Afară plouă torențial. Iar partea cea nașpa e ca sunt afară. Stau și asist la înmormântarea dragei mele ,,mame“. Nu știu de ce, dar sunt extrem de rece la acest impact. Nu am niciun sentiment. Nu simt pierderea cuiva drag, și daca ma uit în jur... Nu e nimeni. Absolut nimeni... Sunt doar eu, tu, și Alex, plus câteva persoane din cercul ei de prieteni.
Am oftat, apoi m-am apropiat de tine.
— Cred că e timpul să ne întâlnim cu avocatul. Ți-am soptit, aducându-ți aminte de lucrul cel mai esențial.
— Oh, da. Ești pregătită? M-ai întrebat zâmbind, transmițându-mi energia pozitivă de care aveam nevoie.
Te-ai dus către Alex și i-ai spus ca plecam, el doar aprobând printr-un gest al capului. Te-ai dus si la mama ta, care era si ea acolo deorece se înțelegea bine cu acea femeie. Apoi...am pornit spre decizia ce ne va schimba viața radical.
Ajunși la biroul avocatului, o energie ciudata mă cuprinde. Voi face un pas foarte important. Și nu, nu e casatoria.
— Domnisoara Martinez, sunteti sigura ca vreți să vindeți toate terenurile, inclusiv firma de aici, din Los Angeles? Deschide primul subiectul, avocatul.
— Desigur. Iar cei ce vor să muncească în continuare la firma, li se va da cate un post de muncă în Instambul, daca doresc. Acolo vreau sa cumpar o firma, unde voi muta activitatea muncii tatălui meu de o viață. Vreau să fug de aici de tot, să scap de tot. Toți banii vreau să-mi vina mie, să-mi fac o viață nouă acolo.
— Semnati aici. Iau foaia si semnez fara a sta pe ganduri. Domnule Peters, am discutat cu tatal dumneavoastră si e de acord să va dea de pe acum averea meritată de la el. Și în plus, mai aveti inca un procent de 25% din partea fratelui dumneavoastră, acum sunteti funcționar a 75% din averea familiei.
Amandoi am rămas uimiti cand a auzit ca Alex ti-a dat jumatate din averea sa. Îmi pare rău ca el va ramane aici, adică maine vom pleca în Turcia pentru o viață noua, iar el ne va lipsi.
CITEȘTI
J&D
Short StoryAm renunțat la tot doar pentru tine. Știu ca suna banal dar dupa ce mi-ai trimis mesaje în care nu știam cine ești, ca mai apoi,după doar o luna să mă lași. Da, știu, mi-am bătut joc de tine, da recunosc, eram cea mai mare nesuferită! Dar nu înțele...