Chapter 24

759 100 10
                                    

— Când a aflat că te plac, ti l-a băgat pe Aiden pe gât! El ti l-a pus în cale! El! Ai țipat nervos niște cuvinte ce pur si simplu m-au oprit în loc.

M-am uitat socată la tine, apoi la Alex. Nu-mi vindea a crede absolut nimic, dar ura din ochii vostri era prea mare ca sa nu cred.

— E adevărat, Alex? Mi-am întors privirea catre fratele tau care statea pur si simplu tăcut. De ce? Am șoptit plângând.

— Nu te cunoșteam... Nu o lua personal. A fost un joc pentru fratele meu. Rostea toate aceste cuvinte cu regret.

— Si tu dacă știai, de ce nu mi-ai spus? Spune, Derek, de ce nu mi-ai spus?

Ceea ce aflasem durea al naibii de tare. Am fost bătaia de joc a unor oameni. Am fost singura păcălita aici. Încă așteptam un răspuns din partea ta, dar incearcai să-mi eviți privirea si tu.

— Oo, nu! Gata cu tăcerea! Ori îmi spui totul acum, ori o sa taci pentru totdeauna! M-am pus în fața ta așteaptând un răspuns.

— Eu o cunoșteam pe mama ta din înainte să vorbim noi...

— Frate, nu...

A încercat Alex să te oprească dar eu i-am făcut semn să tacă.

— Eu cred ca are dreptul la adevăr! Ai spus tu serios, făcându-mi inima să-mi bată și mai tare. Ce mă mai așteaptă Doamne?

________________________________

Just 5 chapters...

J&DUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum