Sporun ne kadar önemli olduğunu hepimiz biliyoruzdur herhalde. Kilo verme sürecindeyken en büyük yardımcılarımızdan biri. Kilo vermeyi bırak günlük hayatta spor yapmak bile aşırı faydalı. Bu yüzden mutlaka sporunuzu eksik etmeyin. İster zumba ister pilates ister kardiyo yapın, bin bir çeşit spor var birini seçin yapın. Bir süre spor yaptığınızda zorlanacaksınız evet. Ama daha sonra resmen vazgeçilmeziniz olacak. Ben kilo vermeye karar verdiğimde sporda aşşırı isteksizdim. Kendimi zorlayarak başladım. Şuan ise her gün mutlaka sporumu yapıyorum. Okuldan geldiğimde yemeğimi yiyorum 1-2 saat ders çalışıyorum. Daha sonra televizyon karşısında spor yapıyorum. Boş zamanlarınızı sporla değerlendirin. Bu cidden size kilo verirken çok yardımcı olur. Ayrıca sizi rahatlatır. İlk zamanlar acır, kolunuz bacağınız ağırır ama sabredin. O ağrımalar işe yaradığını gösterir. Ağrıma varken daha bir hırsla yapın. O acı zaten 1-2 güne geçiyor. Sonra rahat rahat devam ediyorsunuz. Yaparken biraz sızlıyor bazen ama emin olun o sızı bile yeri geldiğinde sizi mutlu ediyor. Kaslarınız çalışıyor ve sıkılaşıyorsunuz. Daha iyisi mi var ya 😂?
Neyse yine çok konuştum. Zayıflama nasıl gidiyor? Asla motivasyonu bozmadan tam gaz devam. Ben bugün birazcık fazla kaçırdım ama onu sporla telafi ettiğimi düşünüyorum. Umarım öyledir 😂. Neyse hepinizi çok seviyorum ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZAYIFLAMAYA VAR MISINIZ ?
ChickLitMerhaba ^-^ Bu kitabımda size zayıflamak istiyorsanız buna yardımcı olacak bilgileri araştırıp yazıyorum ve bir yandan da kendi kilomla ilgili hikayemi anlatıyorum. İçeri buyrun .d