Chapter 25

860 108 15
                                    

Ok, deja gluma e dusă mult prea departe. Ce mai urmează să mi se spună? Că voi doi ati pornit cearta când erați amândoi îndrăgostiți de mama? Mă aștept și la asta,nu de alta.

— Tatăl tău e decedat de foarte mult timp. El nu a plecat niciodată de lângă tine și mama ta te-a mințit. Iar mama ta...de fapt nu e mama ta. Mama ta adevărată a murit când i-a prins pe tatăl tău cu persoana ce o crezi mama împreună pe la spate.

A început Alex într-un final, făcându-mă mută. O stare de amețeală luandu-mă prin surprindere.

— Nu e adevărat! Tata ne-a părăsit pe mine si mama pentru o altă femeie mult mai tânără. Am primit acrisoare de la el cum imi spunea că nu-i mai pasă de noi...

Încep să plâng, fiind luată prin mare surprindere, având șocul vieții. Deși nu vreau să cred ceea ce am auzit, totul se leagă. Dar tata nu trebuie să fie mort... Nu...

— Tu aveai doar 2 ani când mama ta adevărata a murit. Tatăl tău o iubea mult pe mama ta, dar și mica sa aventură a fost pusă la punct de către femeia căruia i-ai spus ,,mama“ de 17 ani. Iar acum 5 ani, când tatăl tău a venit acasă și a prins-o pe acea femeie fără scrupule cu un alt bărbat a vrut să dea divorț dar ea a aranjat în așa fel încât să aibă un accident rutier.

Ai vorbit tu... Ma durea tot ce am auzit, mă durea că tu știai astea, dar nu mi-ai spus. Și doamna psiholog a rămas mută, dar cum simțeam eu ca totul se dărâmă era ceva mult mai urât.

— De când știai asta?! Am urlat la tine, bătând cu pumnii în pieptul tău. Dacă știai ce fel de persoană e, cine e ea de fapt, de ce mă mai făceai să plătesc pentru felul cum mă comportam cu ceilalți?! De ce?!

— Știu! Sunt un idiot! Când Alex mi-a spus totul, n-am vrut să-l cred, am crezut că totul e un joc murdar... Până și Julie tot mâna ei era... Ea știe tot ce faci tu! Îți știe toate slabiciunile! Anul ăsta se termină procesul morții tatălui tău, anul acesta toată averea lui va trece pe numele ei... Anul ăsta voia să scape și de tine!

— Dar tu, Alex, de unde știi toate astea?! De unde știu că tu nu minți? M-am întors către Alex care stătea tăcut într-un colț.

— Am fost la fața accidentului. Voia să scape și de mine, poate Derek mă acuză... Dar eu mi-am apărat piele, dacă nu îi făceam jocul, găsea o modalitate de a mă extermina. Eu am plecat în Anglia pentru a scăpa de tot, dar m-a sunat pentru să-i continua jocul. Dacă nu veneam să fac faza cu Julie, îl omora pe Derek. Știe absolut tot. Știe și de mesajele voastre.

J&DUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum