie care îmi zâmbea victorios. Ea a fost...
Îi zâmbesc la rândul meu apoi doar gândul că la mine răzbunarea e cu întoarcere mă face să-mi fie milă de ea. Te-am privit pe tine apoi am trimis un simplu mesaj, un simplu mesaj ce îți va distruge viața dragă Julie, cu focul de joci, dar cu mine niciodată.
- Julie, am început eu, ai cunoștințe văd. Măcar așa devii populară, asa-i? Râd apoi îți înmânez telefonul ție și începi să citești.
- Nu a făcut asta Julie...Nu? Ai întrebat cu speranța ca ,,timida" Julie nu a avut curajul sa facă asta.
- Nu! Cu siguranță, nu! S-a bâlbâit bufnindu-mă răsul.
- Da? Știi care e diferența dintre noi? Eu îmi asum ceea ce fac. Spre exemplu îmi asum faptul că tocmai am primit un mesaj înapoi despre trecutul tău și fix...acum îl voi publica pe internet!
La cuvântul ,,acum" am apăsat pe cuvântul ,,ok" și informația a fost încărcată.
- Nu! Ați spus amândoi, făcându-mă să fiu puțin paralelă cu situația.
- Derek, tu stiai?
- Da, Jessyca! Nu pot să cred ca ai făcut-o si pe asta! Ambiția asta strică mult la tine!
CITEȘTI
J&D
Historia CortaAm renunțat la tot doar pentru tine. Știu ca suna banal dar dupa ce mi-ai trimis mesaje în care nu știam cine ești, ca mai apoi,după doar o luna să mă lași. Da, știu, mi-am bătut joc de tine, da recunosc, eram cea mai mare nesuferită! Dar nu înțele...