Herkese yeniden merhaba! Bir süredir buraya uğramıyordum. Aslında 59.2 yi gördüm ama yazacak vakti açıkça söylemek gerekirse bulamadım. Çünkü teog da olduğu için genelde ders çalışıyorum ve molalarımda da spor yapıyorum. Her neyse bu bir bahane olarak geçemez ama söylemek istedim. Ben burada yokken okunma sayımız bayağı yükselmiş. Bunun için de ayrıyetten çoook teşekkür ederim.
Şimdiiii gelelim bölümümüzün konusuna.
CHİA TOHUMU
İnternette görmüşsünüzdür zaten bayağı popüler şu sıralar. Süper besin olarak geçiyor. Protein ve lif bakımından çok zengin. Diyetlerde uygulayan bayağı kişiyi gördüm. Ben de merak ettiğim için alıp deneyeyim dedim. Açıkçası bana pek bir özelliği var gibi gelmedi 😂 yani tadı tuzu falan da yok. Tok tutar mı emin değilim sadece bir kere çok az yedim aldığımdan beri. Doğru olarak kullanıldığında işe yarayabilir dediğim gibi fazla denemedim.
Bu arada annem geçen gün şey dedi. Hani bazı bitki çayları var ya, tuvalete çıkmaya yardımcı oluyorlar. İşte o çayların içinde bir madde varmış sanırsam, bir süre fayda ediyor daha sonra da çayı içmeden tuvalete çıkamaz hale getiriyormuş. Yani demem o ki fazla kullanmayın. Ha normal demlediğimiz siyah çay gibi yeşil çay alıp demleseniz sıkıntı yok da, poşet çaylarda böyleymiş sanırım.
Bir süredir farklı bir spor yapıyorum. Youtube'da gezinirken zumba yaparak zayıflama videosu adlı bir video keşfettim. 18-20 dakikalık bir şey. Onu yapıyorum her akşam. Ya da en azından yapmaya çalışıyorum arada tabii ki yapamadığım günler oluyor.
Acaba anlatmayı unuttuğum bir şey kaldı mı 🤔 Neyse gerekirse bölümü düzenlerim ya da gelecek bölümde anlatırım.
Ve de bir şey farkettim. Kitabın ilk başlarında hep kilo vermeye yarayacak bilgiler veriyordum. Şimdilerde ise genel olarak kendi hikayemi anlatıyorum. Bunun için özür dilerim. Wattpad de zaten yeterince kilo verme hikayesini anlatan kişi varken ben farklılık olması için bu şekilde yazıyordum. Ama son zamanlarda birazcık saptı. Ama bir dahaki bölümlerde daha faydalı bilgiler olacak. 💪
Hepinizi çok seviyorum asla pes etmeyin!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZAYIFLAMAYA VAR MISINIZ ?
Chick-LitMerhaba ^-^ Bu kitabımda size zayıflamak istiyorsanız buna yardımcı olacak bilgileri araştırıp yazıyorum ve bir yandan da kendi kilomla ilgili hikayemi anlatıyorum. İçeri buyrun .d